Even opletten wie in Trumps inner circle vandaag miljarden hebben verdiend. Dit is absurd.quote:
Bizar ja. Nu zojuist weer van +4% oid naar +1,5% in enkele seconden.quote:
Heeft Berkshire even een paar bedrijven gekocht of zoquote:Op maandag 7 april 2025 16:22 schreef Drass het volgende:
Fda mag dit echt gaan onderzoeken. Vuil spel.
Alles is sowieso de schuld van de Biden family.quote:Op maandag 7 april 2025 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
Is Hunter Biden weer aan het manipuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 07-04-2025 16:35:16 ]"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 7 april 2025 16:29 schreef Sabata het volgende:
ik zit hier live te kijken naar het boek Debt of Honor dat Tom Clancy in 1994 schreef. Daarin manipuleert een Japanse tycoon de beurs met een computer virus en een paar slim getimede uitspraken9/11 was alweer in 2001.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
quote:
Ik moet er ook nog altijd aan wennen dat er collega's rondlopen die in dat jaar - of nog later - rondlopen.quote:Op maandag 7 april 2025 16:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
zucht , klopt. mijn discalculi slaapt nooit zo blijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |