Niet ziek of misselijk van de chemo? Ik hoop zo dat het wat voor je doet Jockariquote:Op woensdag 30 april 2025 09:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. 12 mei plaatsen ze een port-a-cath, en 14 mei de 2de chemo er in. Dan enkele week daarna een check met de scanner.
Voel me behoorlijk goed, ondanks lage rugpijn.
https://www.catharinaziek(...)rt-a-cath-inbrengen/
Enkel vorige zaterdag erg misselijk geweest, verder voel ik me nu goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet ziek of misselijk van de chemo? Ik hoop zo dat het wat voor je doet Jockari
Wel fijn dat ze je dan niet meer iedere keer hoeven te prikken als je die Pert a cath er in hebt zitten
Dat is minder, maar gelukkig maar één dag. Hopelijk blijft dat zo, en voor die misselijkheid hebben ze ook wel weer wat.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel vorige zaterdag erg misselijk geweest, verder voel ik me nu goed.
Helloquote:
Jij ookquote:
Het is inderdaad al weer bijna weekend P_O-quote:
Jep even tijdje thuisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is inderdaad al weer bijna weekend P_O-
Waar zit je momenteel? Weer terug in Nederland?
Dat is zeker wel ff lekker dat je weer thuis bent lijkt mijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Jep even tijdje thuiswel lekker ook met het mooie weer.
Laatste dagen bosuiltjes kijken. Ze zitten al avonden in het vlieggat te kijken....ik denk dat de eerste vanavond gaat vertrekken
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker wel ff lekker dat je weer thuis bent lijkt mij
Ik heb af en toe even gekeken, geen ooievaars dit jaar.
Jemig zijn de bosuiltjes alweer zo ver.
O wat sweet,quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zitten![]()
[ afbeelding ]
Fluffy!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zitten![]()
[ afbeelding ]
O dat is balen Icequote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Heel verhaal getyped, Valt mijn internet verbinding even uit. Weg tekst.
Meestal kopieer en plak ik een lanere txt eerst in een emailtje aan mezelf. Nu niet helaas.
Alles OK hier,
Nog steeds druk met situatie oom.
Take Care!
Hey whuzz. Ik miste je al. Leuk je weer te lezenquote:
14 mei 2de chemo gehad. Dit weekend erg vermoeid. Nu terug beter.quote:
Ja Chemo kan heel vermoeiend zijn. Fijn dat je je nog goed voelt en hopelijk goede resultaten op de scan te zien. Ik duim voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
14 mei 2de chemo gehad. Dit weekend erg vermoeid. Nu terug beter.
4 juni CT-scan om eerste evaluatie te zien, hopelijk afgeremd. 5 juni 3de chemo.
Al bij al voel ik me nog behoorlijk goed. Nog gaande en staande. En dat proberen we natuurlijk zo lang mogelijk nog te rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |