SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had aarbei als TT.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb dan ook het dieptepunt van mijn wandeling bereiktquote:
Nu moet ik weer omhoog
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Samequote:Op donderdag 10 april 2025 15:04 schreef StevenHyde het volgende:
Had wel liever voorlopig de sint tt gehouden eigenlijk....Trust nobody![]()
Sowieso tot en met maandagquote:Op donderdag 10 april 2025 15:04 schreef StevenHyde het volgende:
Had wel liever voorlopig de sint tt gehouden eigenlijk....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wel vind bijna misplaatst deze tt.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:04 schreef StevenHyde het volgende:
Had wel liever voorlopig de sint tt gehouden eigenlijk....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of @Dottekequote:Op donderdag 10 april 2025 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou jij de vorige tt willen terugzetten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja vind het wel zo respectvol om die tt iig tot na de crematie te laten staan
Hoe je het in je hoofd haalt om er je eigen naam van te maken.. echt..
Trust nobody![]()
Het is Paul...quote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe je het in je hoofd haalt om er je eigen naam van te maken.. echt..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet niet of dat iets doet, officieel is het binnen de regelsquote:
Maar het is een uitzonderlijke situatieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat je erover valt dat hij het heeft veranderd oke, maar als hij opent dan opent hij 9 van de 10 keer met deze TT. Dus vallen over het feit dat hij dit gebruikt as usual is iets erin zien wat er niet is.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe je het in je hoofd haalt om er je eigen naam van te maken.. echt..Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik verbaas me meer als mensen denken dat hij de betere keuze zou makenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga er maar niet verder op in, want ik denk dat Paul nu zit te genieten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind in dit geval dat het respectloos is.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je erover valt dat hij het heeft veranderd oke, maar als hij opent dan opent hij 9 van de 10 keer met deze TT. Dus vallen over het feit dat hij dit gebruikt as usual is iets erin zien wat er niet is.
Dus ik vraag om het te veranderen.Trust nobody![]()
Ik denk niet dat hij genietquote:Op donderdag 10 april 2025 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga er maar niet verder op in, want ik denk dat Paul nu zit te genieten.
Misschien onwetendheidTrust nobody![]()
Niet op in gaan is primaquote:Op donderdag 10 april 2025 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga er maar niet verder op in, want ik denk dat Paul nu zit te genieten.
Vol bolken nog beterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet op in gaan is prima
Vol bolken nog beter![]()
Al 40 posts aandacht. Daar is het om te doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of wel n punt maken van belangrijke zakenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet op in gaan is prima
Vol bolken nog beter
Respect is er 1 vanTrust nobody![]()
Ik vind de constante confrontatie ermee ook respectloos, maar ja.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind in dit geval dat het respectloos is.
Dus ik vraag om het te veranderen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sorry zat in de zonequote:
Zelden zo actief gebruik gemaakt van mijn abboHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind de constante confrontatie ermee ook respectloos, maar ja.![]()
Ik snap dat ergens want ik ben vreselijk in rouw en verwerking, ik weet bijna nooit wat ik ermee moet of wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind de constante confrontatie ermee ook respectloos, maar ja.
Maar ik ben hier niet alleen en iedereen heeft recht op iets simpels als een TT als eerbetoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan blijf je toch weg.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind de constante confrontatie ermee ook respectloos, maar ja.![]()
Wist deze afspraak niet hee, maar heb het laten veranderen en zal het na de crematie weer TT veranderen doenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat heb ik gisteren al gezegd waar je volgens mij nog op gereageerd had.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind de constante confrontatie ermee ook respectloos, maar ja.
Iemand die hier veel postte heeft zelfmoord gepleegd
Daar ben ik en velen erg van ontdaan
En jij vindt het respectloos dat jij daarmee geconfronteerd wordt?Trust nobody![]()
Misschien ook eens tijd om te kappen met kut act TT'squote:Op donderdag 10 april 2025 15:19 schreef Paul het volgende:
Wist deze afspraak niet hee, maar heb het laten veranderen en zal het na de crematie weer TT veranderen doen![]()
Geheugens zijn niet voor iedereenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gezegd waar je volgens mij nog op gereageerd had.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:19 schreef Paul het volgende:
Wist deze afspraak niet hee, maar heb het laten veranderen en zal het na de crematie weer TT veranderen doen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Poah bijna bij de auto
Daar is meer drinken
En ik heb doooooooorstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet respectloos. Zo kan er altijd wel iemand aanstoot nemen aan een TT.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gezegd waar je volgens mij nog op gereageerd had.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 april 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah bijna bij de auto
Daar is meer drinken
En ik heb doooooooorst![]()
Het is gebeurd, het is gecorrigeerd, er is excuus gemaakt
En dóórHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Genoeg mensen die niet van deze afspraak weten. Een afspraak is dan ook pas een afspraak als alle betrokkenen het er mee eens zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:19 schreef Paul het volgende:
Wist deze afspraak niet hee, maar heb het laten veranderen en zal het na de crematie weer TT veranderen doen
Ja, ook ik ben ontdaan door dit vreselijke nieuws. Maar we hebben het hier over een TT van een reeks op een forum op internet. Dat heeft verder niets met respect te maken. Het is een TT. Meer niet. Een andere TT betekent absoluut niet "respectloos".
Het is zeker netjes om rekening te houden met degenen die er waarde aan hechten om de betreffende TT te behouden. Maar het is geen morele verplichting. Het is nog steeds maar een TT.En iedereen heeft recht op z'n eigen gekozen TT.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens want ik ben vreselijk in rouw en verwerking, ik weet bijna nooit wat ik ermee moet of wat ik moet zeggen
Maar ik ben hier niet alleen en iedereen heeft recht op iets simpels als een TT als eerbetoonF.K.A. SuperwormJim![]()
Oh ja joh?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zegt gisteren dat je geen boohoo hoe wilt doen. Maar doet ontzettend boohoo.
1 reactie is al boohoo, jeetje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat is jouw probleem vandaag?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja joh?
1 reactie is al boohoo, jeetje.Trotste mama van Ambar
Toch toevallig dat het precies Paul betreft.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet van deze afspraak. Een afspraak is dan ook pas een afspraak als alle betrokkenen het er mee eens zijn.
Ja, ook ik ben ontdaan door dit vreselijke nieuws. Maar we hebben het hier over een TT van een reeks op een forum op internet. Dat heeft verder niets met respect te maken. Het is een TT. Meer niet. Een andere TT betekent absoluut niet "respectloos".
Het is zeker netjes om rekening te houden met degenen die er waarde aan hechten om de betreffende TT te behouden. Maar het is geen morele verplichting. Het is nog steeds maar een TT.
[..]
En iedereen heeft recht op z'n eigen gekozen TT.
Ik blijf het respectloos vinden. Hij vindt z'n act belangrijker dan alles.![]()
Het is hoogstens niet netjes.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch toevallig dat het precies Paul betreft.
Ik blijf het respectloos vinden. Hij vindt z'n act belangrijker dan alles.
Paul bedoelt dit niet respectloos. Act of niet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Niet netjes is het zeker.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is hoogstens niet netjes.
Paul bedoelt dit niet respectloos. Act of niet.
Hij mist wel een paar voelsprieten.![]()
We krijgen wel een boel mods zo op de donderdag middagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spaar ze allemaalquote:Op donderdag 10 april 2025 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
We krijgen wel een boel mods zo op de donderdag middagTrotste mama van Ambar
Op dit moment dat ik met boodschappen doen iets vergeten ben.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem vandaag?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kan ik iets voor je halen?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Op dit moment dat ik met boodschappen doen iets vergeten ben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo te zien is hij al aangepast?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo keek ik toen ik erachter kwam inderdaad.quote:
Pak rijst graag.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je halen?
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo keek ik toen ik erachter kwam inderdaad.![]()
![]()
Ga je terugquote:Op donderdag 10 april 2025 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Op dit moment dat ik met boodschappen doen iets vergeten ben.Trotste mama van Ambar
Ja daar heb ik niks aan he.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n 10 kilo zak thuis
Ik heb een keer op een Schotland vakantie gehad dat ik iets was vergeten
Was gvd 45 minuten rijden naar de tescoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja kan het hier voor je halen, dan heb je het maandagquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja kan het hier voor je halen, dan heb je het maandagquote:
Ja ik zat het te lezen. Het is ook moeilijk de een wil het wel en voor een ander kan het weer heel confronterend zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja het ging snel maar de drama was hoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een koekje of eau de cologne,quote:Op donderdag 10 april 2025 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
Schatje patatje of friet, dat verschil in naamgeving deert mij niet
mix het en je hebt een geurtje van Bastogne![]()
![]()
ALs het maar lekker isquote:Op donderdag 10 april 2025 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
Schatje patatje of friet, dat verschil in naamgeving deert mij nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, zal heet eens een keer navragen bij de ici paris. Benieuwd wat ze erop antwoorden.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een koekje of eau de cologne,
mix het en je hebt een geurtje van BastogneBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is een gat in de marktquote:Op donderdag 10 april 2025 15:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha, zal heet eens een keer navragen bij de ici paris. Benieuwd wat ze erop antwoorden.![]()
Vandaag mijn dochter op school op pad ivm met:
Girls’ Day op 10 april 2025
Tijdens Girls’ Day op 10 april 2025 openen door heel Nederland bedrijven hun deuren om meiden van 10 tot 15 jaar kennis te laten maken met bèta, techniek en IT.
Straks maar eens vragen of ze later als ze groot is ook professioneel bolker wil worden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja leuk man, met je nek aangekeken worden omdat je het enige meisje bent in de ICT opleidingquote:Op donderdag 10 april 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
Tijdens Girls’ Day op 10 april 2025 openen door heel Nederland bedrijven hun deuren om meiden van 10 tot 15 jaar kennis te laten maken met bèta, techniek en IT.
Straks maar eens vragen of ze later als ze groot is ook professioneel bolker wil worden.Trotste mama van Ambar
Dat is al heel lang niet meer. Wel toen ik IT studie ging doen ja. 10 meisjes op honderden leerlingen.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja leuk man, met je nek aangekeken worden omdat je het enige meisje bent in de ICT opleidingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kan wel wat adviezen gevenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
Straks maar eens vragen of ze later als ze groot is ook professioneel bolker wil worden.![]()
![]()
Maar ik krijg in de schoolapp foto's door nu en ik zie haar bezig met een desktop pc waar ze zo te zien hardeschijven etc uit mogen halen en ze heeft een zelfde blik als wanneer ze haar bord spruitjes op moet eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik krijg in de schoolapp foto's door nu en ik zie haar bezig met een desktop pc waar ze zo te zien hardeschijven etc uit mogen halen en ze heeft een zelfde blik als wanneer ze haar bord spruitjes op moet eten.![]()
![]()
Haha ze is tijdens avondeten als getalenteerd bolker offline welquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar ook foto's van dat ze in een lab zijn en daar zie ik wel vrolijke gezichten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vetquote:Op donderdag 10 april 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik krijg in de schoolapp foto's door nu en ik zie haar bezig met een desktop pc waar ze zo te zien hardeschijven etc uit mogen halen en ze heeft een zelfde blik als wanneer ze haar bord spruitjes op moet eten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel veel bolken is denk ik advies 1.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dank je schatjequote:Op donderdag 10 april 2025 16:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel veel bolken is denk ik advies 1.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo, interieur spray![]()
Even verbloemen dat ik de hele dag heb zitten gamen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat doe jij tijdens het gamen dat je het ruikt?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, interieur spray![]()
Even verbloemen dat ik de hele dag heb zitten gamen.
Het Disney spel nogsteeds?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, interieur spray![]()
Even verbloemen dat ik de hele dag heb zitten gamen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 10 april 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat dacht je van een Justinbolk ?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: