ja, heerliedepeerlie. Het is dubbelquote:Op woensdag 9 april 2025 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk he die eerste dagen/weken waar je aan van alles twijfelt
Kuroi heeft toen maar 1x een vogel meegenomen, dus ik ben daar iets minder bang voor.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En terecht ook. Vrienden van mij hebben 3 katten, 1 van de 3 is een flinke jager. Die nam laatst gewoon echt een flinke vogel mee naar binnen, na spartelend en wel. Sneu
Knap van de kat. Of de Vogel was al doodquote:Op woensdag 9 april 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kuroi heeft toen maar 1x een vogel meegenomen, dus ik ben daar iets minder bang voor.
Muizen geven niet eens zoveel troep. En meestal zijn die wel dood hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben echt bang voor de muizen die ze meeneemt, hopelijk komen ze niet te vroeg tot leven want savonds gaat de deur mooi dicht.
Nee hoor. Kat opgesloten en deur open gegooid en vogel is uiteindelijk vertrokken.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Knap van de kat. Of de Vogel was al dood
Zit je rustig achter de computer komt Hedwig binnen met gerinkel. Je zou je toch rot schrikken ?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Zit wel te denken aan een belletje om haar vlooienbandje maar heb zo weinig zin in dat gerinkel steeds als ze thuis is.
(en andere zaken, mocht de kat die vogel goed te pakken hebben gehad)quote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Muizen geven niet eens zoveel troep. En meestal zijn die wel dood hoor.
Een vogel, dat wil je niet. Dan heb je een huis vol veren
Kuroi nam ze altijd levend mee om en dan binnen er achteraan te rennen. Doet Hedwig nu ook met vlinders.quote:
Als je wilt dat ze niets vangt is dat een ideequote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Zit wel te denken aan een belletje om haar vlooienbandje maar heb zo weinig zin in dat gerinkel steeds als ze thuis is.
Een soort Etto dusquote:Op woensdag 9 april 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Kuroi nam ze altijd levend mee om en dan binnen er achteraan te rennen. Doet Hedwig nu ook met vlinders.
Gezelligquote:Op woensdag 9 april 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Kuroi nam ze altijd levend mee om en dan binnen er achteraan te rennen. Doet Hedwig nu ook met vlinders.
Ze kan/mag niet in mijn computerkamer komen want staat ook al mijn LEGO en wat ze niet kent kan ze ook niet missen.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit je rustig achter de computer komt Hedwig binnen met gerinkel. Je zou je toch rot schrikken ?
En Kuroi ging altijd alle vieze organen van de muis later weer uitkotsen. Leuk hoor een kat.quote:
Ik dacht dat ze altijd maar erin been maar nooit t helemaal opatenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
En Kuroi ging altijd alle vieze organen van de muis later weer uitkotsen. Leuk hoor een kat.
Zij at het wel op maar kotste later dus weer de vieze onderdelen uit.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd maar erin been maar nooit t helemaal opaten
Om ze te vermoorden?!quote:Op woensdag 9 april 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft er altijd zin in iig
Heel verstandig, teveel filmpjes gezien van katten die door iets kleins compleet in blinde paniek van alles op de grond gooien en kapot makenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kan/mag niet in mijn computerkamer komen want staat ook al mijn LEGO en wat ze niet kent kan ze ook niet missen.Sowieso weinig ruimte hier voor haar dus prima zo.
Geen idee. zo goed ken ik hem niet. Maar ja Helmond is wel het afvoerputje van de Benelux. Dus vertrouw ik niet alles uit Helmond.quote:
Ja en geen kattenharen is ook minder stof op mijn LEGO.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heel verstandig, teveel filmpjes gezien van katten die door iets kleins compleet in blinde paniek van alles op de grond gooien en kapot maken
Daarom straks de konijnen buiten.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en geen kattenharen is ook minder stof op mijn LEGO.
Maar konijnen maken niet zo snel je LEGO kapot (toch).quote:Op woensdag 9 april 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom straks de konijnen buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |