Lidl heeft nooit handscanners toch? Alleen zelfscan.quote:Op maandag 7 april 2025 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staat denk ik zelfs al 2-0 omdat "mijn" Lidl geen handscanners heeft.
Je hebt er wel Scan & Go. Zijn inderdaad geen zelfscanners, maar je kunt dan scannen met de app dus het komt praktisch op hetzelfde neer. Bij mijn Lidl heb je alleen een zelfscanplein dat zo klein is dat je er met een kar niet mag komenquote:Op maandag 7 april 2025 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Lidl heeft nooit handscanners toch? Alleen zelfscan.
Hmmm, overgooien in een eigen ziplockzakje zou misschien niet eens slecht zijn. In de vriezer gooien doen we verder nooit, die strooikaas is best lang houdbaar en voor die tijd hebben we het wel op in principe.quote:Op maandag 7 april 2025 15:21 schreef maily het volgende:
Je kunt dat gewoon invriezen.
Doen wij ook met strooikaas van de Appie.
Mensen die raspte kaas invriezenquote:Op maandag 7 april 2025 15:21 schreef maily het volgende:
Je kunt dat ook op tijd uit de vriezer halenquote:Op maandag 7 april 2025 15:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mensen die raspte kaas invriezen
Doet mijn moeder ook altijd, ga je pasta eten, mag je er ijs-kaas-blokjes overheen strooien, lekker man, gelijk je eten koud.
Overigens, zolang ze de receptuur maar niet veranderen.
dat doet ze dus nooit, pannen komen op tafel: OHJA IK HEB NOG KAAS, en dan hoor je de diepvries-la open gaanquote:Op maandag 7 april 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt dat ook op tijd uit de vriezer halen
Not approvedquote:Op maandag 7 april 2025 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat doet ze dus nooit, pannen komen op tafel: OHJA IK HEB NOG KAAS, en dan hoor je de diepvries-la open gaan
Jij gaat bij je moeder eten.quote:Op maandag 7 april 2025 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat doet ze dus nooit, pannen komen op tafel: OHJA IK HEB NOG KAAS, en dan hoor je de diepvries-la open gaan
Gister ging ik er ook eten toevallig, wat aten we? macaroni met kipstukjes en sperziebonenquote:Op maandag 7 april 2025 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Jij gaat bij je moeder eten.
Mam wat eten we?
Pasta.
O lekker, dan haal ik de strooikaas vast uit de vriezer.
Oke.quote:Op maandag 7 april 2025 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Gister ging ik er ook eten toevallig, wat aten we? macaroni met kipstukjes en sperziebonen
Je verwacht het een, krijgt het ander bij mijn moeder. altijd een verrassing.
Altijd als ik bij m'n ouders ga eten is het exact hetzelfde, spinazie met gemarineerde kipfilet. Soms denk je wel eens "alweer, dit is niet echt creatief" maar het kan dus ook ergerquote:Op maandag 7 april 2025 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Gister ging ik er ook eten toevallig, wat aten we? macaroni met kipstukjes en sperziebonen
Je verwacht het een, krijgt het ander bij mijn moeder. altijd een verrassing.
Dat doen ze expres omdat jij komt etenquote:Op maandag 7 april 2025 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Altijd als ik bij m'n ouders ga eten is het exact hetzelfde, spinazie met gemarineerde kipfilet. Soms denk je wel eens "alweer, dit is niet echt creatief" maar het kan dus ook erger![]()
En spinazie is mijn favoriete groente terwijl mijn vriendin het niet lust, dus bij m'n ouders is ook de enige plek om het te eten dus eigenlijk moet ik niet klagen
Dat hou ik mezelf ook maar voorquote:
Dus jij gaat alleen maar op spinaziedag thuis etenquote:Op maandag 7 april 2025 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf ook maar voor
Maar toen ik nog thuis woonde aten we ook eigenlijk meestal op elke dag hetzelfde. Maandag bloemkool, dinsdag pasta etc
Wowquote:Op maandag 7 april 2025 16:47 schreef Kopiko het volgende:
Terechtere klacht dan alle mikeyTTklachten bij elkaar.
Mike is zelf een terechte klacht.quote:Op maandag 7 april 2025 16:47 schreef Kopiko het volgende:
Terechtere klacht dan alle mikeyTTklachten bij elkaar.
Wel handig dat het niet aan elkaar plakt hoor, als je zelf raspt dan wordt het nooit zo chill.quote:Op maandag 7 april 2025 15:11 schreef marc0871 het volgende:
Voorgeraspte kaas, met *weer* een toevoeging om het niet aan elkaar te laten plakken.
Maar de kaas wordt er niet beter van.quote:Op maandag 7 april 2025 18:16 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Wel handig dat het niet aan elkaar plakt hoor, als je zelf raspt dan wordt het nooit zo chill.
vind ik dus wel!quote:Op maandag 7 april 2025 18:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar de kaas wordt er niet beter van.
Ja, zou kunnen. Ik heb alleen zo'n vierkante "doos" van de IKEA en die heb ik al jaren. Geen fancy microplane of iets vergelijkbaars helaasquote:Op maandag 7 april 2025 20:55 schreef Rodgrod het volgende:
Misschien dat je gewoon een betere rasp nodig hebt. Met die van mij heb ik in een paar minuten veel kaas.
Ik heb een rechthoekige doos van de IKEA en die is echt super snel.quote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik heb alleen zo'n vierkante "doos" van de IKEA en die heb ik al jaren. Geen fancy microplane of iets vergelijkbaars helaas
Watquote:Op maandag 7 april 2025 15:21 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2025 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe mijn boodschappen altijd bij de Lidl
Handscanners werken niet in prachtwijken.quote:Op maandag 7 april 2025 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staat denk ik zelfs al 2-0 omdat "mijn" Lidl geen handscanners heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |