SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedTap tap tap
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantiequote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
(bloed)onderzoek??quote:Op donderdag 10 april 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
have fun alvast
ik ben nu nog even onderweg en zo rond 2300 thuis en dan mag ik niks meer avondeten want moet morgen nuchter zijn
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yups, om 10:30 prikken ook pas (beter dan de 14:00 van vorige keer)
was wel mn eigen schuld hoor, ik was laat met afspraak inplannen, dit keer iets meer optijdquote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
14.00 is ook niet echt mensvriendelijk....
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten makenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kostenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijk
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komen
Ja, in zo'n overbelichte krappe photo booth.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kosten
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair dayquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?
Soort Russische roulette zoietsquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair day
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalen
Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
De vorige keer was ik net een paar dagen ervoor op m'n gezicht gegaan in het bos, had een mooie jaap in m'n kin![]()
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85quote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zit
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoortquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.
ik vind de id kaart al veel te duur, en die is goedkoperquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Ik nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uit
*roodborstje is alert*quote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Ik heb een extra onderkin.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.
Oh goed dat je het zegt, ik maak even een mental note dat ik door de garage naar buiten ga morgenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Weer een flat afgebrand in Nederland door een explosie zie ik, gaat lekker
Had toen een stuk bollere kopquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtID-kaart is ook niet heel veel goedkoper meer zie ik, ¤ 78,50
De 'goedkoopste' ID-kaart die je kunt hebben is inmiddels het rijbewijs, dat is 'maar' 52 euro
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzoquote:Op donderdag 10 april 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!Gaat die ook maar 10 jaar mee?
Gewoon net als @essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd donerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoenerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Niemand wil dit haar.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als @:essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd doneren
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoeneren
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.quote:
Ook als het dood, dun en steil is?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen andersquote:
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen anders
Wat heeft leeftijd daar mee te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
Ja durf het niet te zeggen of ze dat hier hebben bij het gemeentehuis, laatste keer dat ik rijbewijs en paspoort heb aangevraagd was 9 jaar geleden, dus volgend jaar mag ik weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ik
Ja, vroeger wel ongeveer. Tegenwoordig zijn ze bijna even duur.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzo
Dat je kapper een peuter is.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar mee te maken
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn dingquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Ik ben supernormaalquote:Op donderdag 10 april 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn ding
Heb je nog niet dat er ook verschillende prijzen zijn voor de junior kapper, de senior kapper, de expert etc? Dan denk ik altijd.. ja kan die junior nou echt minder goed in een rechte lijn m'n haar afknippen dan de expert? Dat je zo'n scheve onderkant hebt, maar wel voor de helft van de Expert prijsquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
@AirwiNquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Misschien is dat wel dezelfde?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft die dezelfde hobby als @:dezwabber?
Dan moet ik nodig hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
oh dan moeten we zeker hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
Mooi. Dus jij gaat meequote:Op donderdag 10 april 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantie
EEn veerboot, wat luxe zo te zienquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
niet druk ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
Wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Zijn er hier nog users die de crematie van Sinterklaaskapoentje bij willen wonen via live streams?
Zo ja kan je mij een DM sturen en zal ik het weekend de link doorgeven
De crematie is 14 april om 13.30 uur
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?quote:
Je hebt de sashimi erin gedipt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
je bent met buda op pad?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
kan je laden en luisteren tegelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze koptelefoon van marley, @:ama , prima geluid en je hoeft hem niet vaak op te laden
[ afbeelding ]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust danquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Hij heeft voor zijn rust gekozen![]()
Dotteke in GC / In memoriam #2
Kabeltje is tekort daarvoor, die is maar 30 cm langquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je laden en luisteren tegelijk?
ik heb nu een set waarbij je niet kan luisteren als hij oplaad
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust dan
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |