Als ik terugdenk aan die eerste paar blokjes stonden daar echt wel een paar platen tussen die nog veel erger waren dan Te Dik In De Kist.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever te dik in de kist is wel erger dan Johnny Reggae.
Ik vind Liever te dik in de kist echt van niveautje Vluchtstrook. Nouja, Vluchtstrook is wel nog erger, die zou denk ik Johnny Reggae ook verslagen hebben. Dat is in Top 2000-context de ergste plaat ooit denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan die eerste paar blokjes stonden daar echt wel een paar platen tussen die nog veel erger waren dan Te Dik In De Kist.
Ik heb nog geen enkele titel gehoord die ook maar in de buurt komt van de Hunekop qua wanstaltigheid. Zelfs als we buiten de Top 2000 kijken kan ik denk ik ook serieus geen nummer verzinnen dat ik slechter vind.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Liever te dik in de kist echt van niveautje Vluchtstrook. Nouja, Vluchtstrook is wel nog erger, die zou denk ik Johnny Reggae ook verslagen hebben. Dat is in Top 2000-context de ergste plaat ooit denk ik.
Blijf Bij Mij is ook bottom 10, maar die vind ik zeker ook minder erg dan René en de Piglets
SPOILER: 3097-3076Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Behoorlijk nietszeggend lijstjequote:Op zaterdag 12 april 2025 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierbij mijn koninklijke lijst: https://npo.nl/luister/st(...)cc6-9df6-52f2a9a2c09
404, is dat voor vier-vijfde een cover van Arctic Monkeys' 505?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behoorlijk nietszeggend lijstje
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behoorlijk nietszeggend lijstje
Die zou 2 jaar geleden ook minimaal 1500 plaatsen hoger hebben gestaan. Ook al heb ik het nooit zijn allerbeste gevonden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Kronenburg Park![]()
![]()
Die zou ik ook met 25 keer raden niet geraden hebben. Verbijsterend laag. Ik update de lijst vanavond even.
Vier van de vijf is niet slecht.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
404, is dat voor vier-vijfde een cover van Arctic Monkeys' 505?
Vind deze positie een juiste inschattingquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou 2 jaar geleden ook minimaal 1500 plaatsen hoger hebben gestaan. Ook al heb ik het nooit zijn allerbeste gevonden.
Ik ga m vanavond wederom live horen als t goed is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou 2 jaar geleden ook minimaal 1500 plaatsen hoger hebben gestaan. Ook al heb ik het nooit zijn allerbeste gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige nummers die ik hoger zou plaatsen:
3095 Foo Fighters - Learn to Fly
3088 Fleetwood Mac - Little Lies
3085 Rammstein - Zeit
3080 Meat Loaf - You Took the Words Right Out of My Mouth (Hot Summer Night)
Wel fascinerend dat Fleetwood Mac nu pas aftrapt. Little Lies zou bij mij wel een stuk hoger staan, maar desalniettemin zouden ze bij mij echt een stuk eerder aftrappen, want Tusk heb ik heel diep in de kelder en kan ik eigenlijk wel toevoegen aan het (korte) lijstje zeer slechte platen die ik nog mis. Het is voor mij wel het enige smetje op hun verder uitmuntende oeuvre, dus we zitten ook weer niet zó ver uit elkaar qua smaak. Ben wel benieuwd waar Tusk bij jou uitkomt. De andere artiesten hebben we al wel vaker besproken en scoren bij mij eigenlijk structureel wel hoger.
Nummers die ik lager zou plaatsen:
3092 Adele - All I Ask
3082 Katy Perry - Firework
3077 Slayer - Angel of Death
Van net wat te goedkope pop naar zo ongeveer de lompste metalplaat die ooit in de Top 2000 heeft gestaan. Lekker gevarieerd blokje sowieso! Angel of Death vind ik echt helemaal niks, hoewel ik toch wel van metal hou, maar het moet wel nog een beetje melodieus zijn wil ik het kunnen waarderen. Daarom gaat die Eftelingmetal er ook altijd zo goed in. Ach ja.
Van 9 naar 25 is wel een flinke stap. Zeker aangezien Radio 2 dan in de komende jaren slimmer moet gaan nadenken over hun keuzelijst ipv copy-paste + wat willekeurige aanpassingenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
Borsatan ook volledig gerehabiliteerd hoor. Meerdere dj’s hebben hem erop staan. Volgende stap is weer gaan draaien buiten lijstjesweken en over 2 of 3 jaar staan er weer 25 in week 53.
Het was ook wat gechargeerd natuurlijk, maar de kentering is wel ingezet hoor. Klaas Kruisraket heeft ome Marco gewoon gedraaid afgelopen vrijdagavond, dus voor je het weet worden er hele albums toegevoegd.quote:Op maandag 14 april 2025 09:06 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Van 9 naar 25 is wel een flinke stap. Zeker aangezien Radio 2 dan in de komende jaren slimmer moet gaan nadenken over hun keuzelijst ipv copy-paste + wat willekeurige aanpassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |