SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ik zit er ook weleens naastquote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die twee popjes zitten naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vinden![]()
![]()
Went welquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
Zo gamen
Al vind ik t met toetsenbord spelen lastigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn vaak mensen die met een blik bier in de tuin zitten naar Andre Hazes te luisteren, terwijl ze uitkijken op hun Mercedes en de Gouden ketting om hun nek met hun naam er op oppoetsen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gewoon lekker tochquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je oude baan?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat onlineTrust nobody![]()
Zal ik solliciterenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: