Net als dat kinderen soms "samen spelen". Parallel play.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens 200 meter verderop ofzo is ook soort van samen chillen toch?
Precies. Dat jij bij de schommels speelt en de ander bij de zandbak maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als dat kinderen soms "samen spelen". Parallel play.
Parallel chilling.
Voor katten welquote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens 200 meter verderop ofzo is ook soort van samen chillen toch?
zet hem opquote:Op woensdag 9 april 2025 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, eitjes zijn op.
Ik ga weer even 6 uur werken.
Zwoegen, ploeteren.
Ik heb de mijne nu zo'n 4-5 jaar. En het moet nog gebeuren.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat de kad even moet opwarmen enzo. Komt wel goed over een paar jaar
Dit geeft hoop.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu zo'n 4-5 jaar. En het moet nog gebeuren.
Je was al bang dat je geghost was?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Oke, hij was zn telefoon vergeten. Ik kan weer ademen.![]()
![]()
Kan altijd nogquote:
de gedachte kwam in me op jaquote:
"LIKE IT HOOMAN."quote:Op woensdag 9 april 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Maar ze neemt wel steeds allemaal veren mee voor mij (die ergens op de grond liggen) dat is wel lief. Maar oke gisteren ook een stuk ranzig plastic.
Ach, binnenkort worden dat muizen en vogels. Dus geniet hier nog maar even vanquote:Op woensdag 9 april 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Maar ze neemt wel steeds allemaal veren mee voor mij (die ergens op de grond liggen) dat is wel lief. Maar oke gisteren ook een stuk ranzig plastic.
Die lag nog bij jou?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Oke, hij was zn telefoon vergeten. Ik kan weer ademen.![]()
![]()
Goed excuus wel.quote:
Leuk he die eerste dagen/weken waar je aan van alles twijfeltquote:Op woensdag 9 april 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de gedachte kwam in me op jadat ie misschien naar huis ging en ging nadenken hoe die het vond en dan zou bedenken 'was gezellig maar niet meer dan dat'
Ja ik ben echt bang voor de muizen die ze meeneemt, hopelijk komen ze niet te vroeg tot leven want savonds gaat de deur mooi dicht.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, binnenkort worden dat muizen en vogels. Dus geniet hier nog maar even van
Heeft Hedwig ze toch zo weer te pakken?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben echt bang voor de muizen die ze meeneemt, hopelijk komen ze niet te vroeg tot leven want savonds gaat de deur mooi dicht.
Ik heb hier allemaal kieren onder de deuren waar zij met haar pootjes onder kan dus een muis ook.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft Hedwig ze toch zo weer te pakken?
Oei.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier allemaal kieren onder de deuren waar zij met haar pootjes onder kan dus een muis ook.
Weinig zin dat ik om 22:00 ineens een muis in mijn slaapkamer heb.quote:
En terecht ook. Vrienden van mij hebben 3 katten, 1 van de 3 is een flinke jager. Die nam laatst gewoon echt een flinke vogel mee naar binnen, na spartelend en wel. Sneuquote:Op woensdag 9 april 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben echt bang voor de muizen die ze meeneemt, hopelijk komen ze niet te vroeg tot leven want savonds gaat de deur mooi dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |