Weinig moeilijke namen de laatste jaren, of je moet moeite hebben zodra het complexer wordt dan Hans en Gertquote:Op woensdag 9 april 2025 06:38 schreef roos94 het volgende:
Laat me raden, de winnaar wordt een donkere meneer met moeilijke naam.
Nou hoef je niet meer te kijken gr
Oke de winnaar wordt een donkere meneerquote:Op woensdag 9 april 2025 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig moeilijke namen de laatste jaren, of je moet moeite hebben zodra het complexer wordt dan Hans en Gert
Die kans is groot! Vooral benieuwd wie het wordtquote:Op woensdag 9 april 2025 07:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oke de winnaar wordt een donkere meneer
Nu goed?
Hopelijk komt hij daar aan toe dan, altijd liever een spannende maar wat minder snelle race dan een saaie maar snelle race.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Matig veld voor Rotterdam, die Debele is de enige nog wel interessante. Kamworor is leuk maar is vooral goed in racen en niet in tijden lopen.
Matig weer ook, die gaan boven de 2:05 finishen.
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:06 schreef heywoodu het volgende:
liever een spannende maar wat minder snelle race dan een saaie maar snelle race.
Ligt er bij mij aan, ik wil in Rotterdam, maar ook in bijv. Berlijn, Tokyo of Valencia toch vooral een snelle tijd zien. New York, Londen en het WK mogen ze dan weer racen.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij daar aan toe dan, altijd liever een spannende maar wat minder snelle race dan een saaie maar snelle race.
Nee die begint in Miami.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede april van het jaar is altijd één van de mooiste sportdagen in het jaar. Dat begint met de Marathon in Rotterdam.
Game On.
quote:00:00 UFC 314: Volkanovski vs. Lopes
03:00 AMA Supercross 13/17: Philadelphia
04:30 Jaron Ennis vs. Eimantas Stanionis (IBF, WBA, The Ring)
10:00 44th Marathon Rotterdam
12:30 Atalanta #3 - #4 Bologna
13:10 122nd Paris-Roubaix
17:00 21st GP Bahrain
18:30 137nd Bayern München - Borussia Dortmund
19:00 22nd GP Qatar
20:45 185th Lazio #6 - #7 Roma
Bayern- Dortmund was gisterenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die begint in Miami.
13/4 SUPER ZONDAG
[..]
Joe, halloquote:Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Nober het volgende:
Er zijn vast Rotterdammers die het helemaal niks vinden.
Daar kwam ik gisteren pas achter.quote:
Ga eens staan bij het 30 en 40km punt voor de kralingse plas en als je het daarna nog niks vind dan weet je dat ook weer.quote:
De marathon kwam langs mijn ouderlijk huis, de eerste 13 jaar van mijn leven moest ik verplicht uren meekijken met mijn familie al wilde ik het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar kwam ik gisteren pas achter.
[..]
Ga eens staan bij het 30 en 40km punt voor de kralingse plas en als je het daarna nog niks vind dan weet je dat ook weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Goed filmpje nog van Erben over de eerste keer marathon
https://www.instagram.com(...)MWtlcHB1MGRrYW1taA==
Ja vroeger...quote:Op zondag 13 april 2025 09:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
De marathon kwam langs mijn ouderlijk huis, de eerste 13 jaar van mijn leven moest ik verplicht uren meekijken met mijn familie al wilde ik het niet.
Ik kijk het nooit meer.
Gewoon gedacht ik doe het wel effe.quote:Op zondag 13 april 2025 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Goed filmpje nog van Erben over de eerste keer marathon
https://www.instagram.com(...)MWtlcHB1MGRrYW1taA==
Deelnemersveld is ook niet uitdagend genoeg vind zequote:Op zondag 13 april 2025 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet betalen. (en doet net als Nageeye Londen over 2 weken).
Gras is groen, het blijft ongelofelijk hoe slecht de pacers soms zijn...quote:
Gezondheidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |