Om te zien welke 2 dingen in het huis van iemand de meeste waarde aan wordt gehecht. Kan best interessant zijn waar mensen de meeste waarde aan hechten in hun huis, vandaar de vraag.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je een hele dag hebt, waarom zou je dan maar 2 dingen meenemen?
Goeie. Ik dacht hier zelf ook aan. Stel ik zou vandaag te horen hebben gekregen dat ik uit mijn huis moet dan zou mijn plan zijn om meteen mijn hond en zijn voer in te pakken en als tweede mijn medicatie. Ik zou dan direct een ***MOD EDIT LINK VERWIJDERD***] of omgeving bellen om te vragen of ze de volgende dag willen helpen. Desnoods betaal ik twee keer de tarief zoals je aangaf. Ondertussen zou ik m'n vriendinnen appen of ze met auto's langs willen komen om alvast wat spullen te proppen in hun auto, mocht plan a mislukken. Vervolgens pak ik een kleedje en ga ik buiten zitten in de zon met mijn puppy en toekijken hoe iedereen mijn huis leegpakt.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Alles, altijd nog wel een verhuisbedrijf te vinden dat alles die dag eruit haalt als je maar genoeg betaalt.
Haha wat als je er 2 moest kiezen?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
Kat en mijn laptop.
En stiekem ook mijn telefoon + opladers.
Logisch natuurlijk! Maar je auto dan? Laat je je RB16 thuis staan (aan je pf te zien)?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:44 schreef rival het volgende:
autosleutel en de sleutel van het pand waar ik morgen in ga trekken.
Kan ik begrijpen, een trolley?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:32 schreef Harvest89 het volgende:
De dekenkist van mijn moeder, en alle fotoalbums waar zij op staat.
Is alleen een beetje zwaar om de hele tijd mee rond te sjouwen.
Kat en telefoon maar ik vind dat ik dan wel de oplader van mijn telefoon mee mag nemen.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:31 schreef mhofstede95 het volgende:
Haha wat als je er 2 moest kiezen?
Akkoord, zien we deze keer door de vingersquote:Op donderdag 10 april 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kat en telefoon maar ik vind dat ik dan wel de oplader van mijn telefoon mee mag nemen.
Mijn auto staat als het goed is niet in huisquote:Op donderdag 10 april 2025 13:31 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Om te zien welke 2 dingen in het huis van iemand de meeste waarde aan wordt gehecht. Kan best interessant zijn waar mensen de meeste waarde aan hechten in hun huis, vandaar de vraag.
[..]
Goeie. Ik dacht hier zelf ook aan. Stel ik zou vandaag te horen hebben gekregen dat ik uit mijn huis moet dan zou mijn plan zijn om meteen mijn hond en zijn voer in te pakken en als tweede mijn medicatie. Ik zou dan direct een *** Mod Edit, link verwijderd*** of omgeving bellen om te vragen of ze de volgende dag willen helpen. Desnoods betaal ik twee keer de tarief zoals je aangaf. Ondertussen zou ik m'n vriendinnen appen of ze met auto's langs willen komen om alvast wat spullen te proppen in hun auto, mocht plan a mislukken. Vervolgens pak ik een kleedje en ga ik buiten zitten in de zon met mijn puppy en toekijken hoe iedereen mijn huis leegpakt.
[..]
Haha wat als je er 2 moest kiezen?
[..]
Logisch natuurlijk! Maar je auto dan? Laat je je RB16 thuis staan (aan je pf te zien)?
[..]
Kan ik begrijpen, een trolley?
Dit mag je in je eigen topic doen, hoeft niet overal gepost te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:39 schreef theodoorpaardje het volgende:
De apen
en de 44 meter hoge heuvel in amers foort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |