In deze koers kan dat wel, ja. Geen monument en parcours is al zo vaak aangepast.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:12 schreef VoMy het volgende:
Het is een soort terugkeer naar oudere tijden, met die Cauberg vlak voor de streep. Ik ben wel benieuwd. Met die lange solo's en vroege finales van tegenwoordig zit je het laatste half uur gauw naar niets te kijken; wat dat betreft vind ik het niet zo verkeerd dat er vlak voor de streep 'gewoon' nog het verschil gemaakt kan worden voor de verdere ereplaatsen.
Sowieso vind ik het wel een mooi idee om elke paar jaar de finale te hertekenen. Dan moeten de renners toch elke keer weer wat improviseren en is er meer ruimte voor verrassingen.
in Vlaanderen, Roubaix wordt ook jaarlijks het parcours aangepast.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
In deze koers kan dat wel, ja. Geen monument en parcours is al zo vaak aangepast.
Ronde van Lombardije wisselt ook jaarlijks.quote:Op zondag 13 april 2025 14:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
in Vlaanderen, Roubaix wordt ook jaarlijks het parcours aangepast.
Die eerste paar kilometers misschien, maar de laatste 50km zit weinig verschil in bij PR en RVV hoor.quote:Op zondag 13 april 2025 14:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch niet zoveel als de AGR? In de finale dan, die een koers meestal kenmerkt. AGR heb je het allemaal al zo'n beetje gehad: van een gast van 40 kilo die wint (Pidlul) tot een massasprint met Olaf Ludwig als winnaar.quote:Op zondag 13 april 2025 14:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
In Luik en Lombardije dan wel weer.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch niet zoveel als de AGR? In de finale dan, die een koers meestal kenmerkt. AGR heb je het allemaal al zo'n beetje gehad: van een gast van 40 kilo die wint (Pidlul) tot een massasprint met Olaf Ludwig als winnaar.
In Lombardije passen ze bijna jaarlijks de start en de finish aan. Bergamo, Como, Varese, Cantu, Lecco, Milaan, Mendrisio.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
In deze koers kan dat wel, ja. Geen monument en parcours is al zo vaak aangepast.
Als er niet zo'n mutant meedeed zouden dat inderdaad gevaarlijke kandidaten zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 11:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik wil Pidcock en Healy ook nog wel een kans geven, die zien er goed uit ook.
Dan is ook weer de vraag. Wat tel je als ‘finale’ van een wedstrijd.quote:Op maandag 14 april 2025 11:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
In Lombardije passen ze bijna jaarlijks de start en de finish aan. Bergamo, Como, Varese, Cantu, Lecco, Milaan, Mendrisio.
Ja, dat is wel zo natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 11:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
In Lombardije passen ze bijna jaarlijks de start en de finish aan. Bergamo, Como, Varese, Cantu, Lecco, Milaan, Mendrisio.
De herkenbaarheid van alle hellingen en toch ook vaak wel een leuke koers.quote:Op maandag 14 april 2025 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb toch altijd een speciaal gevoel bij deze koers.
Ik had me er nooit zo in verdiept, maar mijn idee van het prijzengeld was toch wel wat anders... had ik veel hoger verwacht... 2000 euro voor een vierde plaats....quote:Op woensdag 16 april 2025 13:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor de liefhebbers, de Technische gids.
https://limburgcycling.co(...)l-Gold-Race-2025.pdf
Ze komen alleen voor een slok van het Amstelbier op het podiumquote:Op donderdag 17 april 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik had me er nooit zo in verdiept, maar mijn idee van het prijzengeld was toch wel wat anders... had ik veel hoger verwacht... 2000 euro voor een vierde plaats....
Ik heb altijd gevoel bij deze koers, dat er te veel auto's aan de zijkant van de weg geparkeerd staan op plaatsen/plekken die beter op dat uur leeg zouden moeten zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb toch altijd een speciaal gevoel bij deze koers.
@Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 17 april 2025 14:48 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://x.com/AmandaKluveld/status/1912822740890931413
Hij is (nog) geen moslim he...quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:19 schreef TLC het volgende:
Lijkt me best lastig als Remco zijnde, dadelijk kan hij overdag niks meer eten als hij ook de ramadan gaat doen
Best leuk, al heb je nou niet bepaald zin in koffie als je daar een beetje doortrekt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ltd heeft een soort van Rijdende koffiebar geregeld en staat nu koffie uit te delen aan passerende fietsers op de Eyserbosweg. Live slow, ride fast
Laue Egbertsquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ltd heeft een soort van Rijdende koffiebar geregeld en staat nu koffie uit te delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ook een zorgwekkend tempo van Mauri zo te zienquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Maas niet herkennen, schande.
Michael Boogerd tegen de postbode op de Cauberg schiet ineens weer door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook een zorgwekkend tempo van Mauri zo te zien
Op dit moment ook niveau Howson, Ullisi.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gezien hij in mijn FPCL-team zit, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Wim van Gameren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michael Boogerd tegen de postbode op de Cauberg schiet ineens weer door mijn hoofd.
Dit. Zelden vertoond.quote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Tadej zit met een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |