SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedSame shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Krijg ik even om 6:00 een extreme bloedneus uit het niets
Rip laken
That sucksquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Rip laken
Viel nog mee dat ik echt direct alert was toen het begon. Voor hetzelfde geld was ik nog even slaapdronken voor de ernst was doorgedrongen.quote:
is nu al de spanning voor zaterdagquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Rip laken
NOOITquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme![]()
Sluit ik om 17:00 af, niks aan de hand, start ik om 8:15 op, ineens allemaal mailtjes dat ik mensen had moeten informeren over shit en
DOE EVEN NORMAAL
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Rip laken
Via Vodafone?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn dat KPN-scammers nu ook vanaf 06-nummers bellen
Die heb je in EuroDisney ook. Stresssquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ze zijn hier om dingetjes aan te brengen om mijn huis energiezuiniger te maken. Ik krijg nu een douchekop die kleurtjes geeft zodat je weet hoelang je staat te douchen.
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ze zijn hier om dingetjes aan te brengen om mijn huis energiezuiniger te maken. Ik krijg nu een douchekop die kleurtjes geeft zodat je weet hoelang je staat te douchen.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is nu al de spanning voor zaterdag
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je in EuroDisney ook. StresssHeb hem 1 keer in het paars weten te houden.
De vorige ligt hier nog.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou bij mij binnen een week vervangen zijn door een normale.
Altijd roodquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Ziet er wel gezellig uit.
Kwam jaren terug vaak hierz paar maanden terug was ie ook weer terugquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Fijn te lezen dat hier ook aan klaasje gedacht wordt 😘
Eerst nu maar even naar ome Fles zwaaien dan. Rechterkant van de treinquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel lekker vroeg . Museum gaat pas om 11 uur open en over een half uur ben ik wel in Zwolle. Dan maar even de Peperbus en de Sassenpoort bekijken.
Ja, ik zag hem ook hier voorbij komen. Zo triest allemaalquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam jaren terug vaak hierz paar maanden terug was ie ook weer terug
mooie werklocatiequote:Op dinsdag 8 april 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nu maar even naar ome Fles zwaaien dan. Rechterkant van de trein
Ja, die durfden gewoon niet te mailen toen je was ingelogd gisteren.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme![]()
Sluit ik om 17:00 af, niks aan de hand, start ik om 8:15 op, ineens allemaal mailtjes dat ik mensen had moeten informeren over shit en
DOE EVEN NORMAAL
Als ik niet had moeten herstellen van de operatie, dan had ik je kunnen tegenkomen op het station.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel lekker vroeg . Museum gaat pas om 11 uur open en over een half uur ben ik wel in Zwolle. Dan maar even de Peperbus en de Sassenpoort bekijken.
een triomeet met flesje er bijquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik niet had moeten herstellen van de operatie, dan had ik je kunnen tegenkomen op het station.
Blijkbaar moest ik vandaag op pad voor werk.
Ik had voor werk dan niet in Zwolle moeten eindigen, maar weer verder doorreizen.quote:
Fles moet hard werken en Bos moet Zwolle bezichtigen voor hij naar het museum gaat. gewoon een korte zwaaimeet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had voor werk dan niet in Zwolle moeten eindigen, maar weer verder doorreizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |