dan moet ik daar niet heen gaan. al weet ik niet wat het isquote:Op maandag 7 april 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel op weg naar Tokyo voor een baantje als uitsmijter in Shinjuku Golden Gai?
Miljarden x miljarden ledlampjes.quote:Op maandag 7 april 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet ik daar niet heen gaan. al weet ik niet wat het is
quote:Op maandag 7 april 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljarden x miljarden ledlampjes.
nou zegquote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
@:bitterbal straks in Japan. Zit ze nog ergens lekker op een bankje te genieten van 300 kilo sushi, en dan komt de geur opzetten.
Steeds sterker en sterkere zweetlucht.
Ze slikt nog even, draait zich langzaam om.
En dan staat ie achter haar
In zijn zweetpak
Misschien kan @Bomenverzameling ie daarmee helpenquote:
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.quote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
@:bitterbal straks in Japan. Zit ze nog ergens lekker op een bankje te genieten van 300 kilo sushi, en dan komt de geur opzetten.
In zijn zweetpak
Of helemaal ingepakt in nori-vellenquote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
In zijn zweetpak
Zweetvisquote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.
Was dit geen stukje in Jackass?quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of helemaal ingepakt in nori-vellen
Ik zou toch eens elders sushi gaan eten dan, als die waar jij her haalt van zweetpak ruiktquote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.
In Tokyo bedoel je?quote:Op maandag 7 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou toch eens elders sushi gaan eten dan, als die waar jij her haalt van zweetpak ruikt
quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of helemaal ingepakt in nori-vellen
Jaquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan @:bomenverzameling ie daarmee helpen
quote:
Lekker rustgevend,quote:Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Japan lijkt me wel mooi eens een rustige vakantie te doen.
Bij bestemming moet ik altidj denken aan bestemmingsplannen.quote:
Bij een rustgevende vakantie denk ik eerder aan de seychellen o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Japan lijkt me wel mooi eens een rustige vakantie te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |