Succes met treasuries verkopen ook.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die belastingverlaging wordt een groot probleem en we krijgen weer gedoe met een shutdown
O ja nu zal t wel goedkomen, gaat ie zich ook al met de retne bemoeienquote:
Hij wil graag nog wat meer rente betalen over de staatsschuldquote:Op donderdag 10 april 2025 20:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ja nu zal t wel goedkomen, gaat ie zich ook al met de retne bemoeien
Waarom denk je dat de dollar in vrije val is en de bond yields omhoog gaan. China en Japan en de rest zijn druk bezig de schuldenpapieren van de vs te verkopen zo lijkt het.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:07 schreef Arcee het volgende:
De totale onvoorspelbaarheid van Trump zou toch funest moeten zijn voor het vertrouwen van beleggers en dus voor de beurskoersen?
Blijkt dat een dictatuur voor velen niet zo'n aantrekkelijke investering is. Wie had dat gedacht?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:07 schreef Arcee het volgende:
De totale onvoorspelbaarheid van Trump zou toch funest moeten zijn voor het vertrouwen van beleggers en dus voor de beurskoersen?
Inmiddels 0.87quote:Op donderdag 10 april 2025 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens houdt Realty Income zich wel aardig staande, afgezien van het Dollar - Euro koersverlies.
Als ik weer eens in een aandeel stap, zal het zoiets worden. Maar niet meer dit jaar.
Dollar op 0,89 nu, ook iets om mee te nemen in je verliezen.
Alleen willen de Amerikanen de dollar devalueren dus dat is nogal een riskante strategie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:52 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt steeds interessanter om weer wat USD te gaan kopen en te bewaren tot betere tijden. Was dit in de eerste termijn van Trump ook al niet het geval? Ik moet eens opzoeken wanneer dat was, maar tis best lucratief om ze te kopen op bijv. 1,18 en weer te verkopen op bijv. pariteit.
Ja, maar gaat hem dat lukken is de vraag. Anders is het sowieso meer lange termijn strategie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen willen de Amerikanen de dollar devalueren dus dat is nogal een riskante strategie.
Ondertussen staat Amerika al weer op verlies voorbeurs
Ik zou even wachten tot je 20 dollar voor een euro krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:52 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt steeds interessanter om weer wat USD te gaan kopen en te bewaren tot betere tijden. Was dit in de eerste termijn van Trump ook al niet het geval? Ik moet eens opzoeken wanneer dat was, maar tis best lucratief om ze te kopen op bijv. 1,18 en weer te verkopen op bijv. pariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |