SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en levenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je schrikt. Denk dat bijna iedereen die hier regelmatig post wist hoe ziek hij was, moment is dan toch onverwacht als iemand het doet.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
6 keer al!!quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al 6 keer. Een tante van mij woont in Roodepoort.Wat mooi dat jij / jullie er al zo vaak zijn geweest. Goede rede om vaker heen te gaan als je tante er woont.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik kan het ook nog steeds niet gelovenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en leven![]()
![]()
Slapen ging wel, maar ik zit er wel bijna steeds aan te denken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb onrustig geslapenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slapen ging wel, maar ik zit er wel bijna steeds aan te denken.![]()
Ja suïcide gepleegd. (althans.. daar lijkt het op).quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en leven
Klopt zo dicht ligt het bij elkaar in het leven..Smile, it's free therapy.![]()
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweestquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja suïcide gepleegd.
Klopt zo dicht ligt het bij elkaar in het leven..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat ie nu z'n rust heeft gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweest![]()
Morrguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Hey UN en Birdiequote:
Hey Jussiequote:
Ja redelijk, ik was moe, gisteren zo drukke en toch wel emotionele dag gehadquote:
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG thnx lekker bakkiequote:
Hopelijk weer een beetje tot rust gekomenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk, ik was moe, gisteren zo drukke en toch wel emotionele dag gehad
En jij?![]()
Ik heb heel onrustig geslapen![]()
Ik denk het wel, als je z'n topic leestquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: