Gaat je zeik zo van stinken.quote:
het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
De dollarkoers blijft nog wel redelijk stabielquote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
IK DOE ER ALLES AANquote:Op woensdag 9 april 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaanquote:
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
Het ding is... ze moeten toch levend naar binnen zijn gekomen. En er zullen er absoluut meer zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemen
Niemand de deur uitquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaan
i second thatquote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee 2 muggen. Bel de politie, brandweer en de krant! Bel ook Wilders op voor kamervragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |