detailquote:
Q3 halen lijkt een feestje te gaan zijn.quote:
Ik denk dat de simulator is hoe ze FP1 aanvangen, en dan moeten ze tijd zien te vinden. In deze auto met dit zeer smalle window moet Verstappen soms letterlijk om problemen heen rijden door de lijn aan te passen, dan kan de situatie natuurlijk het raam uit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat proberen, Lawson was in de simulator sneller dan Tsunoda, maar dat blijft toch een soort van semi realiteit en we weten niet hoever ze van Verstappen z'n simulatortijd af zitten. Ik ga er vanuit dat als een rijder in de simulator op de tijd van Verstappen zit, dat waarschijnlijk in de praktijk neer komt op 2, 3 tienden achterstand.
Dat kan tot ploffende banden leiden. Je moet ruimte houden voor de toename van warmte in de band zelf.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar zie jij een probleem met veiligheid dan? door hogere bandenspanning?
Niet eens zo heel onrealistisch.quote:
Komen er nog wel meer.quote:
En wie op P3?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga voor P4, McLaren 1-2, Leclerc, en Max op 0.451 van pole
Voor de F1 acht ik die kans nul, dan zouden we al flink wat blaren op de banden zien vanwege oververhitting.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat kan tot ploffende banden leiden. Je moet ruimte houden voor de toename van warmte in de band zelf.
Ik ga voor P4, McLaren 1-2, Leclerc, en Max op 0.451 van polequote:
Extra level of windowlickingquote:
What else is newquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |