abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2025 @ 14:06:26 #276
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217311958
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom denk je dat? Er gaan hoe dan ook miljarden overheidsgeld heen de komende jaren dus de verwachting is dat die bedrijven het gewoon goed zullen doen .
Verder zijn het gewoon enorm onzekere tijden als zoals ik al in het andere topic postte een veilig aandeel als Shell waar tal van pensioenfondsen in zitten in een week tijd bijna 20% verliest kun je eigenlijk alles verwachten qua volatiliteit.

Kijk nu eens naar rheinmetall 1800% gestegen in 5 jaar. Die 800 miljard is allang en breed ingeprijsd. De lucht is er al uit. De meute huppelt alleen maar weer op de hype erachter aan. Het is nu maar de vraag hoeveel er terechtkomt van die 800 miljard welke enkel en alleen nog maar als plannen zijn gepresenteerd. We weten allemaal hoe stroperig de EU is.
pi_217312090
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 14:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Kijk nu eens naar rheinmetall 1800% gestegen in 5 jaar. Die 800 miljard is allang en breed ingeprijsd. De lucht is er al uit. De meute huppelt alleen maar weer op de hype erachter aan. Het is nu maar de vraag hoeveel er terechtkomt van die 800 miljard welke enkel en alleen nog maar als plannen zijn gepresenteerd. We weten allemaal hoe stroperig de EU is.
Hoe weet je zo zeker dat het allemaal al is ingeprijsd?
Wellicht komt nog 2000% bij. We staan pas aan het begin van de Europese aanbestedingen, veel defensiebudget is toegezegd maar nog niet uitgekeerd. Nieuwe fabrieken, en gedwongen verdere loskoppeling van het Amerikaanse defensieapparaat heeft prioriteit. Dat zijn relatief jonge geopolitieke ontwikkelingen door de acties van Trump. Heb geen glazen bol maar zie in elk geval nog voldoende groeipotentieel op de langere termijn.

Dat opgeblazen karakter is ook wel een zorgenkindje mochten we daadwerkelijk een keiharde recessie gaan zien. Maar dat kenmerkt eigenlijk wel de hele aandelenmarkt.

Wat zou jouw advies aan hem zijn dan?
blablablabla
  maandag 7 april 2025 @ 14:24:45 #278
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_217312104
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 11:57 schreef monkyyy het volgende:
De grootste tragedie is dat alle superinvestors pas vanaf April gaan kopen, dus dat hun 13f's voor Q2 pas halverwege augustus beschikbaar worden. -O-
Buffett had het weer goed gezien.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_217312170
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Wellicht komt nog 2000% bij. We staan pas aan het begin van de Europese aanbestedingen, veel defensiebudget is toegezegd maar nog niet uitgekeerd. Nieuwe fabrieken, en gedwongen verdere loskoppeling van het Amerikaanse defensieapparaat heeft prioriteit. Dat zijn relatief jonge geopolitieke ontwikkelingen door de acties van Trump. Heb geen glazen bol maar zie in elk geval nog voldoende groeipotentieel op de langere termijn.

Dat opgeblazen karakter is ook wel een zorgenkindje mochten we daadwerkelijk een keiharde recessie gaan zien. Maar dat kenmerkt eigenlijk wel de hele aandelenmarkt.

30 steady groei aandelen in Europa en Amerika met jaar op jaar winst groei.

Uit de losse pols: Airbus, asml, total, air liquide, Siemens, Schneider, loreal, wolters, Roche, Sanofi, Ahold.

Microsoft, Alphabet, amazon, Caterpillar, mcdonals, Berkshire, jpm, PepsiCo, procter.

Zoiets.elke sector wat. Large caps en combi van groei en dividend.
  maandag 7 april 2025 @ 14:31:18 #280
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217312179
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet hoe het werkt he rupsje nooit genoeg.

Die 800 miljard is allang en breed ingeprijsd. Maar goed koop gerust aandelen rheinmetall :') bon chance.
pi_217312211
Voor mij zou de Down risk veels te groot zijn dan nu nog het opwaarts potentie van Rheinmetall.

Tevens gaat Esg in deze wereld ook meespelen dat je nooit de gehele markt hierin gaat krijgen.

Zou mij vingers niet meer aan branden.
pi_217312223
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:30 schreef Drass het volgende:

[..]
30 steady groei aandelen in Europa en Amerika met jaar op jaar winst groei.

Uit de losse pols: Airbus, asml, total, air liquide, Siemens, Schneider, loreal, wolters, Roche, Sanofi, Ahold.

Microsoft, Alphabet, amazon, Caterpillar, mcdonals, Berkshire, jpm, PepsiCo, procter.

Zoiets.elke sector wat. Large caps en combi van groei en dividend.
Is dan nu gespreid in wat wereldwijde / sectorspecifieke ETF's gaan niet een advies?
Even wegdenken dat het op korte termijn moet gebeuren, maar over 15 jaar een goed rendement geeft.
pi_217312310
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt he rupsje nooit genoeg.

Die 800 miljard is allang en breed ingeprijsd. Maar goed koop gerust aandelen rheinmetall :') bon chance.
De waardering is nu nog hoog, maar als de omzet en winstgevendheid de komende jaren verder toeneemt en die kans is ontzettend groot dan zit daar nog steeds enorme potentie in.
blablablabla
pi_217312313
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
Voor defensie aandelen ben je al veel te laat. De lucht is er al uit.
Europese clouddiensten zijn nog wel een aardige. Listed ken ik alleen IONOS en OVH Groupe.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_217312419
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:35 schreef polquito1971 het volgende:

[..]
Is dan nu gespreid in wat wereldwijde / sectorspecifieke ETF's gaan niet een advies?
Even wegdenken dat het op korte termijn moet gebeuren, maar over 15 jaar een goed rendement geeft.
Ik zeg altijd, je hebt een Ikea ballenbak met 3500 ballen.

Je kan de Vanguard all world pakken. Dan heb je ze allemaal. Die ene smerige poepbal gaat echter je rendement niet de das om doen.

Je kan ook de regio usa of Europe pakken enof nog sector etfs. Hoe kleiner de trechter hoe groter je het risico gaat maken.

Met etf's tot aan sector zit je qua risico gewoon nog prima. Sub themas zoals in de industrie sector en dan defensie..
Dan ga je het spannender maken.
pi_217312433
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Drass het volgende:

[..]

Je kan de Vanguard all world pakken. Dan heb je ze allemaal. Die ene smerige poepbal gaat echter je rendement niet de das om doen.

Je kan ook de regio usa of Europe pakken enof nog sector etfs. Hoe kleiner de trechter hoe groter je het risico gaat maken.

Met etf's tot aan sector zit je qua risico gewoon nog prima. Sub themas zoals in de industrie sector en dan defensie..
Ja mijn idee ook ... VanEck Defense UCITS + VWRL + NASDAQ zat ik aan te denken
  maandag 7 april 2025 @ 15:04:23 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217312437
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 14:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Europese clouddiensten zijn nog wel een aardige. Listed ken ik alleen IONOS en OVH Groupe.
Ik denk dat daar de komende maanden/jaren veel geld ingepompt gaat worden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217312445
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Drass het volgende:

[..]

_O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217312455
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:03 schreef polquito1971 het volgende:

[..]
Ja mijn idee ook ... VanEck Defense UCITS + VWRL + NASDAQ zat ik aan te denken
Prima, als je maar weet dat je 80% is zit ( wat niet erg hoeft te zijn ).
pi_217312480
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:08 schreef Drass het volgende:

[..]
Prima, als je maar weet dat je 80% is zit ( wat niet erg hoeft te zijn ).
In US bedoel je? Mee eens, gek dat je dat dan toch meer vertrouwt dan BRICS of Europa.
Zelfs met dit circus :)
pi_217312509
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 14:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Mijn best presterende aandeel :+
pi_217312577
blablablabla
pi_217312599
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:30 schreef Elan het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)unitie-te-maken.html

Allemaal allang ingeprijsd @:RamboDirk
Wel 72 keer de winst ;)
  maandag 7 april 2025 @ 15:37:57 #294
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217312634
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mijn best presterende aandeel :+
Als je op tijd bent ingestapt lijkt mij dat evident :+

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 15:30 schreef Elan het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)unitie-te-maken.html

Allemaal allang ingeprijsd @:RamboDirk
Blijven doneren :+
pi_217312755
Herstel, we gaan in het groen eindigen
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  maandag 7 april 2025 @ 15:57:45 #296
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217312764
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2025 15:56 schreef nostra het volgende:
Herstel, we gaan in het groen eindigen
Plukje bijgekocht, kon het niet laten :')
  maandag 7 april 2025 @ 15:59:02 #297
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_217312775
Ook nog wat bijgekocht.. en geschreven.
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 7 april 2025 @ 16:15:57 #298
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217312863
schiet omhoog nu
  maandag 7 april 2025 @ 16:16:06 #299
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217312865
Geloof niet dat ik dit eerder gezien heb.

NASDAQ 4% omhoog in, wat zal het zijn geweest, 20 seconde?

Wat is het nieuws?

EDIT: 90 dagen pauze voor de tariffs? hahahaha damn. Up we go I guess.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 7 april 2025 @ 16:19:38 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217312886
Wtf btc

En wtf Mara. van min 12% voorbeurs, naar +6% nu

Rare wereld.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: