SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Klopt, nog niet helemaal fit..quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief![]()
Met mij wel goed hoor, beetje moe alleen
Een koude douche nodig?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Knuffelquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, nog niet helemaal fit..
Een koude douche nodig?![]()
Liever een warme![]()
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:24 schreef hemarookworst het volgende:
Naar bus rennen was slecht idee gisteren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aiii das klote. Even wat rust geven maar als het kanquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinken![]()
Nieuwe seizoen Marvel RivalsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De tube advil weer uit de kast gehaald na een jaar, nu is het de andere voet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: