oh ja dat is leuker om naar te kijken dan de lamp!quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn tandarts van heul vroeger had onderstaande poster op het plafond. Kon ik tijden naar kijken.
[ afbeelding ]
Ik ook maar niet recht in het licht maar op de rand van de lamp zeg maarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:19 schreef herverwijderd het volgende:
Ik staar dus naar de lamp nog altijd.
Je was me voor.quote:
Mijn had een TV hangen maar de tandartsassistente was leuker.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:24 schreef Tjoent het volgende:
Mijn vorige tandarts had op de systeemplafondplaten (dubbele woordwaarde) hele mooie afbeeldingen van vissen en andere onderwater dieren. Soort schilderijen maar dan aan het plafond. Dat was fijn.
Vroeger had je nog van die dikke tv's, als zo eentje eraf viel had je gewoon geen hoofd meer. Nu zijn het van die saaie onpersoonlijke flatscreensquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mijn had een TV hangen maar de tandartsassistente was leuker.
Mijn huidige tandarts heeft bijna dezelfdequote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn tandarts van heul vroeger had onderstaande poster op het plafond. Kon ik tijden naar kijken.
[ afbeelding ]
Ik kijk in die lamp die de tandarts gebruikt, die heeft een soort regenboogeffect in de kap. Ik omschrijf dit heel slecht, sorryquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ook maar niet recht in het licht maar op de rand van de lamp zeg maar
Dat is precies wat ik al diverse malen voorgesteld heb, aan de tandarts, in de bloedprikkamer bij de huisarts en het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk vooral uit naar het einde van de behandeling.quote:Waar kijk jij naar als je in de tandarts stoel ligt?
Maar is het dan Altijd lente?quote:
MC Escherquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |