SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zie nog ff edit, nee weet ik wel kopje koffie doen kan wel. maar dan is de vraag enzo hoe gaat dat verder....quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "zo"? Met een kop koffie of met gedoe?
ik weet namelijk gaat gezellig zijn enzo...Do what you love, love what you do!![]()
Donker steegje vinden en lekker tongen joh.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
zie nog ff edit, nee weet ik wel kopje koffie doen kan wel. maar dan is de vraag enzo hoe gaat dat verder....
ik weet namelijk gaat gezellig zijn enzo...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ze belde net trouwens nog maar ff niet opgenomen want zat te kakken.Do what you love, love what you do!![]()
Het schijthuis waar al gigantische hopen zijn achter gelatenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom niet doen dan? Oke als ze heeeeel instabiel is, is het misschien niet handig. Maar misschien vullen jullie elkaar wel aan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
zie nog ff edit, nee weet ik wel kopje koffie doen kan wel. maar dan is de vraag enzo hoe gaat dat verder....
ik weet namelijk gaat gezellig zijn enzo...![]()
ja nouja dat dus niet , althans zou doen, maar dit is juist het probleem. vind dr leuker als voor ff dat zeg maar?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donker steegje vinden en lekker tongen joh.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:55 schreef kree het volgende:
ze belde net trouwens nog maar ff niet opgenomen want zat te kakken.![]()
![]()
Ah DTS staat nu weer voor Kree's Dagboek Topique
Onstabiel in tegenfase is stabiel, net als met geluidsgolven?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom niet doen dan? Oke als ze heeeeel instabiel is, is het misschien niet handig. Maar misschien vullen jullie elkaar wel aan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En nu zet je haar dus hier te kakken?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:55 schreef kree het volgende:
ze belde net trouwens nog maar ff niet opgenomen want zat te kakken.![]()
niet zeiken. ben twee weken hier niet geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ah DTS staat nu weer voor Kree's Dagboek Topique
Voel je vrij om je eigen dingen te bespreken
Ik beantwoorde alleen vragen
Do what you love, love what you do!![]()
Als ze in een verslaving zit vult ze kree goed aanquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onstabiel in tegenfase is stabiel, net als met geluidsgolven?
Zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onstabiel in tegenfase is stabiel, net als met geluidsgolven?![]()
![]()
Ik beantwoord deze post zo even. Eerst effe pissenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken. ben twee weken hier niet geweest.
Goh, ik een week of 2 weg, jij ook.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken. ben twee weken hier niet geweest.
Ik terug, jij terug.
Oppassen lul! Straks krijgen ze hier nog door dat je mijn kloontje bent!![]()
![]()
Hij had gewoon op moeten nemen en zeggen ‘ja, ik dacht net aan je’ en dan *plons* meteen er achteraanquote:
I'm surrounded by morons!
nee je trekt verkeerde conclusies, dat was het verhaal nl nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze in een verslaving zit vult ze kree goed aan
Zeg maar even en ik vind mezelf niet in een verslaving zitten, niet meer iig.
maar heb dat verleden natuurlijk wel.Do what you love, love what you do!![]()
nou er werd al zoiets gesuggereerd, maar we weten allemaal dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, ik een week of 2 weg, jij ook.
Ik terug, jij terug.
Oppassen lul! Straks krijgen ze hier nog door dat je mijn kloontje bent!
Do what you love, love what you do!![]()
Was maar een geintje manquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee je trekt verkeerde conclusies, dat was het verhaal nl niet
Zeg maar even en ik vind mezelf niet in een verslaving zitten, niet meer iig.
maar heb dat verleden natuurlijk wel.
Nee net mijn avondeten opquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een bastogne koek bij de hand Steven?Is je kies opnieuw aangegroeid??
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: