SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Jij bent ook gelijk vanuit het vliegtuig de sushibar in gerold hequote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent ook gelijk vanuit het vliegtuig de sushibar in gerold he![]()
Had me denk ik meer zorgen gemaakt als je dat niet had gedaanquote:
Ja had vannacht ook echt slecht geslapen omdat ik elke keer bang was mij te verslapen ondanks mijn 10 wekkersquote:
wij hebben nog een normaal leven bosquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar al in de trein. Drukte valt mee
Ik had net kaas bitterballen bij de Macquote:
ohhhquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had net kaas bitterballen bij de Mac
Dat heb je normaal nooitquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had vannacht ook echt slecht geslapen omdat ik elke keer bang was mij te verslapen ondanks mijn 10 wekkers
Lijken op die van Kwekkeboom, maar waren wel primaquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had net kaas bitterballen bij de Mac
Ja, ik zag ze op het scherm staan en dacht waarom ook niet..quote:
klinken lekker. wat voor sausje krijg je er bij?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijken op die van Kwekkeboom, maar waren wel prima
Mag je zelf kiezen. Waren meerdere optiesquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinken lekker. wat voor sausje krijg je er bij?
Volgens mij heb ik die uit de oven wel eens gehad en die waren ook prima te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze op het scherm staan en dacht waarom ook niet..
Is er nu een tijdsverschil met Thailand?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
zo nou en wij maar werken krijg de kolere ook maar
Dat de kou er af is, lijkt me wel prettig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog steeds niet of mij het idee van een verwarmde wc-bril echt chill lijkt.
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog steeds niet of mij het idee van een verwarmde wc-bril echt chill lijkt.
Naja dat idee krijg ik er dus ook bij.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.
Ben niet voor niet IJsdraak.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.
Niet in m'n reet in elk geval.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.
Jij kunt ook gewoon de boel verkopen en als god in Thailand gaan leven toch?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
zo nou en wij maar werken krijg de kolere ook maar
hoever kom ik met 3 ton, ik ben 53quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon de boel verkopen en als god in Thailand gaan leven toch?
Levert een appartement in Amsterdam niet meer op dan dat? De 3 ton samen met bal investeren in huisjes voor de verhuur en je kunt er direct met pensioenquote:
Zelfs mijn appartement is 3 ton waard.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Levert een appartement in Amsterdam niet meer op dan dat? De 3 ton samen met bal investeren in huisjes voor de verhuur en je kunt er direct met pensioen
Als we er überhaupt nog zijn danquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt over 14 jaar AOW Karzai, scheelt ook weer. Wij jongelui moeten maar kijken wat er over 25 a 35 jaar over is
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als we er überhaupt nog zijn dan
Deze 5 maar betaal niets af dus 3 ton winstquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs mijn appartement is 3 ton waard.
Ja dat is ook niet handig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze 5 maar betaal niets af dus 3 ton winst
Jij woont in Wageningen toch? Ga je naar de boekenmarkt? Ik twijfel nog, want ik heb al een boek.quote:
Om over me zelf te spreken is er gewoon een reële kans dat ik mijn pensioen niet haal. Het hoeft niet, maar mensen met mijn aandoening hebben gewoon een levensverwachting die zo'n 15 jaar lager ligt dan gemiddeld...quote:
Wacht er is een boekenmarkt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij woont in Wageningen toch? Ga je naar de boekenmarkt? Ik twijfel nog, want ik heb al een boek.
Tja in goud en andere edelmetalen investeren daar vechten ze nu om in de wereldquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als we er überhaupt nog zijn dan
Jawel, maar ik wist niet dat het volgend weekend al is. Dacht altijd dat het later wasquote:
waarom weet ik zelfs dat er een boekenmarkt is en jij niet?quote:
Ik uhm woon met een tussenpose van 5 jaar als in Wageningen sinds 2007quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Of ben je nieuw in Wageningen? Nou ja, 19 april is er een boekenmarkt in het centrum.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Om over me zelf te spreken is er gewoon een reële kans dat ik mijn pensioen niet haal. Het hoeft niet, maar mensen met mijn aandoening hebben gewoon een levensverwachting die zo'n 15 jaar lager ligt dan gemiddeld...
Misschien was je er nieuw en was het brand new informationquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uhm woon met een tussenpose van 5 jaar als in Wageningen sinds 2007
Ik vandaagquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wageningen![]()
Daar was ik paar weken geleden ook nog
nu heb je onbetaalbare flatsquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er ook wonen maar je had destijds oude gehorige flats of retedure flats, niet echt iets ertussenin wat ik zocht tenminste.
Ik heb een net opgeknapte sociale huurwoningquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er ook wonen maar je had destijds oude gehorige flats of retedure flats, niet echt iets ertussenin wat ik zocht tenminste.
Ik ben daar geloof ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wageningen![]()
Daar was ik paar weken geleden ook nog
Is ook niet zo heelveel aanquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar geloof ik nog nooit geweest
Mijn broer heeft er een aantal jaar gewoond. Want hij heeft op de uni daar zijn promotieonderzoek gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er een aantal jaar gewoond. Want hij heeft op de uni daar zijn promotieonderzoek gedaan
Maar hij is inmiddels al ruim 15 jaar geleden afgegleden en in Tilburg gaan wonen..
En dat vindt hij erg leukquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.
Niet vrijwilligquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.
Verkopen ze ook bij de actionquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega met geld zat. Die kocht Wether's original snoepjes
Slurp.quote:
heb je de 30 centimeter gehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Meeting zit er op, nu krijg ik ijskoude handen maar zwetende oksels. Mooi contrast
niet gemeten?quote:
Je ... je bent ... er?quote:
Dan heb je echt heel veel gemistquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nizno heeft weer een paar dagen van beroerdheid dus chagrijnig en zoekt humorquote:
ahwww poepjequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno heeft weer een paar dagen van beroerdheid dus chagrijnig en zoekt humor
lineaals op school waren 30cmquote:
Waarom heb jij zulks zelfkastijding gebezigdquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk vaker geweest dan jullie allemaal bij elkaar maar okee
Woonde in de buurtquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb jij zulks zelfkastijding gebezigd
1 hoek tussen duim en wijsvinger houden en met de andere hand er aan poinken zodat die sneller krak zeiquote:
ik heb er een hele zomer gewerkt in het kader van een IQupgradequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:19 schreef Koen66 het volgende:
Ken Tilburg eigenlijk alleen van de kermis
Alweer 2021 dat ik voor het laatst op de (corona variant destijds) kermis wasquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er een hele zomer gewerkt in het kader van een IQupgrade
en uiteraard ook vaker op de kermis geweest
2016 geloof ik. in 2018 de hele zomer maar geen maandag want werkquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alweer 2021 dat ik voor het laatst op de (corona variant destijds) kermis was
mis je weinig aanquote:
of door heel de klas vloog, whieeeequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 hoek tussen duim en wijsvinger houden en met de andere hand er aan poinken zodat die sneller krak zei
Prijs jezelf gezegendquote:
wit is de gewildere kleur dus duurder want vraag en aanbodquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gamma.nl/asso(...)-liter-wit/p/B443289
Waarom is de witte nou zoveel duurder dan de zwarte
Flauw.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wit is de gewildere kleur dus duurder want vraag en aanbod
je kunt zout door het cement doenquote:
Nou vertelquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
jungs ik ga nu wat lekkers koken waar je bakkes van open slaat
Kan ie niet want z'n bakkes is open geslagen.quote:
Jij staat er naast?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
knoflook, heel veel knoflook en pepers
ja dat dus, je kent me al een beetjequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
knoflook, heel veel knoflook en pepers
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar bij iedereen slaat zn bakkes daarvan open toch
hoeveel blauwe plekken heb je en vooral... waar heb je allemaal blauwe plekkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet soms dat ik die paal midden in de woonkamer heb staan
paal in het midden van je woonkamer?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet soms dat ik die paal midden in de woonkamer heb staan
oh, bedoel meer voor bezoek dat dat niet zo standaard vindenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel blauwe plekken heb je en vooral... waar heb je allemaal blauwe plekken
je kunt lezen, wat goed!quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
paal in het midden van je woonkamer?
cuteeeeequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn net 2 lammetjes geboren in de wei naast het huis
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Mehquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Ahwquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat is echt heeeerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh lekker in het zonnetje liggen doezelen
het heeft ook lang niet geregendquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Aaaaargh ook weer brand in het bos geweest hier. Fucking tyfus pyromanen steeds.
Ja maar dit is een probleem wat hier al jaren speelt en zondag hebben ze tot vier keer toe redelijk dicht bij mijn huis in de fik gestoken.quote:
het heeft het nieuws niet gehaald vooralsnogquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Het heeft ook weinig nut om in natte periodes de natuur in de fik te proberen te steken natuurlijk.
Dat is niet echt een site waar wij kijken volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
het heeft het nieuws niet gehaald vooralsnog
https://www.emmensdagblad.nl/
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ze zijn hier om dingetjes aan te brengen om mijn huis energiezuiniger te maken. Ik krijg nu een douchekop die kleurtjes geeft zodat je weet hoelang je staat te douchen.
awwwquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Wow, nóg twee lammetjes geborenEven kijken of ze morgen op de foto willen
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Wow, nóg twee lammetjes geborenEven kijken of ze morgen op de foto willen
Jeugd van tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.
CE was je voor met de grapquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze daar vrij mehhh over zijn.
Lekker makkelijk met broodjes? @Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zomaar een keertje soep gemaakt voor het avondeten
Ga je naar woodstockquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij aangetrokken tot een spijkerbroek en ik weet niet of ik hem moet kopen.
[ afbeelding ]
Nee met kipquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met broodjes? @:Drizzt_DoUrden
Ook alleen maar omdat die groen is zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij aangetrokken tot een spijkerbroek en ik weet niet of ik hem moet kopen.
[ afbeelding ]
Elke dagquote:
Ja en bloemen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die groen is zeker?
En? Lekker je staaf gemixt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Heb wel voor het eerst mijn staafmixer gebruiktDat ding stond ook al 10+ jaar onaangebroken in de kast
Ja ging gewoon perfectquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Lekker je staaf gemixt?
Want het is nou niet alsof je een heel oordeelkundig imago hebt met keukenapparatuur of zo.
Ja, geen groot museum daar en volgens mij ook geen hele grote binnenstad.quote:
Wel leuk zo zie je nog een keer een beetje wat.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, geen groot museum daar en volgens mij ook geen hele grote binnenstad.
Maar Zwolle leek me best een gezellige stad, dus wie weet ga ik nog wel eens terug. Wil ook nog graag wat andere provincies afstrepen.
Ik was alleen in Overijssel geweest op doorreis en overstapplaats. Dus kon ik het niet tellen..
Nu moet ik nog Friesland, Flevoland en Zeeland.
Ja, in oktober heb ik ook nog 3 weken vrij. Nog geen concrete plannen, dus wie weet, Maar ik denk dat ik Friesland het beste kan combineren met een eiland, dan denk ik eerder een lang weekend in het voorjaar ipv op een neer naar EHV in 1 dag...quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk zo zie je nog een keer een beetje wat.
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook niet echt om de hoek inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, in oktober heb ik ook nog 3 weken vrij. Nog geen concrete plannen, dus wie weet, Maar ik denk dat ik Friesland het beste kan combineren met een eiland, dan denk ik eerder een lang weekend in het voorjaar ipv op een neer naar EHV in 1 dag...
Nee volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is vriendin Dimmy al weer gesignaleerd?
Wie de billen brandt moet op de blaren zittenquote:
RATATATATATATATAquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Wat is het hier rustig vanavond, zit iedereen in Japan ofzo
Ik lig op de bankquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Ja als jij ook in Japan had gezeten had ik me wel zorgen gemaaktquote:
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Heel dat land gelijk in crisis omdat al het eten verdwijntquote:
Dat zou ietwat bijzonder zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij ook in Japan had gezeten had ik me wel zorgen gemaakt
Dat jij stiekem gewoon daar ergens op een bankje sushi ligt te etenquote:
Gelukkig hebben ze de Foto's nogquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dat land gelijk in crisis omdat al het eten verdwijnt
Ben met bank en dekentjes en al op het vliegtuig gestaptquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij stiekem gewoon daar ergens op een bankje sushi ligt te eten
Ja ze zijn Hiroshima en Nagasaki ook te boven gekomen, dan lukt ze dit misschien ook welquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de Foto's nog
Hmm, twijfelachtigquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zijn Hiroshima en Nagasaki ook te boven gekomen, dan lukt ze dit misschien ook wel
In Japan hebben ze daar vast wel een of ander hip futuristisch rijdend bed voor uitgevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben met bank en dekentjes en al op het vliegtuig gestapt
Iemand moet @:bitterbal en @:budapestenaar in de gaten houden
Ja ok, dit is misschien wel ergerquote:
Ik zie me al door de straten van Osaka gaan, achter ballie en buda aan hobbelendquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Japan hebben ze daar vast wel een of ander hip futuristisch rijdend bed voor uitgevonden
@Dr_Flash kan hier vast wel iets meequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie me al door de straten van Osaka gaan, achter ballie en buda aan hobbelend
Buda die met grote stappen snel bij het volgende uitzichtpunt wil zijn en ballie die om de 3 meter weer wordt afgeleid 'oeh lampjes' 'oeh sushi' 'oeh schattige beestjes'quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie me al door de straten van Osaka gaan, achter ballie en buda aan hobbelend
ik zie dit zo voor me..quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda die met grote stappen snel bij het volgende uitzichtpunt wil zijn en ballie die om de 3 meter weer wordt afgeleid 'oeh lampjes' 'oeh sushi' 'oeh schattige beestjes'
En ik rij er dan onopvallend op mijn rijdende bank er een paar meter achterquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda die met grote stappen snel bij het volgende uitzichtpunt wil zijn en ballie die om de 3 meter weer wordt afgeleid 'oeh lampjes' 'oeh sushi' 'oeh schattige beestjes'
essssiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee, essssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik rij er dan onopvallend op mijn rijdende bank er een paar meter achter
Buda die steeds gefrustreerder wordt en ballie op een gegeven moment maar aan een riem legt en meesleurtquote:
Etto Amaretto Kroketto!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee, essssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeee
essie de bostijgerinnnnnn
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik rij er dan onopvallend op mijn rijdende bank er een paar meter achter
hier een foto van jou in actie:quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwr
Is Etto stiekem een vloerenleggerquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hier een foto van jou in actie:
[ afbeelding ]
Daar fladdert 'ie hele hallen mee rondquote:
Bedoel je zo'n trilplaat die ze gebruiken bij stoeptegels?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit aangereden door een tegelstamper ofzoiets![]()
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n trilplaat die ze gebruiken bij stoeptegels?
Hadden ze hem per ongeluk al aangezetquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Gebeurde tijdens mijn postronde. Dat ding kwam gewoon uit een rijdend bestelbusje gevlogen..
Nee, ik had toen niets gebruikt.
Volgens mij niet. Ik ben wel goed weggekomen omdat dat ding tegen mijn achterwiel/fietstassen kwam en ik daardoor ten val kwam. Paar meter verschil en was er misschien wel meer aan de hand geweestquote:
Dan had je nu in een stoep vastgetrild gezetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben wel goed weggekomen omdat dat ding tegen mijn achterwiel/fietstassen kwam en ik daardoor ten val kwam. Paar meter verschil en was er misschien wel meer aan de hand geweest
Ik ben toen wel netjes opgevangen door mensen die daar woonden en mijn schreeuw en de klap hoorden..quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je nu in een stoep vastgetrild gezeten
Dus je hebt ook geen schadevergoeding of iets gehad? Was je zelf nog wel heel?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben toen wel netjes opgevangen door mensen die daar woonden en mijn schreeuw en de klap hoorden..
Man van het busje gaf zijn visitekaartje en ging weer foetsie.. Is wel paar dagen later op het werk geweest (het gebeurde op een vrijdag).. Politie (en mijn leidingevende) is er toen wel bijgehaald, maar die konden niks doen, want man had visitekaartje gegeven, waardoor het geen doorrijden na aanrijding meer kon zijn..
Ik had alleen een geschaafde knie en kapotte broek, maar die heb ik een nieuwe van het werk gekregen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen schadevergoeding of iets gehad? Was je zelf nog wel heel?
Mja als het tijdens het werk gebeurt mag je ook wel verwachten dat zij ook alles regelen, alleen een nieuwe broek is wel wat zuinigjesquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had alleen een geschaafde knie en kapotte broek, maar die heb ik een nieuwe van het werk gekregen.
Voor de rest ben ik heel goed weggekomen vooral.
Misschien dat het werk wel iets gekregen heeft,(ik ben ook even een week thuis gebleven met lichte rugklachten) heb me daar ook niet meer mee bezig gehouden. Dit is ook al weer 10 jaar geleden....
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
Hallo, hoe is het hier?
Iedereen is al slapen op @:Kwiwi bedtijd natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben met bank en dekentjes en al op het vliegtuig gestapt
Iemand moet @:bitterbal en @:budapestenaar in de gaten houden
Het is hier bijna woensdagquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:50 schreef bitterbal het volgende:
beetje in de war nu met jullie tijd. Hier is het 10 voor 7 en jullie gaan nu pas naar bed
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:50 schreef bitterbal het volgende:
beetje in de war nu met jullie tijd. Hier is het 10 voor 7 en jullie gaan nu pas naar bed
Hey Bos, ik wilde net MAFS gaan kijken, maar dat volg je vast nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker![]()
Wel redelijk hier en daar?
Nee, dat is echt niks voor mijquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey Bos, ik wilde net MAFS gaan kijken, maar dat volg je vast niet
ssssssssssss uit ossssssssakaquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Wacht ff hoor, jij bent met Buda in Japan?quote:
jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, jij bent met Buda in Japan?
Snap ik, heeft bij mij ook even geduurd, maar vond het vorig jaar wel leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niks voor mij
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm dat lijkt op slang
*mailt Sir Hiss
Nou ja, Het gros zal al liggen te ronken. Ik hoef er morgen niet heel vroeg uit. Gesprekje met wat mensen om 10.30 maar dat is hier in het pand..quote:
Wat leuk! Gezellig toch, lekker samen de wereld ontdekken, beter dan alenigquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je nu wel het haasje bent gezien je laatste 15 waarschuwingen
ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat leuk! Gezellig toch, lekker samen de wereld ontdekken, beter dan alenig
moet je wel heel veel goud hebbenquote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien kan ik 'm omkopen met goud
Doe hem de groetjes en veel plezier daarquote:
Kijksequote:Op woensdag 9 april 2025 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes en veel plezier daar![]()
Ik ga naar de eerste aflevering MAFS nu en dan maffen
Volgende week volop regen in de kaartenquote:Op woensdag 9 april 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekkerhet mag van de natuur wel weer even gaan regenen, anders krijgen we dat gezeik weer
Gebruikersnaamquote:
MuseumBuurtSpoorweg in Haaksbergenquote:Op woensdag 9 april 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag puinruimdag, even wat ritjes naar het MBS brengen
MilieuBrengStation, heeft verder niks met treinen te makenquote:
MilieuBrengStation? Is dat een hippe naam voor milieustraat?quote:Op woensdag 9 april 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
MilieuBrengStation, heeft verder niks met treinen te maken
Al is Haaksbergen niet heel ver uit de buurt
Choo choo and bring your junk too!quote:Op woensdag 9 april 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
MilieuBrengStation, heeft verder niks met treinen te maken
Al is Haaksbergen niet heel ver uit de buurt
Wij hebben zelfs een milieuparkquote:Op woensdag 9 april 2025 07:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MilieuBrengStation? Is dat een hippe naam voor milieustraat?
Kun je daar ook gezellig op een bankje zitten en je hond uitlaten?quote:
ja, tussen het Snoeiafval en GFTquote:Op woensdag 9 april 2025 07:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar ook gezellig op een bankje zitten en je hond uitlaten?
Ogen groter dan de maag?quote:Op woensdag 9 april 2025 07:37 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond een beetje laat een beetje te veel gegeten. De hele nacht liggen woelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |