SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Wie gaat er even voor mij boodschappen doen?
Bij voorbaat dank.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Thuisbezorgd is je dankbaarquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
Bij voorbaat dank.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ff werken zo en dan
Dan
Genieton. Zon en niks doen jaaaaa'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die heb ik toch zeker al 3 jaar niet gebruikt, of welke bezorgservice dan ook.quote:
Nou kijk eens de gelegenheid doet zich aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb ik toch zeker al 3 jaar niet gebruikt, of welke bezorgservice dan ook.het kan
Oh Grootmoe wat hebt u grote oren?quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij lijkt gewoon relaxt te chillen daar?
Ik schrok ervan. Jakhals is familie van de wolf denk ik.Werewolf![]()
Morguhquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
Bij voorbaat dank.![]()
Ikke nieje woont te ver weg om er met de scootmobiel te komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nadeel is dat je dan voor minimaal 50 euro moet bestellenquote:
Morguh Borrel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan voor minimaal 50 euro moet bestellen
Morguh Borrel
Om even Kim Kardashian te quoten *get your ass up and work*niet jij
Wat weet jij dat goedquote:![]()
Hebbie ook een schriffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah zo lui ben ik ook weer niet. Maar hier mijn kansen wagen kost niks.quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou kijk eens de gelegenheid doet zich aanhet kan
quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ikke nieje woont te ver weg om er met de scootmobiel te komen
Maar je kunt het altijd proberen?
Ik woon erboven, kan er letterlijk naartoe rollen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Beter zelf halen
Lekker ff wandelen
Stel je niet zo aan danquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woon erboven, kan er letterlijk naartoe rollen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: