quote:
Is dat Trump?quote:Op maandag 14 april 2025 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat wil je met deze afbeelding zeggen?
Te vroeg.quote:
Me hungryquote:
Dan had ik het goed gezienquote:
Suicide Squad, the movie.quote:
Die gek die een bidon naar vd Poel gooide heeft zichzelf aangegeven bij de politie.quote:
Ik en vorig jaar januari een keer naar een veldrit geweest in Vlaanderen waar Mathieu de boel al na 10 minuten loste en vervolgens een rondje of wat steeds verder uitliepquote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gek die een bidon naar vd Poel gooide heeft zichzelf aangegeven bij de politie.
Natuurlijk weer een belg. Die haten vd Poel om de een of andere reden.
Wielrenhooliganquote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gek die een bidon naar vd Poel gooide heeft zichzelf aangegeven bij de politie.
Natuurlijk weer een belg. Die haten vd Poel om de een of andere reden.
Ik heb liever Police-Squad.quote:
Ook geweldig. Maar zit daar een vraatzuchtige haai in ?quote:
Nee, dat was Back to the future 2.quote:Op maandag 14 april 2025 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook geweldig. Maar zit daar een vraatzuchtige haai in ?
Bambi tochquote:Op maandag 14 april 2025 13:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, dat was Back to the future 2.
Nee, dat was een krokodil.quote:
Zoek Aoibhin?quote:
Die staat er niet opquote:
Waarom staat er ineens een mannelijke eend in die rij?quote:
Die hangt wel ergens in dezelfde stad rondquote:
Vraag dat eendje, het is zijn evolutiequote:Op maandag 14 april 2025 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom staat er ineens een mannelijke eend in die rij?
Er moet iets raars in je AI zittenquote:Op maandag 14 april 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag dat eendje, het is zijn evolutie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |