quote:
Wat groeien ze hard hequote:
was dat geen borrel vroeger?quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je maar een vlekje weg te werken
Ja volgens mij van jonge jenever ofniet?quote:
Ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij van jonge jenever ofniet?
Ik vond het niet lekker. De opa's dronken het vaak met een schepje suikerquote:
Mijn opa volgens mij niet met suiker..quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het niet lekker. De opa's dronken het vaak met een schepje suiker
Ja waren er ook die het zonder dronkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn opa volgens mij niet met suiker..
Ja gaat zo snel nuquote:
Hoe oud was ze toenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja waren er ook die het zonder dronken
Dochter lief heeft een keer de suiker uit zo leeg glaasje gelepeld, gelukkig zag ik het en heb ik het meeste uit haar mond gevist
3quote:
Wat een boefje haha..quote:
Vlekje is wel zo groot als het hele raamquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je maar een vlekje weg te werken
Het blijft een vlek(je)quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vlekje is wel zo groot als het hele raam
Ja hoorquote:
Ook dan kan je het nog vies vindenquote:
Brand in je keel of valt dat mee?quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook dan kan je het nog vies vinden
T is weer niet zo dat alle sterke drank hetzelfde smaakt toch
Als het winter is..quote:
Neem gewoon 1 grote slok strom rum en je bent weer warmquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het winter is..
Wordt ook in Apfelstrudel gebruikt lees ik
True maar bedoelde gewoon dat het wel een voorwaarde moet zijn Als je geen enkele sterke drank lekker vind is de kans wel heel klein dat je dit wel kan hebbenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook dan kan je het nog vies vinden
T is weer niet zo dat alle sterke drank hetzelfde smaakt toch
Wodka is toch neutraal, Jenever vond ik nou net niet lekker namelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
True maar bedoelde gewoon dat het wel een voorwaarde moet zijn Als je geen enkele sterke drank lekker vind is de kans wel heel klein dat je dit wel kan hebben
En het is een verder vrij neutrale smaak
Vandaag niet nodigquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem gewoon 1 grote slok strom rum en je bent weer warm
Knap ik vind het allebei min of meer hetzelfde en goed te doenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wodka is toch neutraal, Jenever vond ik nou net niet lekker namelijk
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even geen drank.. eerst pan tosti's met een salade ernaast
Ik heb ooit 1 dag in de Hooghoudt gewerkt ... ik kreeg al een kater zonder het te drinken ..quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 dag in de Hooghoudt gewerkt ... ik kreeg al een kater zonder het te drinken ..
Maar nu lukt het wel met mate
Goed idee 🫖quote:
Ik had mint licorice thee, daarna groene en nu met orangequote:
Dat je het aandurftquote:
Ik wist niet dat er een liedje was die zo heetquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:21 schreef drakin het volgende:
Ik ga natuurlijk voor het nummer tequila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Albatross van Fleetwood MacDan is Albatross perfect natuurlijk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |