Nee toch?quote:
Ja, heb ik nu. De airfryer van Philips.quote:
Enige lidl apparatuur die ik ken is de krachtblender die uit de verkoop is en de airfryer. Allebei primaquote:Op woensdag 9 april 2025 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Huismerk keukenapparatuur van de Lidl is dan ook helemaal prima.
Ernesto![]()
In principe kan dat wel. Deed ik wel vaak tijdens mn studententijd. Zelfde als tostis uit de microwavequote:Op woensdag 9 april 2025 18:03 schreef augurk2025 het volgende:
Niet frikandellen in de magnetron doen
Probeer de rest ook eens ouwe reus! Degelijke kwaliteit!quote:Op woensdag 9 april 2025 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Enige lidl apparatuur die ik ken is de krachtblender die uit de verkoop is en de airfryer. Allebei prima
Ja toen was je vakkenvuller daar toch?quote:
Ze willen alleen je geld hebbenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:31 schreef Mikeytt het volgende:
Wat een troep is dat zeg.
AH heeft een tijdje hun eigen elektronicalijn "blue"... nou, de airfryer van het huismerk van de Lidl is zelfs nog beter![]()
Lekker goedkoop, maar alles blijft zompig, BAH
Zelfde met het broodrooster. Midden van het brood verbrand terwijl de zijkanten wit blijven
Eentje in de keuken, eentje in de woonkamer, eentje in de slaapkamer.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:44 schreef r_one het volgende:
Eentje van de Appie, eentje van de Lidl en eentje van Philips .... wat moet je nou met 3 airfryers![]()
Ik heb een oventje van de Lidl dat al zeker 10 jaar en 4 verhuizingen meegaat. Topding, echt.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Huismerk keukenapparatuur van de Lidl is dan ook helemaal prima.
Ernesto![]()
En op de wc dan? Of daar gewoon ouderwets de frituurpan?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eentje in de keuken, eentje in de woonkamer, eentje in de slaapkamer.
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
Die Blue Waffle ijzer vind ik wel weer epic.
Kon je hier vroeger een ban voor krjigen, en bij Appie liggen ze gewoon in de winkel!Wat een lef!
Ik heb geen idee of je nog steeds een ban kunt krijgen voor het noemen van bereidingsapparatuur van deze lekkernij overigens, dat laten we ff aan de modjes en de FA's over!quote:
Eeeh wat heb ik verkeerd gedaanquote:Op donderdag 10 april 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je nog steeds een ban kunt krijgen voor het noemen van bereidingsapparatuur van deze lekkernij overigens, dat laten we ff aan de modjes en de FA's over!
Serieus, toen ik ze voor het eerst in de Appie zag staan, was ik van plan er een foto van te maken en er een topic over te beginnen in [ONZ].
Jij niet, ik!quote:Op donderdag 10 april 2025 13:11 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Eeeh wat heb ik verkeerd gedaan
Echt ultiem goor. Ik bakte wel eens frikandellen in een koekenpan. Zelfs wel eens in een laagje water omdat de boter/olie op was. Je bedenkt het wel na een avond zuipenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In principe kan dat wel. Deed ik wel vaak tijdens mn studententijd. Zelfde als tostis uit de microwave
@Plompzakkerquote:Op donderdag 10 april 2025 11:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En op de wc dan? Of daar gewoon ouderwets de frituurpan?
Vooral achteraf goor. Tijdens het eten in de toestand best lekker.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt ultiem goor. Ik bakte wel eens frikandellen in een koekenpan. Zelfs wel eens in een laagje water omdat de boter/olie op was. Je bedenkt het wel na een avond zuipen
Ik doe mijn frikandel altijd in je moeder.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:03 schreef augurk2025 het volgende:
Niet frikandellen in de magnetron doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |