quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
zo nou en wij maar werken krijg de kolere ook maar
Dat de kou er af is, lijkt me wel prettig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog steeds niet of mij het idee van een verwarmde wc-bril echt chill lijkt.
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog steeds niet of mij het idee van een verwarmde wc-bril echt chill lijkt.
Naja dat idee krijg ik er dus ook bij.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig. Alsof er net een enorme kerel voor jou op die wc heeft zitten schijten.
Ben niet voor niet IJsdraak.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.
Niet in m'n reet in elk geval.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van vrouwen hoef je geen warmte te verwachten idd.
Jij kunt ook gewoon de boel verkopen en als god in Thailand gaan leven toch?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
zo nou en wij maar werken krijg de kolere ook maar
hoever kom ik met 3 ton, ik ben 53quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon de boel verkopen en als god in Thailand gaan leven toch?
Levert een appartement in Amsterdam niet meer op dan dat? De 3 ton samen met bal investeren in huisjes voor de verhuur en je kunt er direct met pensioenquote:
Zelfs mijn appartement is 3 ton waard.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Levert een appartement in Amsterdam niet meer op dan dat? De 3 ton samen met bal investeren in huisjes voor de verhuur en je kunt er direct met pensioen
Als we er überhaupt nog zijn danquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt over 14 jaar AOW Karzai, scheelt ook weer. Wij jongelui moeten maar kijken wat er over 25 a 35 jaar over is
That's the spirit!quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als we er überhaupt nog zijn dan
Deze 5 maar betaal niets af dus 3 ton winstquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs mijn appartement is 3 ton waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |