SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Klopt, nog niet helemaal fit..quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief![]()
Met mij wel goed hoor, beetje moe alleen
Een koude douche nodig?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Knuffelquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, nog niet helemaal fit..
Een koude douche nodig?![]()
Liever een warme![]()
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:24 schreef hemarookworst het volgende:
Naar bus rennen was slecht idee gisteren
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aiii das klote. Even wat rust geven maar als het kanquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinken![]()
Nieuwe seizoen Marvel RivalsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De tube advil weer uit de kast gehaald na een jaar, nu is het de andere voet
Uw ADH vitamine Worst
Die stevige wandeling na die kut gesprek van woensdag om even af te reageren was beetje de trigger, had ook geen goede wandelschoenen aanUw ADH vitamine Worst
Nee slagroomsoesje lees ikquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog zeer pootje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:24 schreef hemarookworst het volgende:
Naar bus rennen was slecht idee gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom maar hier gaan we samen op de scootquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinken
Nee......... zijn voetenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aiii das klote. Even wat rust geven maar als het kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus had je toch wat eerder wat aan je voet gehadquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:28 schreef hemarookworst het volgende:
De tube advil weer uit de kast gehaald na een jaar, nu is het de andere voet
Andere voetquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus had je toch wat eerder wat aan je voet gehad![]()
![]()
Nope laat ik met liefde aan jou overquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie 'm al gaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:36 schreef JustinK het volgende:
Hema op de scoot, als dat maar goed gaatVlaggetje achterop
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk niet dat hema daarop zit te wachtenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope laat ik met liefde aan jou over![]()
![]()
En weer een voeding er in.. inmiddels de tegels ook in de groene aanslagreiniger, straks dat hout weg en het laatste beetje klein maken, kan de stofzuiger door de auto heen en is het tijd voor een dutje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze voet nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus had je toch wat eerder wat aan je voet gehadUw ADH vitamine Worst
pppfff mannen ookquote:
Ik ga wel op schoot, misschien heeft Wurstje wel een ankertje waar ik mij op vast kan zetten dan val ik er ook niet afquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wereld wonder welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga wel op schoot, misschien heeft Wurstje wel een ankertje waar ik mij op vast kan zetten dan val ik er ook niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk, jij hebt het beter voor elkaarquote:
Ik zag een repost (denk ik) voorbij komen waar je aan het drummen bent in een café was oprecht goed.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij heeft weinig vakantie dagen, plus hij heeft een deel daarvan ook nodig voor kindquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt het beter voor elkaar
Ik ga liever buiten de dure periodes
Kamer die ik nu heb ik super groot, met bad en losse douche. In het hoog seizoen is die 220 per nacht, ik betaal nu 750 voor de weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
[..]
Ik ga wel op schoot, misschien heeft Wurstje wel een ankertje waar ik mij op vast kan zetten dan val ik er ook niet afIk regel wel een 2 persoonsscootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Oké Japie is weer opgewarmd, tijd om naar Siena te rijden
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik geef je groot gelijk, dat scheelt nogal wat in in prijs zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij heeft weinig vakantie dagen, plus hij heeft een deel daarvan ook nodig voor kind
Ik ga liever buiten de dure periodes
Kamer die ik nu heb ik super groot, met bad en losse douche. In het hoog seizoen is die 220 per nacht, ik betaal nu 750 voor de week
Ik las dat meer en meer mensen vroegere vakantie boeken omdat het dan goedkoper is.
Ook wel jammer dat je niet samen op vakantie kan gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik regel wel een 2 persoonsscoot![]()
Ook gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ojee, verstapt misschien? Even in de gaten houden. Anders huisarts bellenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik enorme pijn aan mijn voet, dat was gisteren al ietwat pijnlijk door het vele lopen. Maar nu ben ik aan het hinken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
[..]
Ik ga wel op schoot, misschien heeft Wurstje wel een ankertje waar ik mij op vast kan zetten dan val ik er ook niet afOp de trekhaak dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Fijne dag, geniet er vanquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké Japie is weer opgewarmd, tijd om naar Siena te rijden
Ik denk wel dat Hema een trekhaak heeftquote:![]()
Hey aeque
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké Japie is weer opgewarmd, tijd om naar Siena te rijden![]()
![]()
nee niet verstapt, overbelast, gewoon minimaal wat daagjes rust hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, verstapt misschien? Even in de gaten houden. Anders huisarts bellenUw ADH vitamine Worst
Iemand van directie gaat met zwangerschapsverlof, maar ze is 45
Uw ADH vitamine Worst
Het wordt wel mooi weer, dus lekker buiten in de zon zitten met een biertjequote:Op vrijdag 11 april 2025 10:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee niet verstapt, overbelast, gewoon minimaal wat daagjes rust hebben
Zakgeld: check
Bastognekoeken kopen in pauze:
SunchroonBastogneEtenMetKoningWouter:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja moet trap af als ik naar buiten ga, en op balkon zit ik niet al te lang want best lawaaierigquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het wordt wel mooi weer, dus lekker buiten in de zon zitten met een biertjeUw ADH vitamine Worst
Bastognekoekgoden
Well, life can be a riot
Je moet het maar willen op die leeftijdquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand van directie gaat met zwangerschapsverlof, maar ze is 45![]()
Dat is niet fijn zitten nee met lawaaiquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja moet trap af als ik naar buiten ga, en op balkon zit ik niet al te lang want best lawaaierig
Mr Bastognequote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
SunchroonBastogneEtenMetKoningWouter:![]()
![]()
eens een keertje Flink proberen en daar wat bier bestellen
Uw ADH vitamine Worst
Misschien heeft die vrouw het jaren geprobeerd op alle manieren, dan is het fijn dat het nu gelukt is. Weten niet wat de achtergrond is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Flink wat bier bestellenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:57 schreef hemarookworst het volgende:
eens een keertje Flink proberen en daar wat bier bestellen![]()
kan tochquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand van directie gaat met zwangerschapsverlof, maar ze is 45Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wel mee eens dat ik zelf niet nog een kleintje zou willen (een kind he). Merk bij anderen die dan een baby krijgen, dat ik wel blij ben niet meer in die fase te zitten. Vooral heel leuk om vanaf de zijlijn die fase te mogen aanschouwen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo danquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand van directie gaat met zwangerschapsverlof, maar ze is 45Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stevenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
SunchroonBastogneEtenMetKoningWouter:
Überhaupt willen is sowieso wel handig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet het maar willen op die leeftijd
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
SunchroonBastogneEtenMetKoningWouter:
Ik heb ze voor je bewaard!![]()
Klote man hema ik lees het nu van je voet. Bier werkt denk ik wel het beste in combinatie met in een luie stoel om geen last te hebben van het probleem.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja echt he, de andere kinderen denken dat dat oma haar kleinkind van school komt halenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet het maar willen op die leeftijd
En kut roepen naar de buurvrouwquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Klote man hema ik lees het nu van je voet. Bier werkt denk ik wel het beste in combinatie met in een luie stoel om geen last te hebben van het probleem.
Smile, it's free therapy.![]()
Plus extra risico's en een ouder op leeftijd zijn voor je kindquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:59 schreef StevenHyde het volgende:
Wel mee eens dat ik zelf niet nog een kleintje zou willen (een kind he). Merk bij anderen die dan een baby krijgen, dat ik wel blij ben niet meer in die fase te zitten. Vooral heel leuk om vanaf de zijlijn die fase te mogen aanschouwen![]()
Hey Birdyquote:
Eensquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Überhaupt willen is sowieso wel handig.![]()
![]()
Hoi Dot!quote:![]()
Hoe is het nu aflopen met de ramen? weet je al meer??DIKKE LULquote:Helleuw KWquote:![]()
![]()
Goedemorgen Lovely love!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad nog koud nu.. Wordt het morgen ook lekker warm bij jou? 23 hier morgen!!![]()
Van die anwb stellenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een tuinhuisje kussendevogel![]()
nice to know zometeen even wat tetten plaatsen hierquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:03 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed zit op kantoor, dus zal me weer gaan gedragen.
Nee dat is een Fogelquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh @:fogel is stout geweest?![]()
![]()
![]()
goedemorgen JuStInKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Lijkt op mijn collega. Weet ik eindelijk wat er onder dat shirt zit
![]()
21 graden morgen..quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely love!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad nog koud nu.. Wordt het morgen ook lekker warm bij jou? 23 hier morgen!!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Lijkt op mijn collega. Weet ik eindelijk wat er onder dat shirt zit
![]()
![]()
Misschien loopt deze ook daar rond:
Wat denk je dat ik aan het doen ben. Je stoort me!quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker fappen dan kw maak je blije stofjes van aan![]()
![]()
![]()
RDJ voor hij zijn iron-man acteurs comeback maakte.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kans op een kind met bepaalde problemen word ook groter op die leeftijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet het maar willen op die leeftijdWell, life can be a riot
Nein ik wil geen limp bizkit vanmiddag. Gewoon schoon bastogne koekje etenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker fappen dan kw maak je blije stofjes van aan
Dit is denk ik AA cup (heb ik geleerd)quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Misschien loopt deze ook daar rond:
[ afbeelding ]
OKquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nein ik wil geen limp bizkit vanmiddag. Gewoon schoon bastogne koekje eten![]()
![]()
Klopt, kleven veel risico's aanquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kans op een kind met bepaalde problemen word ook groter op die leeftijd.![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik kinderen wil tot m'n 40e. Anders ga ik mezelf "te oud" vinden voor m'n kind. Nou dat komt al behoorlijk in zicht
Well, life can be a riot
tsssquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben. Je stoort me!
Misschien maar beter ook voor de maatschappijquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik kinderen wil tot m'n 40e. Anders ga ik mezelf "te oud" vinden voor m'n kind. Nou dat komt al behoorlijk in zicht![]()
![]()
Je kan goed drummen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kans op een kind met bepaalde problemen word ook groter op die leeftijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit hier te lachenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is denk ik AA cup (heb ik geleerd)
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook voor de maatschappij![]()
Nou ja, dat ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook voor de maatschappij
Well, life can be a riot
Dank jequote:
Well, life can be a riot
Bij tafelvoetbal is het de bedoeling een balletje in een gaatje te krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh leuk!! veel plezier maak ze allemaal af!!!!![]()
![]()
Jij altijd met je moordgedachten.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bij tafelvoetbal is het de bedoeling een balletje in een gaatje te krijgen.
Jij altijd met je moordgedachten.al een paar dagen niemand meer vermoord
Steven heeft de cam aangezet![]()
Ah hij is lid van de jostiband. Nooit geweten!quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]al een paar dagen niemand meer vermoord
[ afbeelding ]![]()
Dit ziet er zeer leuk uitquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]al een paar dagen niemand meer vermoord
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Vind wel mooi eerst lopen de mensen lacherig te doen en dan drum je een klein stukje gelijk iedereen stil van wowquote:
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Hij was er eventjes vannacht.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ik mis @:killemwieft![]()
Lokpost![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar toen joeg iemand hem gelijk weer weg
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was er eventjes vannacht.![]()
Maar toen joeg iemand hem gelijk weer weg![]()
![]()
Oh dat is stom!quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen joeg iemand hem gelijk weer weg![]()
moet weer wegtot laters allemaal
![]()
R.I.P DTS.![]()
tandartsafspraak maandag voor de zekerheid geannuleerdUw ADH vitamine Worst
Het is natuurlijk ff op je tanden bijten met die pijnlijke voetquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
tandartsafspraak maandag voor de zekerheid geannuleerd![]()
Om vervolgens in het volgende filmpje weer allemaal te zeiken. Zo zie je maar, het zijn gewoon NPCs manquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind wel mooi eerst lopen de mensen lacherig te doen en dan drum je een klein stukje gelijk iedereen stil van wowOp die leeftijd waai je nog met alle winden mee.
Well, life can be a riot
Heb je meegekregen dat het door de gordijnen kwam volgens de man die de ramen kwam opmeten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dot!![]()
Hoe is het nu aflopen met de ramen? weet je al meer??
[..]
DIKKE LUL
[..]
Helleuw KW![]()
![]()
Daarna niets meer gehoord, zit ook te wachten.
Durf alleen de gordijnen niet meer dicht te doen. En heb boven en van de voordeur de folie verwijderd, durf ik ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is stom die heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Om vervolgens in het volgende filmpje weer allemaal te zeiken. Zo zie je maar, het zijn gewoon NPCs manOp die leeftijd waai je nog met alle winden mee.
Vond het wel een mooie redemption.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je had het bedrijf toch gemaild? Maar nog geen antwoord gekregen dus?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat het door de gordijnen kwam volgens de man die de ramen kwam opmeten?
Durf alleen de gordijnen niet meer dicht te doen. En heb boven en van de voordeur de folie verwijderd, durf ik ook niet meer
Oquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen joeg iemand hem gelijk weer weg
Nee die komen dinsdag pasquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je had het bedrijf toch gemaild? Maar nog geen antwoord gekregen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij stalkt mij GG tot in mijn huis aan toe gebrokenglas genoeg hier nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel geinig ergens, dat ook dat geupload word. Maar aan de andere kant, het mooiste zou natuurlijk zijn als er niks meer geupload word, maar dat is niet aan de ordequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is stom die heb ik gelukkig niet gezien.
Vond het wel een mooie redemption.
Hoe dan ook is het lollig om te zien hoe mensen zo snel kunnen verspringen van "mening" op basis van wat ze zien.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Jij stalkt mij GG tot in mijn huis aan toe gebrokenglas genoeg hier nu![]()
* gebrokenglas doet een stapje terug.How can I make this topic about me?![]()
Als die lui van dat bedrijf mij zien zijn de rapen gaar....quote:
How can I make this topic about me?![]()
De rapen of de ramen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die lui van dat bedrijf mij zien zijn de rapen gaar....![]()
![]()
Ik kom niet meer om je heen hier in huis je hebt je stempel gezetquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
* gebrokenglas doet een stapje terug.
Zit zeker nog minimaal 6 weken met je opgescheept
Dat levend tafelvoetballen kun je in Busslo doenLijkt me ook wel leuk. Zelf 1x geweest en dat was voor glow in the dark midgetgolven
Ik had gehoopt een goede, of in elk geval een indrukwekkende indruk op je te maken, het lijkt erop dat dat is gelukt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom niet meer om je heen hier in huis je hebt je stempel gezet
Zit zeker nog minimaal 6 weken met je opgescheeptHow can I make this topic about me?![]()
Wel geniaal: https://multifunbussloo.nl/outdoor/levend-tafelvoetbal/
Maar liever echt voetbal voor mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je net nog gewonnen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Wel geniaal: https://multifunbussloo.nl/outdoor/levend-tafelvoetbal/
Maar liever echt voetbal voor mij![]()
Te aggressief gespeeld?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb gewonnen en er is een poppetje gesneuveld![]()
![]()
Alleen gaan heeft ook voordelen, luister ik beter naar wat ik kan en wilquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, dat scheelt nogal wat in in prijs zeg.
Ik las dat meer en meer mensen vroegere vakantie boeken omdat het dan goedkoper is.
Ook wel jammer dat je niet samen op vakantie kan gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben meer angstig voor je, bang dat je in gruzelementen in de woonkamer valtquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt een goede, of in elk geval een indrukwekkende indruk op je te maken, het lijkt erop dat dat is gelukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler want geweld
Denk slijtage
Dat is ook weer waar en je kan doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen gaan heeft ook voordelen, luister ik beter naar wat ik kan en wil
Mij lijkt het echt niets om alleen op vakantie te gaan. Maar gelukkig maar dat iedereen anders is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig brengen scherven dan weer geluk....quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben meer angstig voor je, bang dat je in gruzelementen in de woonkamer valtHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Wordt veel gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler want geweld
Denk slijtage![]()
![]()
Nee dat heb ik niet meegekregen. Maar.. uh die gordijnen heb je nieuw ophangen ook?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat het door de gordijnen kwam volgens de man die de ramen kwam opmeten?
Durf alleen de gordijnen niet meer dicht te doen. En heb boven en van de voordeur de folie verwijderd, durf ik ook niet meer
Ik weet wel dat folie op je raam kan zorgen voor barsten.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die lui van dat bedrijf mij zien zijn de rapen gaar....
Dan mag GG het betalenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Jij stalkt mij GG tot in mijn huis aan toe gebrokenglas genoeg hier nu
Geluk, hier in dit huis. Onmogelijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig brengen scherven dan weer geluk....
Koop laminaat, komen ze leggen gaan weg en ik zie er is op een laminaat een stukje uit dat was in Ddecemenr
Heb al tig keer gebeld en ze zijn nog niet geweest.
Koop horren en plisse gordijnen, komen ze ophangen en inzetten.
Horren te kort, en willen ze met een strikje rechtzetten. Plissé gordijnen te smal en te kort.
Hele boel weer opgehaald
Nieuwe plissë gordijnen gekocht bij raamdecoratie. Binnen een half jaar een kapot
Gemaakt, een uur later knap het touw, komen monteur, touwtje zit goed maar nu is het gordijn te kort.
Drie dagen later het zelfde probleem het gordijn blijft niet staan op de stand waar ik hem op zet hij valt gewoon naar beneden.
En dan tot overmaat van ramp knappen beide ramen
Euhhh geluk?
En dit is alleen nog maar één jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
20 euro voor dat tafelvoetballen PPquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
Dat levend tafelvoetballen kun je in Busslo doenLijkt me ook wel leuk. Zelf 1x geweest en dat was voor glow in the dark midgetgolven
lekker cashen
Folie had ik niet op deze ramen hequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet meegekregen. Maar.. uh die gordijnen heb je nieuw ophangen ook?
Ik weet wel dat folie op je raam kan zorgen voor barsten.
En wat bedoel je met gordijnenen niew ophangen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:goed plan
Zoals elk uitjequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
20 euro voor dat tafelvoetballen PPlekker cashen
![]()
![]()
Pfff, wel heel veel situaties dikke pech (en verantwoordelijken die niet meerwerken)quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluk, hier in dit huis. Onmogelijk
Koop laminaat, komen ze leggen gaan weg en ik zie er is op een laminaat een stukje uit dat was in Ddecemenr
Heb al tig keer gebeld en ze zijn nog niet geweest.
Koop horren en plisse gordijnen, komen ze ophangen en inzetten.
Horren te kort, en willen ze met een strikje rechtzetten. Plissé gordijnen te smal en te kort.
Hele boel weer opgehaald
Nieuwe plissë gordijnen gekocht bij raamdecoratie. Binnen een half jaar een kapot
Gemaakt, een uur later knap het touw, komen monteur, touwtje zit goed maar nu is het gordijn te kort.
Drie dagen later het zelfde probleem het gordijn blijft niet staan op de stand waar ik hem op zet hij valt gewoon naar beneden.
En dan tot overmaat van ramp knappen beide ramen
Euhhh geluk?
En dit is alleen nog maar één jaar
Zelf schuld nooit DTS ingaan met koffiequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Nou hij zegt nu: komt door je gewone gordijnen? maar ... hangen die net pas op of zo?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Folie had ik niet op deze ramen he
En wat bedoel je met gordijnenen niew ophangen?
Klinkt een beetje als willen afschuiven?Smile, it's free therapy.![]()
Ja nee ja ik had niet zien aankomen dat ik plotseling die gebroken ramen moet betalen, ik schrok ervan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelf schuld nooit DTS ingaan met koffieHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik vind het ook wel makkelijk gezegd inderdaad. Er zit 2 cm tussen raam en gordijn, en dat bedrijf had gezegd dat dat voldoende was. Erger nog: dat bedrijf heeft zelf die dingen opgehangen. Je mag er toch vanuit gaan dat zij er verstand van hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou hij zegt nu: komt door je gewone gordijnen? maar ... hangen die net pas op of zo?
Klinkt een beetje als willen afschuiven?How can I make this topic about me?![]()
ZO gaat het hier altijd, het is echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Pfff, wel heel veel situaties dikke pech (en verantwoordelijken die niet meerwerken)
Raamdecoratie nu. Plissé gordijn moet er af, komt een monteur voor.
Moet ik zelf dat gordijn inpakken, dan weer een afspraak maken dat het opgehaald wordt. Van de zotten
Toen het laatste kapot was en ik het melden kreeg ik een pakketje van Raamdecoratie met allemaal witte dingetjes. Ik gemaild wat is dit. Krijg ik een mail terug dat ik het zelf moet maken ze ze er een video bij gedaan hebben hoe ik het moest doen.
Ik zeg ja gekke gerrit, ik heb garantie, ik ga niet op de ladder staan stuur maar een monteur.
Komt de monteur en die kreeg het gordijn er niet af dus heeft hij hem zo gemaakt, met het resulaat wat ik dus beschreef.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plissë gordijnen, ik tik de verkorte versie gordijnenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou hij zegt nu: komt door je gewone gordijnen? maar ... hangen die net pas op of zo?
Klinkt een beetje als willen afschuiven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook echt niet normaal hoeveel pech jij hebt / hebt gehad al met al die spullen... en dat gedoe met de brand.. en nasleep..quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO gaat het hier altijd, het is echt niet te geloven
Moet ik zelf dat gordijn inpakken, dan weer een afspraak maken dat het opgehaald wordt. Van de zotten
Toen het laatste kapot was en ik het melden kreeg ik een pakketje van Raamdecoratie met allemaal witte dingetjes. Ik gemaild wat is dit. Krijg ik een mail terug dat ik het zelf moet maken ze ze er een video bij gedaan hebben hoe ik het moest doen.
Ik zeg ja gekke gerrit, ik heb garantie, ik ga niet op de ladder staan stuur maar een monteur.
Komt de monteur en die kreeg het gordijn er niet af dus heeft hij hem zo gemaakt, met het resulaat wat ik dus beschreef.Smile, it's free therapy.![]()
Ja zou je denkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel makkelijk gezegd inderdaad. Er zit 2 cm tussen raam en gordijn, en dat bedrijf had gezegd dat dat voldoende was. Erger nog: dat bedrijf heeft zelf die dingen opgehangen. Je mag er toch vanuit gaan dat zij er verstand van hebben?
Je kan beter goedkope zooi van de Jysk kopen en zelf ophangen dan is de schade niet zo grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fles naast je zetten
al ziet dat op het werk mogelijk raar uit
Maar dat moet je ook niet in een fles doen![]()
![]()
![]()
Ja oook dat liep niet lekker hequote:Op vrijdag 11 april 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook echt niet normaal hoeveel pech jij hebt / hebt gehad al met al die spullen... en dat gedoe met de brand.. en nasleep..
Ik heb ook nog lekkage gehad toen we een nieuwe keuken kregen, had toen net nieuw laminaat
Toen dat bedrijf dat schade opruimt in huizen kwam ze asbest tegen dus de hele boel op de kop hier
En schoonwerken was er niet bij cement tegen de muren. En zo kan ik nog wel even doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oo o gewoon er naar toe strompelen moet ik ookquote:regelmatig
jup en dat schoonmaken na de brand was ook slecht gedaan..quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oook dat liep niet lekker he
Ik heb ook nog lekkage gehad toen we een nieuwe keuken kregen, had toen net nieuw laminaat
Toen dat bedrijf dat schade opruimt in huizen kwam ze asbest tegen dus de hele boel op de kop hier
En schoonwerken was er niet bij cement tegen de muren. En zo kan ik nog wel even doorgaan
bij jou gaat niks 'vanzelf' of in 1x goed.Smile, it's free therapy.![]()
Daar word je toch helemaal stapel van....quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO gaat het hier altijd, het is echt niet te geloven
Komt de monteur en die kreeg het gordijn er niet af dus heeft hij hem zo gemaakt, met het resulaat wat ik dus beschreef.
How can I make this topic about me?![]()
En die kieren bij de ramen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oook dat liep niet lekker he
En schoonwerken was er niet bij cement tegen de muren. En zo kan ik nog wel even doorgaanHow can I make this topic about me?![]()
In krugerquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Op weg naar Skukuza om te lunchen.
Nog 5,4 km![]()
mooi Pinnen|!!!
EN volgens de glaszetter 10 cm en ik lees op internet zelfs 40 cmquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel makkelijk gezegd inderdaad. Er zit 2 cm tussen raam en gordijn, en dat bedrijf had gezegd dat dat voldoende was. Erger nog: dat bedrijf heeft zelf die dingen opgehangen. Je mag er toch vanuit gaan dat zij er verstand van hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm. 40 cm is behoorlijk veel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN volgens de glaszetter 10 cm en ik lees op internet zelfs 40 cmHow can I make this topic about me?![]()
Ik had laatst een bol.com cadeaukaart gekregen van tien euro. Vandaag is nieuwe seizoen marvel rivals dus ik dacht mooi verzilveren die kaart en een psn kaart van kopen van 25 euro bij bol.com. moest ik uiteraard 14,99 bij betalen annuleren die lutsers na aankoop de bestellinggiftcard te goed heb ik wel terug maar die 14,99 kan ik nu mooi drie dagen op wachten tot ze het teruggestort hebben. Ik daarover klagen bij de klantenservice sluit Pieter gewoon halverwege het gesprek af.
R.I.P DTS.![]()
opnieuw contact opnemen... aangeven wat die ander net gedaan heeft..quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had laatst een bol.com cadeaukaart gekregen van tien euro. Vandaag is nieuwe seizoen marvel rivals dus ik dacht mooi verzilveren die kaart en een psn kaart van kopen van 25 euro bij bol.com. moest ik uiteraard 14,99 bij betalen annuleren die lutsers na aankoop de bestellinggiftcard te goed heb ik wel terug maar die 14,99 kan ik nu mooi drie dagen op wachten tot ze het teruggestort hebben. Ik daarover klagen bij de klantenservice sluit Pieter gewoon halverwege het gesprek af.
Vervelend!Smile, it's free therapy.![]()
4 nachtenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe lang blijven jullie in kruger?Werewolf![]()
Hopelijk krijg ik mijn geld wel echt teruggestort.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
opnieuw contact opnemen... aangeven wat die ander net gedaan heeft..
Vervelend!
Lees nu ook reviews van mensen die wel een code kregen die vervolgens bij het invullen op de PlayStation te zien kregen deze code is al in gebruik.
R.I.P DTS.![]()
Zeker wetenquote:
Laatst was er op tv zo'n natuur programma op NPO2
Waren ook 2 baby olifantjes bij zo schattig
Maar je hebt het via bol.com betaald.. die zorgen altijd wel dat je je geld terug krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik mijn geld wel echt teruggestort.
Lees nu ook reviews van mensen die wel een code kregen die vervolgens bij het invullen op de PlayStation te zien kregen deze code is al in gebruik.
tot nu toe nog nooit problemen gehad als een product defect was, niet werd geleverd etc.
Komt goed, zou nog eens bellen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik wacht eerst af of ik maandag mijn geld terug gestort heb en betaal vanavond wel via psn zelf als ik terug ben van werken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar je hebt het via bol.com betaald.. die zorgen altijd wel dat je je geld terug krijgt.
tot nu toe nog nooit problemen gehad als een product defect was, niet werd geleverd etc.
Komt goed, zou nog eens bellen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die cadeaukaart tegoed steken ze maar in de.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja belachelijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
20 euro voor dat tafelvoetballen PPlekker cashen
Meer iets voor bedrijfsuitjes, team building en dat soort dingen.How can I make this topic about me?![]()
Pfff, wat frustrerendquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: