Leuke Hannibal Lector!quote:Op maandag 7 april 2025 17:35 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik kan heel goed mensen die veel sandwiches eten als gerecht laten opdienen
Heerlijk met een goede Chiantiquote:Op maandag 7 april 2025 17:35 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik kan heel goed mensen die veel sandwiches eten als gerecht laten opdienen
Dit.quote:Op maandag 7 april 2025 17:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben een gym boi en ik steel alle shit die anderen maken.
quote:Op maandag 7 april 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan kwaad worden als er niet geluisterd wordt. Met mijn deegroller.
Falloutquote:
Heb je de serie al gezien? Beter dan fallout 4quote:Op maandag 7 april 2025 19:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Fallout
Ik speelde dit vroeger met mods en dan maakte van npc's mijn slaaf om mijn shit te dragen en sex mee te hebben. Good old times
Zeker, serie was me wel goed bevallen. Fallout 3/vegas vond ik beter dan 4.quote:Op maandag 7 april 2025 19:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je de serie al gezien? Beter dan fallout 4
Ik kan met een pistool raak schieten op 25 meter afstand.quote:Op maandag 7 april 2025 17:24 schreef Marsenal het volgende:
Welke vaardigheid heb jij die ook daadwerkelijk van pas gaat zijn als de hel losbreekt?
We gebruiken gewoon Scrum om de bouw te organiseren. Tegen de tijd dat we het niet werkend krijgen, weet iedereen tenminste waarom we het niet werkend kregen en laten ze ons leven. Als ik burn down charts maak, dan kan iedereen de progress volgen die we maken in het niet-werkend krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 18:13 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb werktuigbouwkunde gestudeerd dus misschien dat ik iets weer aan de praat kan krijgen.
Ik beloof niks!
quote:
Ik dacht wel dat ik daar vriendjes mee zou makenquote:Op maandag 7 april 2025 21:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik kan bier drinken dus we vullen elkaar goed aan.
Je hebt een fursuit?quote:Op maandag 7 april 2025 19:45 schreef Näsenbar het volgende:
Ik kan in mijn fursuit zorgen voor vermaak, de TV's zullen het waarschijnlijk toch niet meer doen.
Als je straks in een bunker zit met een ander die wel bereid is tot kannibalisme, ben ik bang dat jij in gevaar bent, en hij niet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:54 schreef Invisibli het volgende:
Ik eet een ander niet op. Lijkt me enorm waardevol wanneer je samen in een bepaalde ruimte moet overleven.
Toch spijtig dat het altijd in een inmiddels krokante sok belandt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |