Geen dank Ice, leuk je weer eens te lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:56 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke
Bedankt (Je weet wel waarvoor)
En dan hier ook een dikke virtuele knuffel.
Sorry dat ik in dit topic zo weinig post de afgelopen tijd.
Het meeste is nu klaar, bankrekeningen terug gebracht naar 5 totaal (Dat ging heel moeizaam)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank Ice, leuk je weer eens te lezen.![]()
Weet dat je keidruk bent dus snap helemaal dat je niet bijna niet post.
Heb je zaken al een beetje af kunnen handelen?
Werd ook wel tijd he dat er licht aan het einde van de tunnel kwam.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het meeste is nu klaar, bankrekeningen terug gebracht naar 5 totaal (Dat ging heel moeizaam)
Zijn auto van binnen en buiten schoon (Zat veel schimmel in) omdat ding meer dan jaar stil heeft gestaan maar gelukkig starten en lopen.Die gaat de verkoop in. Nu bezig met huis opruimen en schoonmaken (Ook hele klus)
Boedelbeschrijving en belasting aangifte voor hem is klaar.
Stapje voor stapje komen we er wel.
Fijn weekend.
Boedelbeschrijving en rekening verantwoording voor de rechtbank is heel erg tijdrovend en best complex. Er was sprake van 18 verschillende bankrekeningen en 3 beleggings portefeuiles bij een aantal verschillende banken. (gelukkig wel allemaal nederlandse).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd he dat er licht aan het einde van de tunnel kwam.
Je bent ook al best lang bezig. Hij mag wel blij zijn met jou
Jij ook een fijn weekend
Ja, je had al eens verteld hoeveel rekeningen hij had. Wat moet een mens toch met zoveel rekeningen he.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:08 schreef Iceage het volgende:
[..]
Boedelbeschrijving en rekening verantwoording voor de rechtbank is heel erg tijdrovend en best complex. Er was sprake van 18 verschillende bankrekeningen en 3 beleggings portefeuiles bij een aantal verschillende banken. (gelukkig wel allemaal nederlandse).
Voor de rechtbank moet alles omschreven zijn en per rekening alle inkomsten en uitgaven.
Omdat alles eigenlijk oud en kapot was (ook de kleding , schoenen etc etc) en het appartement waar hij nu zit vnl ingericht is met deels wat nog goed was bv dressoir en eettafel (nog van mijn opa en oma geweest) maar ook best veel neuw gekocht heb ik meer dan 300 facturen.
Ik ga 1x per week naar hem toe en zorg dan ook dat oa shampoo, tandpasta, mondwater etc genoeg aanwezig blijft.
Tis bijna 2 uur heen en 2 uur terug en opletten dat ik me goed aan de max snelheid hou want er wordt heel veel geflitst en gelaserd. 1 boete bij Spier op de A28 107 gereden (na correctie ) waar 100 is toegestaan. Tsja 57 euro
Als het mooi weer is ga ik binnendoor en maak er een mooie toerrit van. (Oa even Westerbork en Dwingeloo aandoen)
Wat wel fijn is heel veel complimenten over de mooie en gezellige inrichting van het appartement waar hij nu is en heel goed overleg mogelijk over alles met het behandelend team.
Hij heeft er denk ik helaas geen echt besef meer van wat ik allemaal regel en hoeveel tijd dat kost.
Groet en nogmaals fijn weekend.
Wat is dit? 750 jaar Amsterdam?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:51 schreef spapaars het volgende:
Kaartjes verkoop vooraf? m'n hoela, we worden overlopen op de ring.
https://streamable.com/9lxoii
Hij weet heel goed als ik bij hem ben en verheugd zich er ook op. (ik neem ook meestal iets leuks mee) De laatste keer de 80 jaar herdenkingsvrijheids munt met boekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je had al eens verteld hoeveel rekeningen hij had. Wat moet een mens toch met zoveel rekeningen he.
Nogmaals fijn dat je het allemaal voor hem doet En dat je steeds bij hem op bezoek gaat?
Weet hij wel dat je er bent dan? Of beseft hij dat ook niet meer?
Dat hoor je vaak he dat ze het verleden nog weten en het heden vergetenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij weet heel goed als ik bij hem ben en verheugd zich er ook op. (ik neem ook meestal iets leuks mee) De laatste keer de 80 jaar herdenkingsvrijheids munt met boekje.
Het is met name zijn korte termijn geheugen wat gaten vertoond, zijn lange termijn geheugen mankeert niets aan.
We praten veel over vroeger over de oorlog over zijn ouders (Mijn Opa en Oma) en ik dwing hem lichterlijk alles wat belangrijk voor hem is op te schrijven in zijn Marjolin Bastin vogel agenda zodat hij kan terug lezen. We bespreken ook de post die ik meeneem.
Soms is hij heel goed bij en andere keer weet hij al heel snel niet meer wat er is gebeurd en besproken.Hij is zijn hele leven al gek op alles wat met vogels te maken heeft en wandelde vroeger vaak op de Veluwe.
Hij wandeld daar ook elke dag 1 soms 2 uur in een heel mooi park wat aan het complex grenst.
Als het erg mooi weer is maak ik een toertocht met hem richting de Veluwe of het mooie Drenthe.
Ik heb als mooi weer en hobby auto een cabrio.sinds een jaar (Mede dankzij @:Frummelie
Heel soms ga ik op de motorfiets.
Heb je die cabrio van haar gekregen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hij weet heel goed als ik bij hem ben en verheugd zich er ook op. (ik neem ook meestal iets leuks mee) De laatste keer de 80 jaar herdenkingsvrijheids munt met boekje.
Het is met name zijn korte termijn geheugen wat gaten vertoond, zijn lange termijn geheugen mankeert niets aan.
We praten veel over vroeger over de oorlog over zijn ouders (Mijn Opa en Oma) en ik dwing hem lichtelijk alles wat belangrijk voor hem is op te schrijven in zijn Marjolin Bastin vogel agenda zodat hij kan terug lezen. We bespreken ook de post die ik meeneem.
Soms is hij heel goed bij en andere keer weet hij al heel snel niet meer wat er is gebeurd en besproken.Hij is zijn hele leven al gek op alles wat met vogels te maken heeft en wandelde vroeger vaak op de Veluwe.
Hij wandeld daar ook elke dag 1 soms 2 uur in een heel mooi park wat aan het complex grenst.
Als het erg mooi weer is maak ik een toertocht met hem richting de Veluwe of het mooie Drenthe.
Ik heb als mooi weer en hobby auto een cabrio.sinds een jaar (Mede dankzij @:Frummelie
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die cabrio van haar gekregen?
A op zo fiets, wij hebben ook een cabrio een saab. Maar ik vind er niet veel aan om met een open dak te rijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:33 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee hoormaar ze heeft me wel warm gemaakt
Ik heb dezelfde gekocht merk type en kleur als zij heeft. (met halfjaar garantie bij dealer)
Haha zitten jullie lekker te kleppen over moi...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
We praten veel over vroeger over de oorlog over zijn ouders (Mijn Opa en Oma) en ik dwing hem lichtelijk alles wat belangrijk voor hem is op te schrijven in zijn Marjolin Bastin vogel agenda zodat hij kan terug lezen. We bespreken ook de post die ik meeneem.
Auto's weg geven gaat me net iets te ver Dotje..🤪quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die cabrio van haar gekregen?
Blijf het toch mooi vinden dat je dit allemaal voor hem doet.
Het slobt toch een groot deel van je eigen leven op
Hey frummiequote:Op zondag 22 juni 2025 10:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Auto's weg geven gaat me net iets te ver Dotje..🤪
Ja echt jammer, heb het nog een paar keer geprobeerd, maar aan een dood paard trekken heeft geen zinquote:Op zondag 22 juni 2025 11:00 schreef Frummelie het volgende:
Lang geleden dat ik hier geweest ben... ik had toen nog een paar keer gekeken naar er gebeurde helemaal niks meer hier.... jammer hoor.. misschien van de winter weer..
Neej is wel grappig, Ice werd een beetje verliefd op mijn auto en is ook op zoek gegaan... wel heel grappig..😉quote:Op zondag 22 juni 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey frummie
Ja ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk
En ook al lopen jullie de vloer wel bij elkaar plat moeten jullie dat nog altijd zelf weten tochquote:Op zondag 22 juni 2025 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej is wel grappig, Ice werd een beetje verliefd op mijn auto en is ook op zoek gegaan... wel heel grappig..😉
Gewoon van een foto hé, niet dat iedereen nu denkt dat Ice en ik de vloer plat lopen bij elkaar... we kwebbelen gezellie op WhatsApp..
Nee daar heb je ook gelijk in, ik denk misschien strakjes in het najaar dat het weer een beetje aan gaat trekken...😉quote:Op zondag 22 juni 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, heb het nog een paar keer geprobeerd, maar aan een dood paard trekken heeft geen zin
Ja dat is ook zo.. maar je weet hoe de tamtam kan gaan.. hiquote:Op zondag 22 juni 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook al lopen jullie de vloer wel bij elkaar plat moeten jullie dat nog altijd zelf weten toch
Ik vermoed van niet, toen het nog niet warm was, was het hier ook rustigquote:Op zondag 22 juni 2025 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook gelijk in, ik denk misschien strakjes in het najaar dat het weer een beetje aan gaat trekken...😉
Lekker laten gaan en hoog boven staan, doe ik ookquote:Op zondag 22 juni 2025 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. maar je weet hoe de tamtam kan gaan.. hi
Ik weet van mezelf dat als het straks weer kouder gaat worden dat ik dan ook fok weer opzoek.. omdat je dan toch weer meer in huis zit..quote:Op zondag 22 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, toen het nog niet warm was, was het hier ook rustig
Men houdt het hier toch bij de topics van de programma's waar ze naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |