quote:Op zondag 6 april 2025 23:15 schreef D. het volgende:
Punten!
1 chufi 984
2 oma-Nijn 974
3 Prisha 966
4 WillemsJ 920
5 pullup 906
6 engine 883
7 Sabata 862
8 D. 854
9 Sally 815
10 Zorro 809
11 RedShoe 802
Zou me niets verbazen als Hadjar nog voor het einde van het seizoen in de 2e RBR komt te zittenquote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef Sabata het volgende:
weinig mogelijkheden, dus daarom toch de gok met Yuki genomen. zucht, en Haas durf ik keer op keer niet te selecteren. ik ben een tegenstrijdig persoon
dat misfortuin gun ik die jongen écht niet. heeft me tot nu toe positief verrast, legt een ervaren teamgenoot geregeld het vuur aan de schenen en is ook meteen sneller dan de gedegradeerde teamgenootquote:Op maandag 7 april 2025 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Hadjar nog voor het einde van het seizoen in de 2e RBR komt te zitten![]()
Voor Hadjar zelf hoop ik dat hij een Verstappen-esque contract met RB heeft voor 2 jaar Racing Bulls en dat ook mooi dit jaar blijft uitzingen.quote:Op maandag 7 april 2025 16:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat misfortuin gun ik die jongen écht niet. heeft me tot nu toe positief verrast, legt een ervaren teamgenoot geregeld het vuur aan de schenen en is ook meteen sneller dan de gedegradeerde teamgenoot
Hij deed het zeker niet slecht. Hij verknalde gewoon het alles beslissende rondje in de kwalificatie.quote:Op maandag 7 april 2025 20:09 schreef D. het volgende:
Yuki heeft het zo slecht nog niet gedaan toch?
Hij zat in de VT vlak bij Max, deed in de kwali (zijn eerste voor RB) ietsje voorzichtig (Max deed minder voorzichtig en gaf aan dat ie 5x bijna gecrasht was), en won 3 plaatsen in de race (er was maar 1 iemand die meer plaatsen won).
Voor een eerste race en slechts een paar dagen bij RB valt het me mee, Volgende race moet ie wel de nodige vooruitgang laten zien
Sowiesoquote:
Het is ook maar een training.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een beetje rustig aan deed ... heb het ook niet goed gevolgd
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Bahrein.
Je hebt nog tot zaterdag 12 april 2025 14:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ok vanavond dus maar eens puzzelenquote:
Nou wat ik heb eindigde vet achteraan allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig adhv 2 trainingssessies
Done, er uit met die Japanner onder meerquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou wat ik heb eindigde vet achteraan allemaalMoet wat gebeuren vrees ik
Ja, morgen ook weer druk en meer info gaan we toch niet kijgenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:44 schreef chufi het volgende:
Beter gelijk handelen dan dat je morgen te laat bent
Niet voor de deadline idd ...quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, morgen ook weer druk en meer info gaan we toch niet kijgen
zoiets iddquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:01 schreef Zorro het volgende:
Ook gewisseld.
Rijders, chassis en motor allemaal verschillende teams. Risico spreiden
Nee gewoon vergetenquote:
Gaat niet echt geweldig idd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:15 schreef engine het volgende:
Misschien was Tsunoda toch niet zo'n goede keuze
Met de hakken over de sloot..quote:
Da fuckquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |