Kijkt naar haar hobbykast vol met garen en lapjes.quote:Op maandag 7 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt met garen en haken overigens ook zo
Mijn telefoon maakte er in eerste instantie garnalen en haken vanquote:
garnalenpellers?quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon maakte er in eerste instantie garnalen en haken van
Weet niet wat beter is
Kan je die diepe kras niet opvullen met spul?quote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel met als gevolgd dat ik mijn tafel vandaag opnieuw moest lakken en dat 1 kras te diep zit.
quote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
* kwiwi kijkt met een scheef oog naar de kast vol garen
Fijn dat ik niet de enige ben die kasten vol garen aan het negeren isquote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijkt naar haar hobbykast vol met garen en lapjes.
Geen idee waar je het over hebt
quote:Op maandag 7 april 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook met Harry Potter, die heb ik ook een tijdje geweigerd om te lezen.
Ja Harry Potter heb ik dus ook nooit gelezen. Soms zal ik door die houding vast hier en daar eens een goed boek missen, maar over het algemeen valt het wel mee denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik met deze ook wel kunnen doen idd
Maarja. Aan de andere kant. Dat gold ook voor Harry Potter.
Iedereen en zijn moeder las die boeken. En die vind ik heerlijk om te lezen
Garnalen hakenquote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon maakte er in eerste instantie garnalen en haken van
Weet niet wat beter is
Ik las diepe kast, en dacht ja duhh, waarom heb je anders een diepe kast dan om op te vullen met spul?quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je die diepe kras niet opvullen met spul?
Dat heb ik laatst weggeflikkerdquote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die kasten vol garen aan het negeren is
Ik zat aan echte garnalen te denken die ergens in werden verweven.quote:Op maandag 7 april 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had best goed in die zeedieren mobiel gepast die ze laatst gehaakt heeft.
quote:
allemaal zwart aan het worden?quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die kasten vol garen aan het negeren is
Mijn hoofd is daar te druk voorquote:Op maandag 7 april 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
ik heb laatst de engelse audioboeken weer eens geluisterd
Ohquote:Op maandag 7 april 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan echte garnalen te denken die ergens in werden verweven.
Ik heb dat met films, dan koop ik ze op blu-ray en dan kijk ik ze vervolgens alsnog op netflixquote:Op maandag 7 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop fysieke boeken en lees ze vervolgens op de ereader, dus ik ben een soort halfje in de Tsundoku SC denk ik.
gelukkig geen last vanquote:
Uhmquote:
Zat een tijdje geleden een serie op dvd te kijken en zat steeds te wachten op het 'next episode'-blokjequote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat met films, dan koop ik ze op blu-ray en dan kijk ik ze vervolgens alsnog op netflix
negerenquote:
Hoor jij ook na 10 seconden al niet meer wat er verteld wordt? Ik kan m'n aandacht er echt niet bij houden.quote:
Soms kan ik wel naar een podcast luisteren maar dat gaat ook nog regelmatig langs me heen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Audioboeken is echt niets voor mij. Ik neem de tekst echt beter op wanneer ik deze zie en niet wanneer ik het hoor...
Zij namen hem weer beter op met een microfoon.quote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Audioboeken is echt niets voor mij. Ik neem de tekst echt beter op wanneer ik deze zie en niet wanneer ik het hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |