Onzin. Baby's eten zelfs die geprakte spruitjes rommel van Olvaritquote:Op woensdag 9 april 2025 19:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs als baby appelmoes verachtte.
Ik werd als kindje ziek gemaakt door mijn moeder.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Baby's eten zelfs die geprakte spruitjes rommel van Olvarit
Munchhausen by proxy?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik werd als kindje ziek gemaakt door mijn moeder.
Neuh, want het was niet de bedoeling er aandacht mee te krijgen. Het was gewoon om mij te martelen en "wijze" lesjes bij te brengen.quote:
Fijne vrouw danquote:Op woensdag 9 april 2025 19:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neuh, want het was niet de bedoeling er aandacht mee te krijgen. Het was gewoon om mij te martelen en "wijze" lesjes bij te brengen.
Maar ze was wel heel goed in doen alsof hoor!quote:
Voor de buitenwereld vast wel, jaquote:Op donderdag 10 april 2025 05:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar ze was wel heel goed in doen alsof hoor!
Nou, ook naar mij toe. Ik ben er jarenlang behoorlijk ingetuind.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld vast wel, ja
Ah. Alles met de mantel der liefde afdekken.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, ook naar mij toe. Ik ben er jarenlang behoorlijk ingetuind.
Mede dankzij wat hulpmiddelen inderdaad, anders was ik waarschijnlijk voor altijd blind gebleven terwijl ik wel altijd al aanvoelde dat het niet klopte.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Alles met de mantel der liefde afdekken.
Ja dat werkt. Totdat je wijzer wordt.
Dit ja. Alle moesen zijn lekker. Appelmoes, perenmoes.... en knijpfruitquote:Op woensdag 9 april 2025 21:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind appelmoes lekker. Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat iemand niet van appelmoes houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |