SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Geef maar door danquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Thxquote:Op donderdag 10 april 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Ik ga zo ook maar.
Tozzo![]()
![]()
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest ben
Lach met een schone bips![]()
Zo danquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest benSame shit, different day
SC hopper present![]()
Poh.. dus ik hoef niet lang te wachtenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest ben
Trust nobody![]()
Heb je LiS nou al uit?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meest veelzijdige stukje vlees
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou niet gaan treuzelen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh.. dus ik hoef niet lang te wachten
Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op donderdag 10 april 2025 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want ik zit hier niet voor de gezelligheid![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh. Ik heb ze allemaal uit. Ik hoop op een nieuwequote:Op donderdag 10 april 2025 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh!
Eerste hoofdstuk. Duurt best wel lang allemaal..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is een van m’n lievelings games.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben over @MizzezAmy heen gegaanquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: