Mogen ze, heb nog geen agent meegemaakt die ik niet kan laten lachenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan je als Nederlander met een lepel in je tas ook wel ergens van verdenken als de politie je staande doet houden.
Nee alleen bij ander soortig (inferieur) bestekquote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan je als Nederlander met een lepel in je tas ook wel ergens van verdenken als de politie je staande doet houden.
Doorgaans niet nee.quote:
We gebruiken vorken nog niet heel langquote:Op woensdag 9 april 2025 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee alleen bij ander soortig (inferieur) bestek
Een Italiaan weet wel hoe de vork in de steel steekt (ba-dmm-tss)quote:Op woensdag 9 april 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We gebruiken vorken nog niet heel lang
Maar ze zeggen dat de Italianen wel degene zijn die ermee begonnen
Die snappen het dus nietquote:Op woensdag 9 april 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We gebruiken vorken nog niet heel lang
Maar ze zeggen dat de Italianen wel degene zijn die ermee begonnen
Neem wat zout meequote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk maar tijd voor een pauzewandeling, want ik word te flauw van mezelf
Tijd voor een Bastognequote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Met notenquote:
tijd voor cup a soupquote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |