Meerdere opties wel...quote:
Lol, ik had hem uit voorzorg toch alvast gekocht wegens wat tijd gebrek vandaagquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:55 schreef chufi het volgende:
Maar Tsjukkie wat doe je nou .. wou je net terugkopen... maar zo recht de muur in ...
Hij was ok . De auto fixen ze wel bij RBquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, ik had hem uit voorzorg toch alvast gekocht wegens wat tijd gebrek vandaag![]()
Start ie nu helemaal niet dan kan ik hem wellicht alsnog terug wisselen?
Als hij wel start houd ik hem
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 07:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was ok . De auto fixen ze wel bij RB
Jawel, dat vind ik altijd erg fijn. Kijk niet altijd omdat ik trainingen nog wel eens vergeet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... dus ik hoef het resultaat niet meer te posten ?
Ik zie nu pas dat die wel heel veel goedkoper is geworden ...quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:29 schreef RedShoe het volgende:
Sainz was misschien beter geweest, maar toch voor Yuki gegaan.
Goedkoper dan Yuki idd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die wel heel veel goedkoper is geworden ...
duurder hoor !!!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goedkoper dan Yuki idd.
Ben benieuwd of dit het vanavond wel laat zien.
Ojaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
duurder hoor !!!
Carlos Sainz Atlassian Williams Racing Ī 57.447.770
Yuki Tsunoda Oracle Red Bull Racing Ī 55.744.128
Tsjaaquote:
Man3quote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef chufi het volgende:
En ja de stewards weer ... 5 seconden straf MAX
Was niet zijn fout ...quote:Op zondag 20 april 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Oh die rare Jap ligt er al weer uit blijkbaar
Ok heb toch geen zin om hem te wisselen, die blijft wel even en ik spaar wat. Weet ik nu al welquote:
Die gaat idd nog wel stappen zetten hoop ik..quote:Op zondag 20 april 2025 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok heb toch geen zin om hem te wisselen, die blijft wel even en ik spaar wat. Weet ik nu al wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op maandag 21 april 2025 15:54 schreef D. het volgende:
Ik zie dat als ik mijn tactiek van vorig jaar had aangehouden ik nu eerste in de subleague had gestaan
Haas kopen en sparen tot in McLaren kon kopenquote:Op maandag 21 april 2025 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
En wat was die tactiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |