quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buda was happy op een luxe veerboot en ballie viel uit elkaar van sushi en chocoladefontein geloof ik
mooie meid denk dat wij gezegend gaan zijn met haar gezagquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ons dimmy is wel een reuzin zo naast die burgemeester van Madrid![]()
[ afbeelding ]
die met dat dui\vennest op haar hoofdquote:
Jaquote:
Wil ik weten wat ze nu weer gedaan/gezegd heeft?quote:
Gedoetjes over de begroting, ze had opeens toch miljarden extra nodig. Maar wilde haar begroting niet toelichten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil ik weten wat ze nu weer gedaan/gezegd heeft?
Laatst zei een Saudi prins spottend en een beetje meewarig dat over 20 jaar 100 procent van het moslimterrorisme uit Europa zal komen en ik dacht eerst huh? maar hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Karzai het volgende:
naja ik ben het niet geheel met haar oneens er komen teveel moslim gekkies deze kant op
en halflamme polen en roemenen
wat gaan we daaraan doen we zitten ook met handen voeten gebonden aan europese regels
Zij is compleet incapabel en wil/gaat niks oplossen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Karzai het volgende:
naja ik ben het niet geheel met haar oneens er komen teveel moslim gekkies deze kant op
en halflamme polen en roemenen
wat gaan we daaraan doen we zitten ook met handen voeten gebonden aan europese regels
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gedoetjes over de begroting, ze had opeens toch miljarden extra nodig. Maar wilde haar begroting niet toelichten.
Op de vraag waarom niet is het "daarom niet"![]()
Ze heeft wel mooi een huis vlakbij Legoland.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij is compleet incapabel en wil/gaat niks oplossen.
zit ze bij de goede partij. met een partijleider die alleen maar roept en schreeuwt en zelf geen enkele suggestie doet voor een oplossingquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ze niet daar met lego gaan spelen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooi een huis vlakbij Legoland.
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Duitsland werd dat uitstekend opgelost doordat de andere partijen die tegenstand overnamen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |