SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever kook ik zelf mijn eten met de juiste kruiden enzo.
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Dus de rest van de dag alleen nog maar een avondsnackje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opeten![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Niet door het slotje gepost en nieuwe topic geopend
Maar ik woon technisch gezien in een verkeerd stuk ingepolderd Zuid-Holland, wat ben ik dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.
En dat smaakt al nergens naar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerder
Denk dat ik vanavond soep doe ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus de rest van de dag alleen nog maar een avondsnackje?
Ja, en dat maakt het een stuk beter dan vies voerquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat smaakt al nergens naar.
Koken zonder pakje en zakjes van Honig en Knorr is best wel makkelijk.quote:
Ik heb in allebei ze ziekenhuizen in Tilly gelegen, bij de ene kreeg je je avondmaaltijd gewoon in de 'avond'. Maar bij de andere kreeg je dat tijdens de lunch en was er 's avonds alleen maar brood beschikbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Toen had ik 2 broodjes hagelslag als avondeten, meer was er niet beschikbaar
Maargoed, dat was op de observatie van de spoedafdeling
Enige keer dat ik wel avondeten nam trouwens was toen ik 24 uur helemaal plat moest liggen op de IC. Ja ook met eten dus na een paar hapjes zei ik laat maar zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerder
Zo ist !quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.
Als ik plat liggend ga zitten eten, dan komt het eten niet eens in mijn maagquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige keer dat ik wel avondeten nam trouwens was toen ik 24 uur helemaal plat moest liggen op de IC. Ja ook met eten dus na een paar hapjes zei ik laat maar zitten.Was ook de eerste dag en nacht. En het eten was toch al niet lekker.
Join the clubquote:
Kun je nagaan, had 1 keer een kippenpoot die zo gortdroog was gekookt dat het was alsof je gips zat te vreten, de rijst die erbij lag was zelfs nog droger, dat had beter kunnen worden gebruikt als kattengrind dan als voedselquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat smaakt al nergens naar.
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koken zonder pakje en zakjes van Honig en Knorr is best wel makkelijk.
Gewoon goed investeren in de juiste kruiden en de juiste recepten opzoeken.
Samequote:
Heb je een jetlag van die 2 uurtjes tijdsverschil of ben je te actief bezig geweestquote:
Ja mocht mn nek dan klein beetje bewegen maar alsnog niet te doen. Sowieso 24 uur helemaal plat liggen en niet mogen bewegen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik plat liggend ga zitten eten, dan komt het eten niet eens in mijn maag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |