daar heb jij het overquote:Op woensdag 9 april 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Insecten zijn voornamelijk verdwenen door het gebruik van landbouwgif. Daar hadden we het over. En dat is gewoon aangetoond door de wetenschap.
Lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ik ga zo plantjes planten
en onkruid schoffelen
tussen de insecten
en vogels
En ik reageer op een bericht van iemand anders en niet over jouw mussenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb jij het over
niet ik
ik had het over rellende mussen
dat ging over mijn mussenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik reageer op een bericht van iemand anders en niet over jouw mussen
Ik krijg wel eens reels van een raaf die tickle tickle zegt maar dan wel in een super zware stemquote:
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbeter de wereld
begin bij jezelf
is dat zo?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je bent goed in bowlen of goed in bed.
Zaterdagochtend half acht....?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes mee eens. En ook zielig voor mijn buurmannen, want die hadden zoveel plezier aan hun hobby: bladblazen (kill me)
Schijnbaar is dat een gezegde.quote:
misschien geld de Bowling regel ook wel voor tafelvoetbalquote:Op woensdag 9 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
10-0 met tafelvoetbal verloren. Daar gaat weer een jongensdroom.
Onder de tafel doorkruipen danquote:Op woensdag 9 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
10-0 met tafelvoetbal verloren. Daar gaat weer een jongensdroom.
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je bent goed in bowlen of goed in bed.
Dat heb ik ook met seksquote:Op woensdag 9 april 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.
mag ik mag ik mag ikquote:Op woensdag 9 april 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.
* gebrokenglas pakt de popcorn.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanova
Zou rechts swipenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanova
je wilt een date met Steven?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de popcorn.
haha een zeester?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
je kunt de uitdrukking toch welquote:Op woensdag 9 april 2025 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha een zeester?
Indien ja, heel graag patrick star
iemand die een zeester is in bedquote:Op woensdag 9 april 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
klinkt als jambers, maar ken het niet in deze vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |