Ja en zie Brobbey niet passen daar.quote:
Kutpotten winnen, daar wordt je kampioen mee, dat is ook de situatie waar Ajax nu in zit, er is geen ploeg meer die denkt dat er punten te halen zijn, dus die gaan allemaal voor het doel liggen, 1e seizoenshelft kreeg Ajax meer ruimte.quote:
en het spel maken is al het hele seizoen een probleem.quote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kutpotten winnen, daar wordt je kampioen mee, dat is ook de situatie waar Ajax nu in zit, er is geen ploeg meer die denkt dat er punten te halen zijn, dus die gaan allemaal voor het doel liggen, 1e seizoenshelft kreeg Ajax meer ruimte.
4&5 mei?quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weet iemand trouwens waarom wij volgende week ronde 31 spelen als 1 van 2 wedstrijden?
Ze zochten gewoon wat opvulling voor het weekend van de bekerfinale.quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weet iemand trouwens waarom wij volgende week ronde 31 spelen als 1 van 2 wedstrijden?
sc Heerenveen v Almere City stond aanvankelijk op maandag 5 mei gepland (leg maar uit). En daar had Heerenveen terecht geen zin in.quote:
Heerlijke aankoop inderdaad. Mag van mij onderhand ook wel eens de voorkeur krijgen boven Godts, want die levert toch met name in rendement te weinig.quote:Op zondag 13 april 2025 22:10 schreef Dven het volgende:
Edvardsen is een topaankoop.
Geen echte buitenspeler, geen spits maar combineert de twee ontzettend lekker.
Intelligent, loop- en atletisch vermogen, fantastische aanname, verdedigd sterk, zet uitstekend druk en heeft de gave om altijd op de juiste plek te staan. Met krap 200 minuten op z'n Ajax-klok vier goals, waaronder een Zlataneske als z'n allereerste voor Ajax. Wat een binnenkomer! Ik ben fan.
Bekijk deze YouTube-video
Moment van de wedstrijd wat mij betreft, waaruit zijn uitstekende spelinzicht blijkt. Ook mooi dat Fitz-Jim het feilloos aanvoelt en de bal direct geeft:
[ afbeelding ]
Voor hem en weghorst geldt dat het ook wel erg lekker is als de tegenstander al flink vermoeid is als zij er fris inkomen.quote:Op zondag 13 april 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijke aankoop inderdaad. Mag van mij onderhand ook wel eens de voorkeur krijgen boven Godts, want die levert toch met name in rendement te weinig.
Ik zou al die Ajax spelertjes in de jeugdopleiding op turnen zetten. Daar heeft ie wel baat bij gehad.quote:Op zondag 13 april 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijke aankoop inderdaad. Mag van mij onderhand ook wel eens de voorkeur krijgen boven Godts, want die levert toch met name in rendement te weinig.
Ik twijfel daar met Ollie wel over hoor. Ik denk dat Brobbey ook veel voordeel kan hebben aan een diepgaande Ollie. Het zou vast aan de inhoud liggen van hemquote:Op zondag 13 april 2025 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voor hem en weghorst geldt dat het ook wel erg lekker is als de tegenstander al flink vermoeid is als zij er fris inkomen.
Weghorst in de basis is ook altijd hopeloos.
Ik ben ook fan.quote:Op zondag 13 april 2025 22:10 schreef Dven het volgende:
Edvardsen is een topaankoop.
Geen echte buitenspeler, geen spits maar combineert de twee ontzettend lekker.
Intelligent, loop- en atletisch vermogen, fantastische aanname, verdedigd sterk, zet uitstekend druk en heeft de gave om altijd op de juiste plek te staan. Met krap 200 minuten op z'n Ajax-klok reeds vier goals gemaakt, waaronder een Zlataneske als ontmaagding. Wat een binnenkomer! Ik ben fan.
Bekijk deze YouTube-video
Moment van de wedstrijd wat mij betreft, waaruit zijn uitstekende spelinzicht blijkt. Ook mooi dat Fitz-Jim het feilloos aanvoelt en de bal direct geeft:
[ afbeelding ]
Godts bloeit wel weer op.quote:Op zondag 13 april 2025 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook fan.Denk dat Godts toch te vroeg gebracht is achteraf. Lijkt zijn FarioliBonus nu al kwijt te zijn.
Pas maar op voor 'hij' een epistel van vijf alinea's woordkots over de schutting gooit.quote:Op zondag 13 april 2025 22:38 schreef GGMM het volgende:
Mooi, er liepen hier alweer wat mensen in tranen dat we volgende week nog maar 3 punten voorsprong zouden hebben (ik noem geen namen)
Ik vind het prima dat Godts start maar wat mij betreft mag Edvardsen ook een keer bewijzen dat hij het van meet af aan kan. Op z'n Lasses. Nul verwachtingen en alsnog een Scandinavische publiekheld worden.quote:Op zondag 13 april 2025 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voor hem en weghorst geldt dat het ook wel erg lekker is als de tegenstander al flink vermoeid is als zij er fris inkomen.
Weghorst in de basis is ook altijd hopeloos.
Ja ik (ook) ja.quote:Op zondag 13 april 2025 22:38 schreef GGMM het volgende:
Mooi, er liepen hier alweer wat mensen in tranen dat we volgende week nog maar 3 punten voorsprong zouden hebben (ik noem geen namen)
Ik?quote:Op zondag 13 april 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pas maar op voor 'hij' een epistel van vijf alinea's woordkots over de schutting gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |