ik zag het eerst ook niet, maar die oranje sticker zegt. opruiming 8 euroquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.
Oh wacht. Die grote omgedraaide sticker staat 8 Euroquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien even tijd om een nieuwe bril op te halen.
Moet er niet aan denken dat bekenden van mij mijn Pohi zienquote:
online zijn ze nog goedkoper te vinden dan 8 euro.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wacht. Die grote omgedraaide sticker staat 8 EuroZijn normaal 11-12.
Ja moet haast wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
online zijn ze nog goedkoper te vinden dan 8 euro.
Ooit was dat een warm sociaal badquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.
Jouw wasmachine doseert zelf? Cool. Heb je zo'n Ecoshizzle van Samsung?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop gewoon huismerk een flesje van 3,5 euro ofzo?
En dan vul ik de bakjes in mijn wasmachine, want mijn wasmachine doseert zelf.
Ja precies die jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw wasmachine doseert zelf? Cool. Heb je zo'n Ecoshizzle van Samsung?
Hier gewoon een dopje van "gwoon" wasmiddel per keer, werkt prima
ik heb poeder, kan ik een stuk of 100 wasbeurten mee doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop gewoon huismerk een flesje van 3,5 euro ofzo?
En dan vul ik de bakjes in mijn wasmachine, want mijn wasmachine doseert zelf.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ooit was dat een warm sociaal bad
Gelukkig weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb poeder, kan ik een stuk of 100 wasbeurten mee doen
een klein beetje wasverzachter er bij... behalve bij handdoeken
Die van m'n ex doseerde ook niet zelf. Sowieso is dat toch ook niet nodig? Gooi gewoon de dop vol tot de rand en giet dat in 't reservoir. Klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:31 schreef mschol het volgende:
ik heb een ecobubble van samsung maar die doseert niet zelf
alleen piepjes zijn net zo irritant eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van m'n ex doseerde ook niet zelf. Sowieso is dat toch ook niet nodig? Gooi gewoon de dop vol tot de rand en giet dat in 't reservoir. Klaar.
(en dat muziekje elke keer als je was klaar was werd ik ook gek van op den duur)
Die van mij piept niet eensquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen piepjes zijn net zo irritant eigenlijk
Je merk OK noemen is wel geniaalquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij piept niet eens![]()
Die van mij doet *klik* om te laten weten dat de deur weer van 't slot is, dus kan de was er uit. Maar goed, was ook een "ok" van 219 euro of zo
die van mij piept een aantal keer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij piept niet eens![]()
Die van mij doet *klik* om te laten weten dat de deur weer van 't slot is, dus kan de was er uit. Maar goed, was ook een "ok" van 219 euro of zo
Ja hoe krijg je 't in je hoofd om dat te doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je merk OK noemen is wel geniaal
is je van harte gegund... van die prijs had je nu wel brood met beleg kunnen kopen ondanks je boekenaankoopquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb een fancy iets duurdere ecobubble gekocht afgelopen zomer. Mijn eerste eigen wasmachine.
Gelukkig heb ik nog een goed gevulde andere rekeningquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
is je van harte gegund... van die prijs had je nu wel brood met beleg kunnen kopen ondanks je boekenaankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |