Gladiator voor de echtequote:Op vrijdag 11 april 2025 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Trouwens Kanon en 8.6 is studentenbier, dat dien je op een gegeven moment wel te ontstijgen.
Gladiatoren zijn nekslagen. Alles is prima in orde, en je staat op een gegeven moment op om te pissen, en dan is de man met de hamer daar.quote:
Hopelijk val je niet van de trapquote:Op zaterdag 12 april 2025 05:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gladiatoren zijn nekslagen. Alles is prima in orde, en je staat op een gegeven moment op om te pissen, en dan is de man met de hamer daar.
Inderdaad, het zou niet fijn zijn om verlamd te raken. Lief van je dat je om mij geeft.quote:Op zaterdag 12 april 2025 05:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hopelijk val je niet van de trap
Rechtstreeks van de radiatorquote:
man, wat was jij stoer in je jonge dagen. Niet normaal. Ik zou willen dat ik je toen had kunnen aanbidden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef spickel het volgende:
Wat leeftijd niet doet met je. 20 Jaar geleden gingen ze er met de sixpack tegelijk in. Nu helemaal van het pad na 3 halve liters Bavaria 86 extreme 10.6%
Vroeger klopte ik er redelijke aantallen Grolsch Kanon in, als vrouw. Vonden veel heren wel leuk toendertijd.
Het is wel lekker bier, nieuw voor me.
*cilindersquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef Kopiko het volgende:
Halve liters vallen niet onder de noemer 'blikjes'. Die noemen we buizen. @:sfancta
Amateurquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:52 schreef Invisibli het volgende:
Ik heb dat keldervocht allemaal gedronken, een half liter Van 8-10℅ tikt wel aan hoor.. max 2-3 en dan was ik als ervaren drinker ook richting woepie-land.
Ben je weer ergens tegenaan gelopen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef spickel het volgende:
Wat leeftijd niet doet met je. 20 Jaar geleden gingen ze er met de sixpack tegelijk in. Nu helemaal van het pad na 3 halve liters Bavaria 86 extreme 10.6%
Vroeger klopte ik er redelijke aantallen Grolsch Kanon in, als vrouw. Vonden veel heren wel leuk toendertijd.
Het is wel lekker bier, nieuw voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |