Er is een meer en er is nog meerquote:Op zondag 13 april 2025 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik liep ff een rondje om ons meer.. hebben ze volgeplempt met "kunst" ..
Er was nog meer.. maar deze heb ik gefotografeerd:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik koop het en maak er een museum en educatiecentrum vanquote:Op zondag 13 april 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Op een Duits waddeneiland staat een villa te koop
Rond de 15 mln zal je moeten neertellen.
Stel je hebt het geld, zou je het doen? Het is een mooi huis.
MAAR, het huis heeft een donker randje gezien een vorige bewoner
Jij weet om welke villa het gaat dusquote:Op zondag 13 april 2025 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik koop het en maak er een museum en educatiecentrum van
Zit ook genoeg grond bij en een prachtig uitzichtquote:Op zondag 13 april 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet om welke villa het gaat dus
Zag er wel mooi uitquote:Op zondag 13 april 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Op een Duits waddeneiland staat een villa te koop
Rond de 15 mln zal je moeten neertellen.
Stel je hebt het geld, zou je het doen? Het is een mooi huis.
MAAR, het huis heeft een donker randje gezien een vorige bewoner
quote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ook genoeg grond bij en een prachtig uitzicht![]()
Dat is het dus, helemaal mooi.quote:
Je kunt het ook omdraaien.. Omdat die gek gelukkig verloren had... Kun je er nu wonen !quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Dat is het dus, helemaal mooi.
Alleen wil je er wonen als het van ene hermann was
Als er geen lijken uit de kast vallen... maar lekker relaxed op het duin aan zee ja waarom niet, maar of ik het zou kopen neequote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Bij zijn andere huis hebben ze laatst letterlijk 5 lijken in de kelder gevondenquote:Op zondag 13 april 2025 13:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen lijken uit de kast vallen... maar lekker relaxed op het duin aan zee ja waarom niet, maar of ik het zou kopen nee
ja daaromquote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij zijn andere huis hebben ze laatst letterlijk 5 lijken in de kelder gevonden
Ik zou er niet willen wonen. Velen waarschijnlijk niet. Maar er is ruimte zat om er een nieuw huis bij te bouwen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Dank, ik ga er zo ook voor klaar zitten.quote:Op zondag 13 april 2025 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daarom![]()
@:pullup zo meteen SPT / [Roeien] The Boat Race: zondag 13 april 2025
quote:Op zondag 13 april 2025 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik liep ff een rondje om ons meer.. hebben ze volgeplempt met "kunst" ..
Er was nog meer.. maar deze heb ik gefotografeerd:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Echt? Ik denk het niet hoor,quote:Op zondag 13 april 2025 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, ik ga er zo ook voor klaar zitten.
Cambridge gaat winnen schat ik zo in
Welke sport is dat?quote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Ik denk het niet hoor,
denk dat Moskva Politech gaat winnen
Roeienquote:
Ik denk dat je een illegaal Russisch kanaal kijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door chufi op 13-04-2025 16:01:46 ]
Volgende week NKquote:Op zondag 13 april 2025 15:54 schreef chufi het volgende:
Maar dat roeien kan weer een jaar in de kast
quote:Op zondag 13 april 2025 15:54 schreef chufi het volgende:
Maar dat roeien kan weer een jaar in de kastWe hebben in oktober met mijn ploeg in Boston met 12 sec verloren van Cambridge en we hebben toen samen zitten dineren van te voren. Zij wonnen daar en wij waren 4e. Ik ga graag nog eens een poging doen om ze toch te kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Hoe goed zijn ze? En waarom zou je nu wel winnen?quote:Op zondag 13 april 2025 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben in oktober met mijn ploeg in Boston met 12 sec verloren van Cambridge en we hebben toen samen zitten dineren van te voren. Zij wonnen daar en wij waren 4e. Ik ga graag nog eens een poging doen om ze toch te kloppen
Ja die boot zit wel vol Olympiers, wij heben er ook wat maar trainen duidelijk minder in de acht dan zij. Hun hoofdrace is nu in de acht en wij hebben toch een wat andere indeling van het seizoen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe goed zijn ze? En waarom zou je nu wel winnen?
Absurd he ? Gelukkig gefilmd.quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef pullup het volgende:
Een of andere kutlul zit gewoon met een bidon naar V d Poel te smijten, moet niet gekker worden hoor
Waar zou dat weer kunnen ?quote:Op zondag 13 april 2025 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben in oktober met mijn ploeg in Boston met 12 sec verloren van Cambridge en we hebben toen samen zitten dineren van te voren. Zij wonnen daar en wij waren 4e. Ik ga graag nog eens een poging doen om ze toch te kloppen
Vorig jaar een petje tussen de wielen... Maar deze gast staat ook op beeld en de kans is groot dat ie inmiddels is opgepaktquote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef pullup het volgende:
Een of andere kutlul zit gewoon met een bidon naar V d Poel te smijten, moet niet gekker worden hoor
Ik hoop het echtquote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar een petje tussen de wielen... Maar deze gast staat ook op beeld en de kans is groot dat ie inmiddels is opgepakt
Wellicht weer een volgende editie in Boston. Dat zal dan niet dit jaar worden want het WK is in Shanghai en pas eind september dus dan komt derde week oktober slecht uitquote:
Das eigenlijk niet heel realistisch?quote:Op zondag 13 april 2025 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die boot zit wel vol Olympiers, wij heben er ook wat maar trainen duidelijk minder in de acht dan zij. Hun hoofdrace is nu in de acht en wij hebben toch een wat andere indeling van het seizoen.
We zouden dan echt een keer een maandje of 3 in de acht moeten trainen
Tijd om dat soort 'mensen' gewoon celstraffen te gaan geven.quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef pullup het volgende:
Ik denk in ieder geval dat we dit jaar niet zullen gaan neequote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das eigenlijk niet heel realistisch?
Of zit het in het schema voor dit jaar die 3 maanden en de acht?
Aan de andere kant, ze gewoon verslaan zonder zo te trainen is natuurlijk wel
Dat was een vrouw volgens mij .. die is wel achterhaald toen .. weet niet meer of er een straf kwam..quote:
Dat is zijn werk toch?quote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb het idee dat die wielercommentatoren het onnodig spannend maken nu
Nee joh, Ajax is gewoon bezig, dat moet je kijkenquote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef engine het volgende:
Hij moet wel beetje doorfietsen want wil wel de start van F1 zien.
Volgens mij zaten ze eea uit hun duim te zuigenquote:
Een commentator dus.quote:Op zondag 13 april 2025 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze eea uit hun duim te zuigen
Die zijn al kampioen toch? Niet echt interessant meer.quote:Op zondag 13 april 2025 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax is gewoon bezig, dat moet je kijken
Neuh, die zijn er echt pas als het wiskundig niet meer anders kanquote:Op zondag 13 april 2025 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn al kampioen toch? Niet echt interessant meer.
Jaquote:
quote:
Gelukkig niet,quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Het zijn er niet minder punten door zullen we maar zeggen
Ik ben allang blij dat ze gewoon winnenquote:Op zondag 13 april 2025 18:56 schreef chufi het volgende:
Alle clubs in de top lopen te klungelen (in andere landen bedoel ik dan )
Ftfyquote:Op zondag 13 april 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze gewoon winnen
Zitten er nog makkies tussen?quote:
Niet echt, psv uit is net geweestquote:
Hmm Groningen staat geloof ik het laagst van dit stelquote:Op zondag 13 april 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt, psv uit is net geweest
Zo 20-4 12:15 Utrecht - Ajax
Zo 27-4 14:30 Ajax - Sparta
11-5 16:45 Ajax - NEC
14-5 20:00 Groningen - Ajax
18-5 14:30 Ajax - Twente
NEC en Sparta staat niet heel veel hoger.quote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm Groningen staat geloof ik het laagst van dit stel
Inderdaad geen ploegen meer uit de kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |