SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
[ Bericht 7% gewijzigd door dud0r op 08-04-2025 08:00:09 ]
Oh In dat geval ga ik uit dat ze meer info hebben over wanneerquote:Op maandag 7 april 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] [..] [..] Nog niks over gezegd hoor, maar ik blijf een doemdenker
Iets zegt me dat ze dat boek nou net weer niet gelezen heeft.quote:Op maandag 7 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je zoveel kopieën van fifty shades dan?
Ik heb dat boek ook niet gelezen. Is dat iets positiefs of negatiefs?quote:Op maandag 7 april 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dat boek nou net weer niet gelezen heeft.
Maar met andere boeken is pagina voor pagina verbranden niet een acceptabele actiequote:Op maandag 7 april 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dat boek nou net weer niet gelezen heeft.
Ja precies, sudoku'squote:
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook niet gelezen. Is dat iets positiefs of negatiefs?
dit dus idd @Bomenverzamelingquote:Op maandag 7 april 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
3
[..]
Oh In dat geval ga ik uit dat ze meer info hebben over wanneer
Ik koop fysieke boeken en lees ze vervolgens op de ereader, dus ik ben een soort halfje in de Tsundoku SC denk ik.quote:
Dit doe ik ook nog weleensquote:Op maandag 7 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop fysieke boeken en lees ze vervolgens op de ereader, dus ik ben een soort halfje in de Tsundoku SC denk ik.
Het andersom van dingen opschrijvenquote:
die letters hier op FOK die je ziet die lees jijquote:
Dat is niet heel ingewikkeldquote:Op maandag 7 april 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb boeken gelezen met betere seksscènes
Dit werkt met garen en haken overigens ook zoquote:Op maandag 7 april 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Boeken kopen en boeken lezen zijn twee verschillende bezigheden
Ik lees die boeken dan juist vaak niet. Als Bep de buurvrouw ze leest zal het geen literair hoogstandje zijn, dat ideequote:Op maandag 7 april 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ze gelezen, want nieuwsgierig wat iedereen aan het lezen was.
Kon ze niet wegleggen uit een soort morbide zelfkastijding. Van hoezo is DIT zo populair
Ik las gaken en harenquote:Op maandag 7 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt met garen en haken overigens ook zo
Dat had ik vroeger ook met Harry Potter, die heb ik ook een tijdje geweigerd om te lezen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees die boeken dan juist vaak niet. Als Bep de buurvrouw ze leest zal het geen literair hoogstandje zijn, dat idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |