Zonder ESTA zelfsquote:
Denken dat ik homosensueel benquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
homoseksuelen zijn niet welkom
Kijk maar uit voordat ze keihard gaat worden opgelicht en ze haar gaan gaslighten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:48 schreef Dven het volgende:
M'n vriendin werkt voor een Amerikaans bedrijf en wordt in dollars uitbetaald. Begin dit jaar was ze nog happy. Nu iet minder.
RIPquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:48 schreef Dven het volgende:
M'n vriendin werkt voor een Amerikaans bedrijf en wordt in dollars uitbetaald. Begin dit jaar was ze nog happy. Nu iet minder.
Neuh, dat zal niet zo rap gebeuren.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is NOOIT een goed idee om op vakantie te gaan naar de VS.
[..]
Kijk maar uit voordat ze keihard gaat worden opgelicht en ze haar gaan gaslighten.
Er leven daar 350 miljoen hele normale mensen, toch? Zie niet in waarom de VS opeens een no go is. Zo lang je niet openlijk een soort VS hater bent, mag je gewoon naar binnen, en zo lang je dollars uitgeeft, mag je alles doen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:11 schreef Farenji het volgende:
Ik zou niet naar de vs gaan nu, al zou je de dollars gratis krijgen.
De TSA zijn echt mega grote oelewappers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er leven daar 350 miljoen hele normale mensen, toch? Zie niet in waarom de VS opeens een no go is. Zo lang je niet openlijk een soort VS hater bent, mag je gewoon naar binnen, en zo lang je dollars uitgeeft, mag je alles doen.
Alleen de TSA is natuurlijk enorm kut, maar eenmaal buiten het vliegveld lijkt het me momenteel goed toeven.
Over een jaartje ofzo is je geld nog wel meer waard, alleen zijn dan alle leuke restaurantjes failliet
Toen ik wat jonger was en nog geen kinderen had ging ik regelmatig naar derde wereld landen, en daar heb ik nooit spijt van gehad. De VS is nu ook een derde wereld land, maar dan nog met redelijke infrastructuur ook.
Ik was in Miami, en daar vroegen ze of ik al eerder was geweest. Ik was eerder in New York geweest, maar dat is zo veel duizend kilometer verderop dat ik automatisch dacht dat hij dat niet zou bedoelen. Toen zat ik daar 2 uur langer voordat deze laaggeleide bullebakken besloten dat ik geen kwaad in de zin had. Maar de manier waarop.. schandalig. Alsof iedereen op het punt kan staan om een shooting spree te starten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De TSA zijn echt mega grote oelewappers.
De keren dat ik iemand van de TSA heb zien glimlachen kan ik 1 op hand tellen.
Afschuwelijk ja, zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was in Miami, en daar vroegen ze of ik al eerder was geweest. Ik was eerder in New York geweest, maar dat is zo veel duizend kilometer verderop dat ik automatisch dacht dat hij dat niet zou bedoelen. Toen zat ik daar 2 uur langer voordat deze laaggeleide bullebakken besloten dat ik geen kwaad in de zin had. Maar de manier waarop.. schandalig. Alsof iedereen op het punt kan staan om een shooting spree te starten.
Snap ik, daar moet je toch wel speciaal voor zijn.quote:
Ze slopen vooral je koffers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De TSA zijn echt mega grote oelewappers.
De keren dat ik iemand van de TSA heb zien glimlachen kan ik 1 op hand tellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |