abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 07:10:27 #226
236264 crew  capricia
pi_217926619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:07 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als een ander land vrijelijk kan rondvliegen binnen jouw territorium, dan heb je geen poot om op te staan, lijkt mij.
Tijd voor een regime change.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217926631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:37 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi staaltje zelfverdediging weer dit :')
Een preventie aanval op een land dat hard op weg is naar nucleaire wapens, als doel heeft de vernietiging van Israel en al jarenlang naar dat doel handelt door terreurorganisaties als Hamas, Hezbollah en de Houthis financieel en militair te steunen.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:19:03 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217926696
En straks gaat Israeljweer janken zeker als ze een paar raketten terug krijgen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217926704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:07 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als een ander land vrijelijk kan rondvliegen binnen jouw territorium, dan heb je geen poot om op te staan, lijkt mij.
Als je niet in staat bent je luchtruim doelmatig te verdedigen wordt het lastig. Iran heeft echter een groot oppervlak en of ze dat zodanig kunnen uitbuiten en evengoed in staat zijn tot een pijnlijke tegenslag zal moeten blijken.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:25:18 #230
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_217926724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 03:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Top extra oorlog is precies wat we nodig hadden.

Overigens wel slimme tactiek. De faciliteiten zijn te goed beschermd dus dan maar angst zaaien onder personeel.

Vraag mij wel af hoeveel invloed dit heeft. Een kernbom maken is in theorie heel makkelijk Nederland zou dat in een maand moeten kunnen. Het moeilijkste is het verrijken van het uranium/maken van plutonium en het afgifte systeem.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 juni 2025 @ 07:26:50 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217926732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Top extra oorlog is precies wat we nodig hadden.

Overigens wel slimme tactiek. De faciliteiten zijn te goed beschermd dus dan maar angst zaaien onder personeel.

Vraag mij wel af hoeveel invloed dit heeft. Een kernbom maken is in theorie heel makkelijk Nederland zou dat in een maand moeten kunnen. Het moeilijkste is het verrijken van het uranium/maken van plutonium en het afgifte systeem.
Roep dit nog harder en je krijgt een Israëlische raket in je achtertuin.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217926735
quote:
81s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:19 schreef Starhopper het volgende:
En straks gaat Israeljweer janken zeker als ze een paar raketten terug krijgen? :')
Als het bij een paar raketten en drones blijft, dan zal dat meevallen. Als het iraanse regime in staat blijkt tot een erg pijnlijke tegenslag gaat de bevolking wel flink klagen, met name als er veel burgerslachtoffers bij vallen.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:33:39 #233
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217926782
Israel verwachtte natuurlijk een tegenaanval.

Ik denk niet dat Iran daadwerkelijk grote schade weet toe te brengen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_217926791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:37 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi staaltje zelfverdediging weer dit :')
pi_217926792
Daar gaat de goedkope benzine prijs :( :'(
Groot fan van User Wotte
pi_217926812
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israel verwachtte natuurlijk een tegenaanval.

Ik denk niet dat Iran daadwerkelijk grote schade weet toe te brengen.
Als heli's in staat worden het iraanse luchtruim vrijwel zonder tegenstand binnen te dringen hebben ze een heel groot probleem omdat ze dan niet langer in staat zijn hun grondgebied te verdedigen tegen extreem vernietigende precieze commando operaties van installaties. Ik verwacht dat de israeli dit hopen te bereiken.
pi_217926814
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:35 schreef Tjacka het volgende:
Niet op gas rijden :')
pi_217926829
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:35 schreef Tjacka het volgende:
Goede incentive voor BEV's, er is nu gelukkig een goed alternatief, geen herhaling van de oliecrisis van de jaren 70 ^O^ *O*
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 07:43:19 #239
8781 crew  Frutsel
pi_217926856
Wel bijzonder als ze veel kopstukken hebben gedood in een slag. Blijkt maar weer dat de Mossad goed weet waar ze zitten
pi_217926879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:26 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als het bij een paar raketten en drones blijft, dan zal dat meevallen. Als het iraanse regime in staat blijkt tot een erg pijnlijke tegenslag gaat de bevolking wel flink klagen, met name als er veel burgerslachtoffers bij vallen.
De vorige ronde is gebleken dat ze niet erg accuraat kunnen mikken, maar de raketten wel door de luchtverdediging van Israël komen. Als ze een terreur bombardement aandurven kan het zeker wel dodelijk zijn. Maar de woorden zijn vaak groter dan de daden in die regio.
pi_217926912
Breaking: er is feest in Poetins bunker.
pi_217926915
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De vorige ronde is gebleken dat ze niet erg accuraat kunnen mikken, maar de raketten wel door de luchtverdediging van Israël komen. Als ze een terreur bombardement aandurven kan het zeker wel dodelijk zijn. Maar de woorden zijn vaak groter dan de daden in die regio.
Volgens Steve zijn er circa 100 drones vanuit Iran onderweg naar Israel.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217926916
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:43 schreef Frutsel het volgende:
Wel bijzonder als ze veel kopstukken hebben gedood in een slag. Blijkt maar weer dat de Mossad goed weet waar ze zitten
Zouden ze weer zo'n pieper aanval gedaan hebben? _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_217926945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Volgens Steve zijn er circa 100 drones vanuit Iran onderweg naar Israel.

Bekijk deze YouTube-video
De vorige keer kwam ook pas uren later het echte geschut. Met een brommer motor ga je niet zo snel als een raket.

Ben benieuwd of het VK en Frankrijk weer gaan helpen met drones en kruisraketten onderscheppen.
pi_217926993
After years of preparation, Israel launches major offensive against Iran and its nuclear program
IAF engages in multiple waves of strikes; blasts at nuclear sites and in Tehran as IRGC chief confirmed dead; PM says operation ‘will continue as long as needed’; Israel braces for retaliation
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217927038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Goede incentive voor BEV's, er is nu gelukkig een goed alternatief, geen herhaling van de oliecrisis van de jaren 70 ^O^ *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niet op gas rijden :')
al zou het nog evengoed mee kunnen vallen, als iran geen deuk in een pakje boter weet te slaan
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 13 juni 2025 @ 08:02:59 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217927058
Net als de pieperaanval op Hezbollah, dit was slechts het begin. Eerst de onthoofding, dan gebruik maken van de chaos.

Tegen de tijd dat Israël klaar is, zijn de mullahs weg en heeft Iran geen nucleaire capaciteiten meer.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217927078
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 08:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
[..]
al zou het nog evengoed mee kunnen vallen, als iran geen deuk in een pakje boter weet te slaan
Ik gok op een paar honderd drones waarvan er dan twee in nietszeggende dorpjes landen en de rest wordt onderschept.
pi_217927079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De vorige keer kwam ook pas uren later het echte geschut. Met een brommer motor ga je niet zo snel als een raket.

Ben benieuwd of het VK en Frankrijk weer gaan helpen met drones en kruisraketten onderscheppen.
Aan kruisraketten heb je niet veel tegen Israel, die zijn kostbaar en voor de israelische luchtverdediging appeltje/eitje. Met drones die goedkoop zijn kan je meer bereiken. Volgens mij gebruikt Iran dan ook vooral drones en ballistische raketten.
pi_217927102
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 08:04 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik gok op een paar honderd drones waarvan er dan twee in nietszeggende dorpjes landen en de rest wordt onderschept.
dan zou het wel meevallen met de olie prijs denk ik
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')