SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dts beleef ik echt veel plezier aan. Echt een heel welkome ontdekking voor mij sinds 2 maanden dit topicquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:12 schreef KoningWouter het volgende: [..] Kut man. Hopelijk kunnen wij je wat rust geven.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is fijn dat DTS afleiding kan geven.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook onrustig. Toch weer wat triggers vanavond gehoord waar ik toch weer zelf moet relativeren in mijn hoofd. Dts is wel echt een goede afleiding elke keer waarvoor hulde.
Heb het zelf ook regelmatig dat ik hier kom voor de luchtige, lollige posts. Wat niet wil zeggen dat het niet ook serieus mag zijn. Ook dat kan hier afleiding geven.![]()
Wat fijn! Ja hier is altijd wat te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dts beleef ik echt veel plezier aan. Echt een heel welkome ontdekking voor mij sinds 2 maanden dit topic![]()
![]()
owh gratis alles alsnog bezorgd. ik zei nog moet ik ff betalen extra voor bezorgen maar hoefde niet.
Als ik maar ff goeie recensie achter ging laten. mooooooi .
Nu mjam jam dan.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook onrustig. Toch weer wat triggers vanavond gehoord waar ik toch weer zelf moet relativeren in mijn hoofd. Dts is wel echt een goede afleiding elke keer waarvoor hulde.
Trust nobody![]()
5 sterren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef kree het volgende:
owh gratis alles alsnog bezorgd. ik zei nog moet ik ff betalen extra voor bezorgen maar hoefde niet.
Nu mjam jam dan.
"Ja die spleetoog bezorgde gratis als ik iets positiefs over hem ging zeggen online, maar nu jullie er toch om vragen: ik scheer m'n ballen altijd met Gillette."![]()
Zou wel epic zijn als je dan in die recensie ze helemaal de goot in praat. Wat willen ze doen? Deurwaarder sturen voor de fooi of bezorgkosten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef kree het volgende:
Nu mjam jam dan.
Lach met een schone bips![]()
De volgende keer in je eten kakken?quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou wel epic zijn als je dan in die recensie ze helemaal de goot in praat. Wat willen ze doen? Deurwaarder sturen voor de fooi of bezorgkosten?![]()
Aww niet liefquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou wel epic zijn als je dan in die recensie ze helemaal de goot in praat. Wat willen ze doen? Deurwaarder sturen voor de fooi of bezorgkosten?
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: