Geweldige boeken inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:38 schreef William_Papadin het volgende:
125 jaar Ajax boeken binnen uit de voorverkoop. Prachtig. Simpelweg prachtig.
Dat deden andere trainers ook wel, Johan Cruijff was daar juist een meester in, zowel als speler en trainer. De kracht van Farioli is, buiten het tactisch uitpluizen van de zwaktes bij de tegenstander, vooral de beperkingen van z'n eigen spelers kennen en er naar handelenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Precies. Ik hou van Ajax, de opleiding en de opvattingen, maar ik heb nooit begrepen waarom je niet op bepaalde momenten de zwaktes van de tegenstander iets meer uit zou buiten. Wat mij betreft wordt dit gewoon toegevoegd aan de gereedschapskist van Ajaxteams van de Toekomst.
Het leuke aan klassiekers is dat Ajax die wint, vorig seizoen was dan wel een dieptepuntje, maar laten we dat maar als de uitzondering die de regel bevestigt beschouwen.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:49 schreef Red_85 het volgende:
Ffies iets minder ver terug in de tijd.
Vandaag precies 20 jaar geleden. Voor mij de meest legendarische Klassieker
Bekijk deze YouTube-video
Veel rondom die wedstrijd te doen, in en buiten het veld.
Maar wat een moment met Maduro, 2x achter komen en toch winnen. Weet nog wel dat de kroeg waar ik in stond he-le-maal los ging en kan me het nog als de dag van gisteren herinneren.
Week schor geweest.
Die wedstrijd heb ik ook bijgewoond, op de tribune aan het veld onder de eretribune (die toen nog aan de andere kant van het veld zat). Die kaarten hadden we met 5 man via via geregeld en het was mooi om de frustratie eens van dichtbij mee te maken.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:10 schreef Tarado het volgende:
Waar ik zelf bij was in de kuip vond ik die in 95 2-4 na 2-0 achterstand echt geweldig, grappige was dat je na 2-0 nog wist dat we zouden winnen, wat een Ajax was dat
Goede oude tijden. Zo jammer zonder uitpubliek de klassieker. Nog steeds onbegrijpelijke beslissing als je naar de aanleiding kijkt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik ook bijgewoond, op de tribune aan het veld onder de eretribune (die toen nog aan de andere kant van het veld zat). Die kaarten hadden we met 5 man via via geregeld en het was mooi om de frustratie eens van dichtbij mee te maken.
Doelpunten van Zwijnenberg en Larsson eerst en nog voor rust stond Ajax al weer voor.
Mijn eerste uitwedstrijd bij Feyenoord was in 1979.
Met de groene treinen naar de Kuip, het plein oversteken en dan plaatsnemen in vak G.
De laatste versie was in 2005, toen we met de trein strandde in de weilanden bij Capelle en we de wedstrijd via de radio op het spoor moesten volgen.
https://www.trouw.nl/voor(...)sinds-jaren~bc9617fa
Ja mis het wel hoor, en imo ook gewoon klaar met dat uitbannenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef manny het volgende:
[..]
Goede oude tijden. Zo jammer zonder uitpubliek de klassieker. Nog steeds onbegrijpelijke beslissing als je naar de aanleiding kijkt.
Hato, Fitz-Jim, Godts, Baas, Gaaei allemaal jonge semi-basisspelers die dit jaar beter zijn geworden t.o.v. vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:54 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag: wat vinden we hier eigenlijk van Farioli als het de (waarde)ontwikkeling van de spelers betreft? Spelers als Taylor en Sutalo lijken zich ineens weer te herinneren dat ze betaald voetballers zijn, en zijn in waarde vertwintigvoudigd. Tegelijkertijd lijken de enige lichtpuntjes van vorig jaar wel redelijk gedoofd. Brubbie kan lekker trekken, duwen en vallen maar staat op 3 of 4 doelpunten? Hlynsson had vorig jaar alleraardige statistieken, maar staat nu troosteloos op Spangen. En Ramaj die vorig jaar als enige goede aanwinst van Mislintat werd gezien en al naar de top van de PL werd geschreven is via de achterdeur vertrokken voor een fooi ten faveure van een bejaarde.
Allereerst natuurlijk hartelijk bedankt voor je oprechte interesse in de financiën van Ajax. Altijd mooi om te zien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:54 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag: wat vinden we hier eigenlijk van Farioli als het de (waarde)ontwikkeling van de spelers betreft? Spelers als Taylor en Sutalo lijken zich ineens weer te herinneren dat ze betaald voetballers zijn, en zijn in waarde vertwintigvoudigd. Tegelijkertijd lijken de enige lichtpuntjes van vorig jaar wel redelijk gedoofd. Brubbie kan lekker trekken, duwen en vallen maar staat op 3 of 4 doelpunten? Hlynsson had vorig jaar alleraardige statistieken, maar staat nu troosteloos op Spangen. En Ramaj die vorig jaar als enige goede aanwinst van Mislintat werd gezien en al naar de top van de PL werd geschreven is via de achterdeur vertrokken voor een fooi ten faveure van een bejaarde.
Écht jij hebt nooit goede vrijdagen waar je wakker wordt, en denkt. JEETJE wat zouden Feyenoorders nu vinden van de waardeontwikkeling van hun spelers onder Van Persie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zijn dagen dat ik niet zulke oprechte vragen over Feyenoord heb.
Wat vervelend dat we dit gevoel bij jouw oproepen. Misschien maar beter voor je mentale gezondheid als je hier niet meer kijkt. Oprecht bedoeld advies hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
De sekteleden vinden het weer vervelend dat er gediscussieerd wordt op een discussieforum
Bedankt, dan zou ik de middelbare schoolboeken Nederlands er weer bij pakken als ik jou was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat vervelend dat we dit gevoel bij jouw oproepen. Misschien maar beter voor je mentale gezondheid als je hier niet meer kijkt. Oprecht bedoeld advies hoor.
Hartelijk bedankt voor de tip. Maar heb ik niet zo heel veel aan, aangezien ik al een tijdje niet meer in Nederland woon. Maar toch bedankt, oprechte tips zijn altijd welkom!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt, dan zou ik de middelbare schoolboeken Nederlands er weer bij pakken als ik jou was.
Geen probleem, je bent nooit te oud om te leren dunkt mij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor de tip. Maar heb ik niet zo heel veel aan, aangezien ik al een tijdje niet meer in Nederland woon. Maar toch bedankt, oprechte tips zijn altijd welkom!
Ik denk dat cl halen meer oplevert dan die paar miljoen die dat keepertje extra had opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:54 schreef De_Pel het volgende:
Oh het was niets meer dan oprechte verbazing hoor. Ik ken maar weinig supporters die op de vrijdagmiddag een overpeinzing hebben over de waardeontwikkeling van hun grote rivaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
De sekteleden vinden het weer vervelend dat er gediscussieerd wordt op een discussieforum
Ik maar denken dat die polonaiselopers zich vooral in het Brabantse bevinden. Maar blijkbaar kun je met die Amsterdammers ook geen inhoudelijk gesprek meer voeren. Jammer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
Baas kan er nog steeds bijzonder weinig van, Sutalo is wel een goed voorbeeld van hoe een speler kan floreren onder een betere trainerquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Meneer Baas was vorig jaar een financieel min of meer waardeloze wissel bij NEC. Meneer Fitz Jim kwam terug van Excelsior en vriend Taylor werd al naar de uitgang geschreven. Voor onze deense rechts back was het idee dat we andere clubs zouden moeten betalen om hem over te nemen. Sutalo elke week uitgelachen door alles en iedereen.
Het kan verkeren.
Die jongen is voor dik 20 miljoen gehaald. Ik zei vorig jaar al dat (o.a.) hij echt niet zo slecht was als het leek. Dat zou ik niet eens toeschrijven aan Farioli maar aan die bende van ellende vorig jaar. Taylor en Baas vind ik betere voorbeelden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Baas kan er nog steeds bijzonder weinig van, Sutalo is wel een goed voorbeeld van hoe een speler kan floreren onder een betere trainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |