Ik vandaagquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wageningen![]()
Daar was ik paar weken geleden ook nog
nu heb je onbetaalbare flatsquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er ook wonen maar je had destijds oude gehorige flats of retedure flats, niet echt iets ertussenin wat ik zocht tenminste.
Ik heb een net opgeknapte sociale huurwoningquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er ook wonen maar je had destijds oude gehorige flats of retedure flats, niet echt iets ertussenin wat ik zocht tenminste.
Ik ben daar geloof ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wageningen![]()
Daar was ik paar weken geleden ook nog
Is ook niet zo heelveel aanquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar geloof ik nog nooit geweest
Mijn broer heeft er een aantal jaar gewoond. Want hij heeft op de uni daar zijn promotieonderzoek gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er een aantal jaar gewoond. Want hij heeft op de uni daar zijn promotieonderzoek gedaan
Maar hij is inmiddels al ruim 15 jaar geleden afgegleden en in Tilburg gaan wonen..
En dat vindt hij erg leukquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.
Niet vrijwilligquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is LTVDK dan wel weer geweest.
Verkopen ze ook bij de actionquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega met geld zat. Die kocht Wether's original snoepjes
Slurp.quote:
heb je de 30 centimeter gehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Meeting zit er op, nu krijg ik ijskoude handen maar zwetende oksels. Mooi contrast
niet gemeten?quote:
Je ... je bent ... er?quote:
Dan heb je echt heel veel gemistquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |